Quantcast

Συμμετοχή των Opel Classics στο μεγαλύτερο Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων της Γερμανίας (Φωτό)

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Ράλι Walter Röhrl οδηγεί το Opel Commodore GS/E και το Ascona 400

Η Opel Classic θα συμμετάσχει στο Olympia Rally ’72 Revival που θα διεξαχθεί στη Γερμανία το διάστημα 8-13 Αυγούστου. 197 ομάδες από 9 χώρες θα ολοκληρώνουν καθημερινά 6 ειδικές διαδρομές μεταξύ του Kiel στο Βορρά και του Μονάχου στο Νότο, διανύοντας μια συνολική απόσταση 2.252 χλμ. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες βρίσκεται ο θρύλος των αγώνων ράλι και δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Walter Röhrl, του οποίου η καριέρα ξεκίνησε πριν από 50 χρόνια ακριβώς, στο πρώτο Olympia Rally.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συμμετάσχουμε σε αυτή τη σπουδαία αναβίωση με κλασικά μοντέλα Opel, όπως το Rallye Kadett του 1971 και το Commodore GS/E Coupé. Ασφαλώς, το Opel Olympia θα έχει το δικό του ρόλο στο ράλι, ενώ το νέο μας Astra plug-in hybrid θα προσελκύσει την προσοχή με την τολμηρή, λιτή σχεδίαση και τις πρωτοποριακές τεχνολογίες του ως πλοηγός και όχημα μετακινήσεων για τους διοργανωτές» δήλωσε ο Harald Hamprecht, Vice President Communications της Opel.

«Το 1972 Olympia Rally ήταν μοναδικό και το Revival θα ενθουσιάσει τους λάτρεις του σπορ» δήλωσε ο Leif Rohwedder, Opel Classic Manager. «Τα θρυλικά μοντέλα Opel σίγουρα θα ξυπνήσουν πολλές μνήμες για τους συμμετέχοντες και τους θεατές.»

Ο WalterRöhrl οδηγεί το OpelCommodoreGS/E και το Ascona 400

Ο Walter Röhrl περιγράφει το 1972 Olympia Rally ως «το ράλι του αιώνα. Μετά από αυτό, τίποτα δεν ήταν όπως πριν». Στη συνέχεια ακολούθησε το πρώτο του εργοστασιακό συμβόλαιο με την Opel. «Υπό την καθοδήγηση του βελτιωτή της Opel, Günter Irmscher, προετοιμάστηκα για το πρώτο μου Monte Carlo Rally και για τη συναρπαστική σεζόν του ‘73 με το νέο μου συνοδηγό Jochen Berger.» Ο Βαυαρός στη συνέχεια κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι το 1974 με ένα εργοστασιακό Opel Ascona A και τον τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Οδηγών (για δεύτερη φορά) το 1982 με το Ascona 400.

Την Πέμπτη, 11 Αυγούστου, ο Röhrl θα ξεκινήσει το ράλι με το Commodore GS/E της Opel Classic. Με ένα τέτοιο ακριβώς αυτοκίνητο ο Röhrl και ο Berger έκαναν το ντεμπούτο τους με την Irmscher/Opel στο Monte Carlo Rally το 1973. Ο Röhrl θα καλύψει στη συνέχεια το δεύτερο σκέλος από το Pferdsfeld με ένα Opel Ascona 400, ένα αυτοκίνητο με το οποίο γιόρτασε πολλές επιτυχίες και κυρίως τη νίκη στο Monte Carlo Rally το 1982. Ο προορισμός της ημέρας είναι το “Technik Museum” στο Speyer, που φιλοξενεί τη μεγαλύτερη διαστημική έκθεση της Ευρώπης.

Πλέον των κλασικών Opel που θα οδηγήσει ο Walter Röhrl, στο Olympia Rally ’72 Revival θα λάβει μέρος ένα ειδικό Opel Kadett B, το οποίο θα οδηγήσουν ο πρόεδρος της ADAC Sport Hermann Tomczyk και ο βετεράνος του μηχανοκίνητου αθλητισμού Günther Holzer. Πρόκειται για το RallyeKadett, το οποίο οδήγησαν οι Σουηδοί Anders Kulläng και Bruno Berglund τη δεκαετία του 1970.

Τέλος, ένα “Olympia Rally” δεν θα ήταν ολοκληρωμένο χωρίς ένα Opel με το ίδιο όνομα. Αυτό που θα λάβει μέρος στη φετινή αναβίωση είναι το Olympia 1100 SR του 1967 με τον κινητήρα 1100 SR που αποδίδει 44 kW/60 hp. Το ισχυρότερο Olympia 1900 μπορούσε να αναπτύξει τελική ταχύτητα 170 km/h, κάτι που συναντούσε κανείς μόνο στα σπορ αυτοκίνητα της εποχής.

Opel Astra Plug-In Hybrid – ένας ‘bold & pure’ πλοηγός

Θέλοντας να εξασφαλίσει ότι οι διοργανωτές της αναβίωσης του Olympia Rally θα μετακινούνται με το ίδιο ‘bold & pure’ στυλ όπως τα μοντέλα από το Rüsselsheim, η Opel έχει θέσει στη διάθεσή τους ένα νέο Astra plug-in hybrid. Το ηλεκτροκίνητο Astra ταιριάζει στην φιλοσοφία κλιματικής ουδετερότητας του ράλι και αποδίδει συνδυαστική ισχύ 133 kW/180 hp και ροπή 360 Nm (WLTP κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου1: 1,1 l/100 km, εκπομπές CO2 26-24 g/km). Στο αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα, το πεντάθυρο compact μπορεί να καλύψει έως 60 km με μηδενικές εκπομπές (WLTP1).

 


[1] Η αυτονομία υπολογίζεται σύμφωνα με το πρωτόκολλο δοκιμών WLTP (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151). Η πραγματική αυτονομία ενδέχεται να διαφέρει σε καθημερινές συνθήκες και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το προσωπικό στυλ οδήγησης, τα χαρακτηριστικά της διαδρομής, η εξωτερική θερμοκρασία, η χρήση θέρμανσης και κλιματισμού (A/C) και η λειτουργία preconditioning (ρύθμιση θερμοκρασίας εσωτερικού πριν την εκκίνηση).