- Με τα ENYAQ iV και FABIA, η SKODA είναι η μοναδική μάρκα που έχει δύο μοντέλα της να κατακτούν τον τίτλο “Best in Class 2021” από τον Euro NCAP
- Όλα τα νέα μοντέλα της SKODA που έχει δοκιμάσει ο Euro NCAP από το 2008, συνολικά 14, έχουν επιτύχει τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων
Μία κορυφαία διάκριση για τη SKODA με την έναρξη της νέας χρονιάς! Όπως ανακοίνωσε ο Euro NCAP, τα ENYAQ iV και FABIA, το πρώτο ηλεκτρικό SUV και το τέταρτης γενιάς compact hatchback της SKODA αντίστοιχα, ανακηρύχθηκαν τα καλύτερα στην κατηγορία τους για το 2021, κατακτώντας τον τίτλο “Best in Class 2021”. Η διάκριση αυτή ουσιαστικά επιβεβαιώνει και επίσημα ότι τα δύο μοντέλα ήταν τα ασφαλέστερα από όλα τα οχήματα που δοκιμάστηκαν στις αντίστοιχες κατηγορίες τους από τον ανεξάρτητο οργανισμό, τη χρονιά που πέρασε.
Το ENYAQ iV είναι το ασφαλέστερο SUV που έχει υποβληθεί στη δοκιμή αναφοράς του Euro NCAP που αφορά στην παρεχόμενη ασφάλεια σε σύγκρουση μέχρι σήμερα, με επίδοση 86% της συνολικής δυνατής βαθμολογίας. Η νέα FABIA εν τω μεταξύ, με επίδοση 78%, πέτυχε την καλύτερη βαθμολογία από όλα τα compact μοντέλα που δοκιμάστηκαν το 2021. Η SKODA είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που έχει δύο μοντέλα του να κατακτούν τον τίτλο “Best in Class 2021”. Είναι χαρακτηριστικό ότι και τα 14 νέα μοντέλα που έχει λανσάρει η SKODA από το 2008, έχουν λάβει τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων στις δοκιμές του Euro NCAP.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα δύο μοντέλα έχουν κτιστεί σε τελείως διαφορετικές πλατφόρμες. Το ENYAQ iV βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) του Volkswagen Group και πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα στις δοκιμές του Euro NCAP, ιδιαίτερα όσον αφορά στην προστασία των επιβατών. Με επίδοση 94% για την προστασία ενηλίκων και 89% για την προστασία των παιδιών, το ηλεκτρικό SUV είχε σημειώσει νέο ρεκόρ όταν υποβλήθηκε στις δοκιμές του Euro NCAP, οι οποίες είχαν γίνει ακόμα πιο αυστηρές, σε σύγκριση με το 2020.
Από την άλλη, η SKODA FABIA βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group, η οποία επιτρέπει πλέον στο μοντέλο την υλοποίηση επτά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, μεταξύ άλλων σημαντικών βελτιώσεων. Η τέταρτη γενιά του επιτυχημένου μοντέλου, στις δοκιμές του Euro NCAP διέπρεψε στον τομέα προστασίας των επιβατών, με επίδοση 85% για την προστασία ενηλίκων και 81% για την προστασία των παιδιών.