Η SKODA AUTO αποκάλυψε τη SLAVIA, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο αποκλειστικά για την Ινδία. Το Volkswagen Group έχει ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους για την τεράστια ινδική αγορά. Εντός του Group, η SKODA έχει επωμιστεί τον ρόλο της μάρκας που θα αναπτύξει τη διείσδυση στην αχανή χώρα του άνω του ενός δισεκατομμυρίου κατοίκων, σε επίπεδο πωλήσεων. Η SLAVIA είναι το δεύτερο μοντέλο που «βγαίνει» από το σχεδιαστικό κέντρο του Pune, στα δυτικά της Ινδίας και θα κατασκευάζεται στο εκεί εργοστάσιο, μετά το KUSHAQ.
Όπως και το SUV, η SLAVIA βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0-IN, μια παραλλαγή της αρθρωτής εγκάρσιας πλατφόρμας του Volkswagen Group που έχει προσαρμοστεί από τη SKODA AUTO ειδικά για την Ινδία. Η χρήση της πλατφόρμας του Group επιτρέπει στο νέο σεντάν να εξοπλίζεται με μια εκτεταμένη γκάμα χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, καθώς και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδηγού, στον βασικό εξοπλισμό.
Η νέα SLAVIA διατίθεται με επιλογή από δύο ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης TSI. Εισαγωγική επιλογή είναι ο τρικύλινδρος 1.0 TSI των 115 PS (85 kW), ενώ διαθέσιμος και ο γενιάς EVO τετρακύλινδρος 1.5 TSI, των 150 PS (110 kW). Και οι δύο διαθέτουν τεχνολογία Stop/Start, πληρούν τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων BS6 της Ινδίας, ενώ συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, με τον 1.5 TSI να μπορεί να εφοδιαστεί και με επτατάχυτο αυτόματο DSG.
Η νέα SLAVIA συνδυάζει γενναιόδωρους χώρους για πέντε επιβάτες και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 521 λίτρων. Χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα κομψές γραμμές σε κουπέ φόρμα και προβολείς και πίσω φώτα τεχνολογίας LED. Τα επιχρωμιωμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου ταιριάζουν απόλυτα με τις ινδικές προτιμήσεις και αισθητική. Το νέο μοντέλο διαθέτει προηγμένα συστήματα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής και κορυφαία επίπεδα συνδεσιμότητας, με πρόσβαση σε μια πληθώρα διαδικτυακών υπηρεσιών “MySKODA Connect”.
Μαζί με το SKODA KUSHAQ, η νέα SKODA SLAVIA δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για την υλοποίηση των σχεδίων ανάπτυξης του Volkswagen Group στην Ινδία. Ο Όμιλος επενδύει συνολικά ένα δισ. ευρώ στο έργο INDIA 2.0 για την ενίσχυση της μακροχρόνιας παρουσίας της SKODA και της Volkswagen στη χώρα. Στόχος είναι να επιτευχθεί ένα συνδυασμένο μερίδιο αγοράς 5% για τη SKODA και τη Volkswagen έως το 2025, ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς. Για τη SKODA, αυτό σημαίνει ότι η Ινδία πρόκειται να γίνει μία από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο.