Σε ένα περιβάλλον υψηλών προκλήσεων, το BMW Group ολοκλήρωσε το οικονομικό έτος 2021 με ισχυρά αποτελέσματα, έχοντας επιτύχει τους στόχους που είχε θέσει. Ο κατασκευαστής πολυτελών οχημάτων κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τόσο τα κέρδη προ φόρων όσο και το καθαρό κέρδος του Group συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, έχοντας ήδη αναθεωρήσει την πρόβλεψή του το Μάιο και το Σεπτέμβριο. Επιδράσεις από παράγοντες όπως οι αλλαγές αποτίμησης και η αντιστροφή προβλέψεων συνέβαλαν σε αυτή τη βελτίωση. Το BMW Group ανταποκρίθηκε στις υψηλές προσδοκίες των μη οικονομικών στόχων του: Για παράδειγμα, το οικονομικό έτος 2021, το ποσοστό συνολικών παραδόσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκε σημαντικά στο 13%. Επίσης, οι εκπομπές CO2 του ευρωπαϊκού στόλου νέων οχημάτων του BMW Group μειώθηκαν στα 115,9 g/km (WLTP).
Η εταιρεία έχει επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό της προϊοντικής γκάμας της, αυξάνοντας παράλληλα σημαντικά την κερδοφορία της.
«Η περασμένη χρονιά αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι ο επιτυχής μετασχηματισμός αποδίδει καρπούς. Τα ισχυρά κέρδη που πετύχαμε το οικονομικό έτος 2021 είναι το αποτέλεσμα συνεπούς στρατηγικής – με τα κατάλληλα προϊόντα την κατάλληλη στιγμή», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, την Πέμπτη στο Μόναχο. «Αυτή η επιτυχία οφείλεται επίσης στους συνεργάτες μας, και θα ήθελα ιδιαίτερα να τους ευχαριστήσω για τη σκληρή δουλειά και το πάθος τους. Μαζί, αποδεικνύουμε ότι ο τολμηρός μετασχηματισμός και η οικονομική επιτυχία είναι άρρηκτα συνδεδεμένα στην BMW».
Υψηλά κέρδη για το Group το οικονομικό έτος 2021.
Το BMW Group ολοκλήρωσε το οικονομικό έτος 2021 σημειώνοντας ρεκόρ όλων των εποχών σε έσοδα, κέρδη προ φόρων και καθαρό κέρδος για το Group – τα οποία ήταν σημαντικά υψηλότερα.
Οι παραδόσεις σημείωσαν αύξηση 8,4%, φτάνοντας τις 2.521.514 μονάδες, με το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων οχημάτων να ανέρχεται στο 13% (328.314 μονάδες / +70,4% από την προηγούμενη χρονιά).
Τα έσοδα του Group ανήλθαν στα 111,23 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 98,99 δισεκ. ευρώ / +12,4%). Με ένα υψηλότερο ποσοστό προσοδοφόρων οχημάτων, το BMW Group επωφελήθηκε από τις θετικές επιδράσεις του προϊοντικού μίγματος και τη βελτιωμένη τιμολόγηση – τόσο από τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων όσο και από τη μεταπώληση οχημάτων που έχουν ολοκληρώσει το πρόγραμμα leasing. Ο μικρότερος αριθμός εργαζομένων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και ο εκσυγχρονισμός του συνταξιοδοτικού προγράμματος για τους εργαζόμενους στη Γερμανία, είχε ως αποτέλεσμα ένα χαμηλότερο κόστος πωλήσεων αξίας μεγάλου τριψήφιου αριθμού εκατομμυρίων ευρώ. Ωστόσο, αυτό αντισταθμίστηκε μερικώς από τις υψηλότερες δαπάνες για αποδοχές βάσει απόδοσης στο κόστος των πωλήσεων. Περαιτέρω αντιξοότητες προέκυψαν από τις υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών.
Στην ηλεκτρική κινητικότητα και την ψηφιοποίηση οι περισσότερες δαπάνες R & D .
Οι υψηλότερες δαπάνες για έρευνα και εξέλιξη αποτελούν ένδειξη ότι το BMW Group βαδίζει σταθερά προς το μετασχηματισμό. Οι συνολικές δαπάνες για έρευνα και εξέλιξη σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (IFRS) αυξήθηκαν σημαντικά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά στα 6,29 δισεκ. ευρώ(προηγ. χρονιά: 5,68 δισεκ. ευρώ / +10,7%). Λόγω των υψηλότερων εσόδων, η αναλογία R & D 6,2%, σύμφωνα με το Γερμανικό Εμπορικό Κώδικα, παρέμεινε στα επίπεδα της περασμένης χρονιάς (προηγ. χρονιά: 6,3%). Το 2021, οι επενδύσεις κατανεμήθηκαν σε αρχιτεκτονικές νέων οχημάτων και εργαλεία που συνδέονται με την ηλεκτρική επέλαση. Πρόσθετες δαπάνες προήλθαν από την εξέλιξη ψηφιακών προϊόντων και την αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Κεφαλαιακές δαπάνες για ακίνητα, εργοστάσια και εξοπλισμό, καθώς και λοιπά άυλα περιουσιακά στοιχεία ανήλθαν σε 5,01 δισεκ. ευρώ το 2021 (2020: 3,92 δισεκ. ευρώ / +27,8%). Η μεγάλη επέκταση της γκάμας ηλεκτροκίνητων προϊόντων και τα επικείμενα λανσαρίσματα οδήγησαν σε αντίστοιχες κεφαλαιακές δαπάνες για τα εμπλεκόμενα εργοστάσια. Η αναλογία capex του 4,5% ήταν εντός του εύρους στόχου <5% σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Το BMW Group ανέφερε κέρδη προ του οικονομικού αποτελέσματος για όλη τη χρονιά ύψους 13,40 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 4,83 δισεκ. ευρώ / +177,4%). Τα κέρδη του Groupπρο φόρων σημείωσαν επίσης ισχυρή άνοδο, φτάνοντας σε ύψη ρεκόρ όλων των εποχών 16,06 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 5,22 δισεκ. ευρώ / +207,5%). Μία θετική επίδραση ύψους 1 δισεκ. ευρώ προέκυψε από τη μερική αντιστροφή της πρόβλεψης για τις αντιμονοπωλιακές διαδικασίες της Ε.Ε. μετά την ολοκλήρωσή τους το δεύτερο τρίμηνο.
Τα καθαρά κέρδη του Group ανήλθαν επίσης σε τιμές ρεκόρ όλων των εποχών στα 12,46 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 3,85 δισεκ. ευρώ / +223,1%).
Αναλογική αύξηση μερίσματος.
Οι μέτοχοι μπορούν επίσης να συμμετάσχουν μέχρις ενός βαθμού στην επιτυχία της εταιρείας. Με βάση τις ετήσιες οικονομικές εκθέσεις της BMW AG, το μη κατανεμημένο κέρδος (σύμφωνα με τον Γερμανικό Εμπορικό Κώδικα) για διανομή σε μετόχους ανέρχεται σε 3,82 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 1,25 δισεκ. ευρώ / +205,4%). Διατηρώντας το εύρος στόχου 30-40% για την αναλογία πληρωμής, το Δ.Σ. και το Εποπτικό Συμβούλιο θα προτείνουν μ έρισμα ύψους 5,80€ ανά κοινή μετοχή (προηγ. χρονιά: 1,90€) και 5,82€ ανά προνομιούχο μετοχή (προηγ. χρονιά: 1,92€) στην Ετήσια Γενική Συνέλευση στις 11 Μαΐου. Η αναλογία πληρωμής ανέρχεται σε 30,7% (προηγ. χρονιά: 32,5%).
«Σκοπεύουμε να τηρήσουμε την υπόσχεσή μας και να επιτρέψουμε στους μετόχους μας να συμμετάσχουν στην επιτυχία της εταιρείας μας αξιόπιστα και ισοδύναμα. Με αναλογία πληρωμής 30,7%, οι μέτοχοί μας θα μπορούν επίσης να επωφεληθούν από ένα ισχυρό οικονομικό έτος 2021», δήλωσε ο Nicolas Peter , Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, Χρηματοοικονομικός τομέας.
Το περιθώριο EBIT του Αυτοκινητιστικού τομέα στο 10,3%.
Ο Αυτοκινητιστικός τομέας ωφελήθηκε από την καλύτερη τιμολόγηση και το βελτιωμένο προϊοντικό μίγμα το 2021, καθώς η ζήτηση παρέμεινε υψηλή. Λόγω της παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών, η διαθεσιμότητα νέων οχημάτων στην αγορά μειώθηκε και προτιμήθηκαν προσοδοφόρα μοντέλα. Η υψηλή αξία μεταπώλησης οχημάτων που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα leasing – κυρίως στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο – συνέβαλαν επίσης στα υψηλότερα έσοδα του τομέα. Ο αυξημένος κύκλος εργασιών από τις πωλήσεις νέων εξαρτημάτων και αξεσουάρ είχε επίσης θετικό αντίκτυπο στα έσοδα.
Ως αποτέλεσμα, τα έσοδα του τμήματος ήταν σημαντικά υψηλότερα, στα 95,47 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 80,85 δισεκ. ευρώ/ +18,1%).
Τα κέρδη προ φόρων & τόκων (EBIT) ανήλθαν σε 9,87 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 2,16 δισεκ. ευρώ / +356,5%). Στο 10,3%, (2020: 2,7%; +7,6 ποσοστιαίες μονάδες), το περιθώριο EBIT του τμήματος ήταν στα ανώτερα επίπεδα του εύρους πρόβλεψης.
Το οικονομικό αποτέλεσμα του τομέα, στα 1,93 δισεκ. ευρώήταν σημαντικά υψηλότερο από αυτό της προηγούμενης χρονιάς (2020: 560 εκατ. Ευρώ / +345,5%). Αυτό ωφελήθηκε κυρίως από την υψηλότερη συμβολή της Κινεζικής κοινοπραξίας, BMW Brilliance Automotive Ltd., και τις θετικές επιδράσεις αποτίμησης από επενδύσεις ιδίων κεφαλαίων και μετοχές.
Τα συνολικά κέρδη προ φόρων για το οικονομικό έτος 2021, ύψους 11,80 δισεκ. ευρώ ήταν σημαντικά υψηλότερα από αυτά της προηγούμενης χρονιάς (2020: 2,72 δισεκ. ευρώ / +333,7%).
Η ρευστότητα του Αυτοκινητιστικού Τομέα έφτασε σε νέα ύψη ρεκόρ όλων των εποχών 6,35 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 3,39 δισεκ. ευρώ / +87,2%) στο τέλος της χρονιάς.
Σύμφωνα με την πρόβλεψη, η απόδοση του χρησιμοποιηθέντος κεφαλαίου (RoCE) για τον αυτοκινητιστικό τομέα αυξήθηκε επίσης σημαντικά το 2021 στο 59,9% (προηγ. χρονιά: 12,7% / +47,2 ποσοστιαίες μονάδες). Αυτή η σημαντική αύξηση προέκυψε πρωτίστως από το πολύ υψηλότερο EBIT συγκριτικά με της προηγούμενης χρονιάς.
Ο τομέας Financial Services συμβάλλει με αξιοσημείωτα κέρδη.
Ο τομέας Financial Services ωφελήθηκε επίσης από την ισχυρή ζήτηση για νέα και μεταχειρισμένα πολυτελή οχήματα. Ο αριθμός νέων συμβάσεων λιανικής με πελάτες έφτασε στο 1.956.514 όλη τη χρονιά (προηγ. χρονιά: 1.845.271 / +6%). Το συνολικό portfolio των 5.577.011 συμβάσεων λιανικής που διαχειριζόταν στο τέλος του 2021 ήταν αντίστοιχο με αυτό της προηγούμενης χρονιάς (προηγ. χρονιά: 5.591.799 συμβάσεις / -0,3%).
Τα Έσοδα του τομέα Financial Services αυξήθηκαν σημαντικά στα 32,86 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 30,04 δισεκ. ευρώ / +9,4%) το 2021. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,75 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 1,72 δισεκ. ευρώ / +117,6%) και κατά συνέπεια ήταν αισθητά υψηλότερα από της προηγούμενης χρονιάς. Αυτή η αύξηση εσόδων και κερδών προέρχεται κυρίως από υψηλότερα εισοδήματα που προέκυψαν από τη μεταπώληση οχημάτων που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα leasing λόγω της θετικής εξέλιξης των τιμών στις αγορές μεταχειρισμένων οχημάτων. Η ανάγκη για αναπροσαρμογές αξίας για την κάλυψη πιστωτικών κινδύνων παρέμεινε χαμηλή – το οποίο είχε περαιτέρω θετική επίδραση στα κέρδη.
Στο 22,6%, η απόδοση ιδίων κεφαλαίων – RoE ( return onequity ) στον τομέα Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών βρέθηκε στα ανώτερα όρια του εύρους πρόβλεψης του 20-23% (προηγ. χρονιά: 11,2% / +11,4 ποσοστιαίες μονάδες). Αυτή η αύξηση προέρχεται κυρίως από τη βελτίωση στην κατάσταση κινδύνου κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους.
Η BMW Motorrad κατέγραψε ισχύ αύξηση εσόδων και κερδών προ φόρων.
Η BMW Motorrad παρέδωσε 194.261 οχήματα (προηγ. χρονιά: 169.272 / +14,8%) στους πελάτες της το 2021. Το τμήμα ανέφερε έσοδα 2,74 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 2,28 δισεκ. ευρώ / +20,3%) και EBIT 227 εκατ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 103 εκατ. ευρώ / +120,4%). Το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 8,3% (προηγ. χρονιά: 4,5% / +3,8 ποσοστιαίες μονάδες) και επομένως βρίσκεται εντός του εύρους πρόβλεψης 8-10%.
Κύριοι παράγοντες ήταν οι θετικές επιδράσεις του προϊοντικού μίγματος και η αύξηση πωλήσεων. Η σημαντική αύξηση στην απόδοση του χρησιμοποιηθέντος κεφαλαίου ( RoCE) στο 35,9% (προηγ. χρονιά: 15,0% / +20,9 ποσοστιαίες μονάδες) αντικατοπτρίζει κυρίως τη βελτίωση του EBIT.
«Τα επιχειρηματικά μας αποτελέσματα το 2021 αποδεικνύουν ότι καταφέραμε να συνδυάσουμε τον μετασχηματισμό μας, που βρίσκεται σε εξέλιξη, και τη μείζονα επένδυση που συνεπάγεται με ισχυρή λειτουργική επιτυχία σε ένα πολύ ασταθές περιβάλλον. Βρισκόμαστε σε καλή θέση και αισιοδοξούμε για το μέλλον. Οι οίκοι αξιολόγησης το επιβεβαιώνουν αναθεωρώντας την πρόβλεψή μας σε ‘σταθερή’ περσινή χρονιά», δήλωσε ο Nicolas Peter, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Χρηματοοικονομικού τομέα.
Επιτυχημένο τέταρτο τρίμηνο, παρά τις αντίξοες συνθήκες.
Το BMW Group ολοκλήρωσε το 2021 με ένα επιτυχημένο τέταρτο τρίμηνο, παρά τη συνεχιζόμενη έλλειψη ημιαγωγών και την αύξηση των τιμών ενέργειας και πρώτων υλών. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι παραδόσεις των τριών πολυτελών αυτοκινητιστικών μαρκών, BMW, MINI και Rolls-Royce, μειώθηκαν στις 589.290 μονάδες (προηγ. χρονιά: 687,012 / -14,2%), εξ αιτίας της δυσκολίας στην προμήθεια ημιαγωγών. Την ίδια στιγμή, ένας εξαιρετικά υψηλός αριθμός παραγγελιών επιβεβαίωσε την ισχυρή απήχηση της τρέχουσας γκάμας μοντέλων. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα είχαν ποσοστό άνω του 16% επί του όγκου πωλήσεων, με 96.739 παραδόσεις στους πελάτες. Τα έσοδα του Group ανήλθαν σε 28,40 δισεκ. ευρώ(προηγ. χρονιά: 29,48 δισεκ. ευρώ / -3,6%).
Τα κέρδη του Group προ φόρων γι’ αυτό το διάστημα αυξήθηκαν σημαντικά στα 2,90 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 2,26 δισεκ. ευρώ / +28,6%).
Παρά τις υψηλότερες πάγιες δαπάνες, όπως συνηθίζεται το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, το περιθώριο EBT του Groupανήλθε στο 10,2%. Το καθαρό κέρδος του Group για το τέταρτο τρίμηνο ανήλθε σε 2,25 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 1,68 δισεκ. ευρώ / +34,3%).
Στον Αυτοκινητιστικό τομέα, το EBIT των 1,92 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 2,01 δισεκ. ευρώ / -4,2%) μειώθηκε ελαφρώς από την προηγούμενη χρονιά, κυρίως λόγω του χαμηλότερου όγκου πωλήσεων. Στα 2,35 δισεκ. ευρώ, οι κεφαλαιουχικές δαπάνες ήταν επίσης σημαντικά υψηλότερες συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2020 (προηγ. χρονιά: 1,54 δισεκ. ευρώ). Το περιθώριο EBIT του Αυτοκινητιστικού τομέα για το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς ήταν 7,7% (προηγ. χρονιά 7,7%).
Το τμήμα Financial Services για μία φορά ακόμα αύξησε σημαντικά τα κέρδη του προ φόρων το τέταρτο τρίμηνο στα 829 εκατ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 686 εκατ. ευρώ/ +20,8%), καθώς συνέχισε να ωφελείται από τις υψηλές τιμές στις αγορές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κυρίως στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Το ανθρώπινο δυναμικό ελαφρώς μειωμένο έναντι της προηγούμενης χρονιάς.
Το BMW Group απασχολούσε ανθρώπινο δυναμικό 118.909 εργαζομένων στο τέλος του 2021 (προηγ. χρονιά: 120,726 / -1,5%). Φέτος, η εταιρεία σχεδιάζει να προσλάβει νέο προσωπικό για τις ανάγκες της περαιτέρω ψηφιοποίησης και του εξηλεκτρισμού της προϊοντικής γκάμας του.
Εξουσιοδότηση επαναγοράς μετοχών στην Ετήσια Γενική Συνέλευση.
Χάρη στην επιτυχημένη επιχειρηματική του ανάπτυξη, το BMW Group έχει έναν υγιή ισολογισμό και μια πολύ σταθερή δομή όσον αφορά τη χρηματοδότηση. Έχει επίσης τη δυνατότητα να δημιουργήσει βιώσιμα υψηλές ελεύθερες ταμειακές ροές. Ένας λόγος για αυτό είναι η πρόσφατη πλήρης ενοποίηση της κινεζικής κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd. στις Οικονομικές Καταστάσεις του BMW Group. Για να διατηρηθεί η δυνατότητα βελτιστοποίησης της κεφαλαιακής διάρθρωσης της εταιρείας, το Διοικητικό Συμβούλιο και το Εποπτικό Συμβούλιο θα προτείνουν στην Ετήσια Γενική Συνέλευση να εξουσιοδοτηθεί το Διοικητικό Συμβούλιο να αγοράσει και να αποσύρει ίδιες μετοχές. Σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο, το Διοικητικό Συμβούλιο θα εξουσιοδοτηθεί για περίοδο πέντε ετών να αγοράσει μετοχές στην εταιρεία αξίας έως 10% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου και να τις αποσύρει ή να τις χρησιμοποιήσει.
Ο Ετήσιος Απολογισμός του BMW Group για το 2021 καλύπτει όλες τις απαιτήσεις SASB .
Η βιωσιμότητα αποτελεί κεντρικό θέμα της εταιρικής στρατηγικής του BMW Group. Στο φετινό Απολογισμό του BMW Group, που θα δημοσιευθεί στις 16 Μαρτίου, το BMW Group έχει ενσωματώσει πλήρως τις απαιτήσεις του Συμβουλίου Λογιστικών Προτύπων Αειφορίας (Sustainable Accounting Standards Board – SASB) στις εκθέσεις του για πρώτη φορά.
«Κατανοούμε ότι η οικονομική μας επιτυχία στο μέλλον θα εξαρτηθεί, περισσότερο από σήμερα, από την περαιτέρω μείωση των αρνητικών επιπτώσεων των λειτουργικών μας δραστηριοτήτων στο περιβάλλον και τη θετική συμβολή στην ανάπτυξη της κοινωνίας», δήλωσε ο Nicolas Peter. «Ο Ετήσιος Απολογισμός του BMW Group για το 2021 παρέχει μια ολιστική, πλήρη εικόνα για τον Όμιλο, ενσωματώνοντας ολοκληρωμένους μη χρηματοοικονομικούς Βασικούς Δείκτες Απόδοσης (KPI) στις τακτικές μας αναφορές. Η παράθεση των προσπαθειών μας για βιωσιμότητα με τρόπο που να είναι διαφανής και κατανοητός, βάζει την εταιρεία μας στον σωστό δρόμο. Στόχος μας είναι να ηγούμαστε στον κλάδο μας σε αυτόν τον τομέα».
Πρότα ση επανεκλογ ής μέλους Εποπτικού Συμβουλίου.
Η θητεία του Dr. Heinrich Hiesinger θα λήξει στην Ετήσια Γενική Συνέλευση του 2022. Μετά από σύσταση της επιτροπής υποψηφιοτήτων, το Εποπτικό Συμβούλιο προτείνει τον Dr. Hiesinger για μια ακόμη θητεία διάρκειας τεσσάρων ετών. Σύμφωνα με τα κριτήρια του Γερμανικού Κώδικα Εταιρικής Διακυβέρνησης, ο υποψήφιος θεωρείται ανεξάρτητος από το Εποπτικό Συμβούλιο.
* * *
Θα λάβετε περαιτέρω πληροφορίες για τις Οικονομικές Εκθέσεις του Group για το 2021 και την πρόβλεψη για το τρέχον οικονομικό έτος στην Ετήσια Γενική Συνέλευση του BMW Group στις 16 Μαρτίου 2022. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εικονική εκδήλωση live διαδικτυακά στο σύνδεσμο: http://www.live.bmwgroup.com/en/live-streaming/
Η Ετήσιος Απολογισμός του BMW Group για το 2021 θα δημοσιευτεί στις 7.30 π.μ. (CET) στις 16 Μαρτίου στο https://www.bmwgroup.com/en/investor-relations/company-reports.html
BMW Group – επισκόπηση | 2021 | 2020 | Διαφορά % | |||||
Παραδόσεις σε πελάτες | ||||||||
Αυτοκίνητα 1 | μονάδες | 2.521.514 | 2.325.179 | 8,4 | ||||
BMW2 | μονάδες | 2.213.790 | 2.028.841 | 9,1 | ||||
MINI2 | μονάδες | 302.138 | 292.582 | 3,3 | ||||
Rolls-Royce2 | μονάδες | 5.586 | 3.756 | 48,7 | ||||
Μοτοσικλέτες | μονάδες | 194.261 | 169.272 | 14,8 | ||||
Ανθρώπινο δυναμικό (συγκριτικά με 31/12/2020) | 118.909 | 120.726 | -1,5 | |||||
Περιθώριο EBIT τομέα αυτοκινήτων | % | 10,3 | 2,7 | +7,6% ποσ. μον. | ||||
Περιθώριο EBIT τομέα μοτοσικλετών | % | 8,3 | 4,5 | +3,8% ποσ. μον. | ||||
Περιθώριο EBT BMW Group 3 | % | 14,4 | 5,3 | +9,1% ποσ . μον. | ||||
Έσοδα | δισεκ. ευρώ | 111,23 | 98,99 | 12 , 4 | ||||
από: Αυτοκίνητα | δισεκ. ευρώ | 95,47 | 80,85 | 18,1 | ||||
Μοτοσικλέτες | δισεκ. ευρώ | 2,74 | 2,28 | 20,3 | ||||
Financial Services | δισεκ. ευρώ | 32,86 | 30,04 | 9,4 | ||||
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 5 | 3 | 66,7 | ||||
Διαγραφές | δισεκ. ευρώ | – 19,85 | -14,19 | 39,9 | ||||
Κέρδη προ φόρων & τόκων (EBIT ) | δισεκ. ευρώ | 13,40 | 4,83 | 17 7,4 | ||||
από: Αυτοκίνητα | δισεκ. ευρώ | 9,87 | 2,16 | 356,5 | ||||
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 227 | 103 | 120,4 | ||||
Financial Services | δισεκ. ευρώ | 3,70 | 1,72 | 115,0 | ||||
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | -8 | 36 | – | ||||
Διαγραφές | εκατ. ευρώ | -390 | 808 | – | ||||
Κέρδη προ φόρων (EBT) | δισεκ. ευρώ | 16,06 | 5,22 | 207,5 | ||||
από: Αυτοκίνητα | δισεκ. ευρώ | 11,80 | 2,72 | 333,7 | ||||
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 228 | 100 | 128,0 | ||||
Financial Services | δισεκ. ευρώ | 3,75 | 1,72 | 117,6 | ||||
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 531 | -235 | – | ||||
Διαγραφές | εκατ. ευρώ | -257 | 910 | – | ||||
Φόροι εισοδήματος | δισεκ. ευρώ | – 3,59 | – 1,36 | – | ||||
Καθαρό κέρδος2 | δισεκ. ευρώ | 12,46 | 3,85 | 223,1 | ||||
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχο) | € | 18,77/18,79 | 5,73/5,75 | – | ||||
1 Συμπεριλαμβανομένης της Κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd., Shenyang (2021: 651.236 οχήματα, 2020: 602.247 οχήματα, 2019: 538.612 οχήματα, 2018: 455.581 οχήματα, 2017: 385.705 οχήματα).
2 Τα στοιχεία πωλήσεων οχημάτων λιανικής που αναφέρονται για το 2020 και το 2021 δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα προηγουμένων ετών. Για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία παραδόσεων οχημάτων λιανικής, παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στη Σύγκριση Προβλέψεων με τα Πραγματικά Αποτελέσματα στον Ετήσιο Απολογισμό του BMW Group για το 2021.
3 Κέρδη προ φόρων έναντι των εσόδων του Group.
BMW Group – επισκόπηση | 4ο τρίμηνο 2021 | 4ο τρίμηνο 2020 | Διαφορά % | ||
Παραδόσεις σε πελάτες | |||||
Αυτοκίνητα 1 | μονάδες | 589.290 | 687.012 | -14,2 | |
BMW2 | μονάδες | 510.722 | 601.449 | -15,1 | |
MINI2 | μονάδες | 77.300 | 84.458
|
-8,5 | |
Rolls-Royce2 | μονάδες | 1.268 | 1.105 | 14,8 | |
Μοτοσικλέτες | μονάδες | 37.652 | 39.673 | -5,1 | |
Ανθρώπινο δυναμικό (συγκριτικά με 31/12/2020) | 118.909 | 120.726 | -1,5 | ||
Περιθώριο EBIT τομέα αυτοκινήτων | % | 7,7 | 7,7 | – | |
Περιθώριο EBIT τομέα μοτοσικλετών | % | -19,8 | -1,2 | -18,6% ποσ. μον. | |
Περιθώριο EBT BMW Group 3 | % | 10,2 | 7,7 | +2,5% ποσ. μον. | |
Έσοδα | δισεκ. ευρώ | 28,40 | 29,48 | -3,6 | |
από: Αυτοκίνητα | δισεκ. ευρώ | 25,10 | 26,02 | -3,5 | |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 486 | 568 | -14,4 | |
Financial Services | δισεκ. ευρώ | 8,68 | 7,98 | 8,7 | |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 2 | 2 | – | |
Διαγραφές | δισεκ. ευρώ | -5,87 | -5,10 | 15,1 | |
Κέρδη προ φόρων & τόκων (EBIT ) | δισεκ. ευρώ | 2,48 | 2,19 | 13,2 | |
από: Αυτοκίνητα | δισεκ. ευρώ | 1,92 | 2,01 | -4,2 | |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | -96 | -7 | – | |
Financial Services | εκατ. ευρώ | 832 | 664 | 25,3 | |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | -5 | -7 | – | |
Διαγραφές | εκατ. ευρώ | -169 | -463 | – | |
Κέρδη προ φόρων (EBT) | δισεκ. ευρώ | 2,90 | 2,26 | 28,6 | |
από: Αυτοκίνητα | δισεκ. ευρώ | 2,14 | 1,95 | 9,9 | |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | -96 | -8 | – | |
Financial Services | εκατ. ευρώ | 829 | 686 | 20,8 | |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 153 | 55 | 178,2 | |
Διαγραφές | εκατ. ευρώ | -128 | -428 | – | |
Φόροι εισοδήματος | εκατ. ευρώ | -651 | -580 | 12,2 | |
Καθαρό κέρδος2 | εκατ. ευρώ | 2,256 | 1,680 | 34,3 | |
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχο) | € | 3,39/3,40 | 2,53/2,54 | – | |
1 Συμπεριλαμβανομένης της Κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd., Shenyang (2021: 651.236 οχήματα, 2020: 602.247 οχήματα, 2019: 538.612 οχήματα, 2018: 455.581 οχήματα, 2017: 385.705 οχήματα).
2 Τα στοιχεία πωλήσεων οχημάτων λιανικής που αναφέρονται για το 2020 και το 2021 δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα προηγουμένων ετών. Για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία παραδόσεων οχημάτων λιανικής, παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στη Σύγκριση Προβλέψεων με τα Πραγματικά Αποτελέσματα στον Ετήσιο Απολογισμό του BMW Group για το 2021.
3 Κέρδη προ φόρων έναντι των εσόδων του Group.