Quantcast

Πολύ θετικός ο απολογισμός του 2021 για την Audi παγκοσμίως

Το 2021 κρίνεται ως μία επιτυχημένη χρονιά για την Audi

  • Παγκόσμιες πωλήσεις περίπου αντίστοιχες με αυτές του 2020 για την Audi το 2021, παρά τις δυσκολίες στην παραγωγική διαδικασία λόγω της έλλειψης ημιαγωγών
  • Οι συνολικές παραδόσεις άγγιξαν το 1,7 εκατομμύρια αυτοκίνητα, με αυτές των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων να σημειώνουν αύξηση 57,5%
  • Εντυπωσιακή αύξηση 32% στην Ελλάδα, με πωλήσεις 3.564 αυτοκινήτων και την Audi να αναδεικνύεται κορυφαία ανάμεσα στις premium μάρκες στη λιανική

Παρά τις σημαντικές δυσχέρειες στην παραγωγή λόγω της έλλειψης ημιαγωγών, η μάρκα άγγιξε τελικά σε επίπεδο συνολικών πωλήσεων το νούμερο του προηγούμενου έτους, με παραδόσεις σε πελάτες 1.680.512 αυτοκινήτων. Η επίδοση αυτή αντιστοιχεί σε μείωση μόλις 0,7% σε σχέση με το 2020, κάτι που υπογραμμίζει τη δυναμική της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο εξάμηνο του 2021, η Audi είχε ήδη καταγράψει πωλήσεις 981.681 αυτοκινήτων, σε μία χρονιά που προμηνυόταν η καλύτερη στην ιστορία της. Στη συνέχεια, η έντονη έλλειψη ημιαγωγών είχε ως αποτέλεσμα, οι παραδόσεις να σημειώσουν κάμψη το τέταρτο τρίμηνο κατά 34,2% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Τη χρονιά που πέρασε η Audi επιτάχυνε στη στρατηγική της για την αειφορία και τη βιώσιμη premium κινητικότητα του μέλλοντος. Οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της μάρκας αυξήθηκαν κατά 57,5% σε σχέση με το 2020, φτάνοντας τα 81.894 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Την ίδια στιγμή, με το λανσάρισμα των e-tron GT και RS e-tron GT στην αρχή της προηγούμενης χρονιάς καθώς και των Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron, η Audi υπερδιπλασίασε τη γκάμα της με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, κάνοντας ένα μεγάλο βήμα στην υλοποίηση της στρατηγικής “Vorsprung 2030”.

Στην Ευρώπη, η AUDI διατηρήθηκε ουσιαστικά στα επίπεδα του προηγούμενου έτους, με 617.048 παραδόσεις (-0,4 %). Η εταιρεία πέτυχε διψήφια επί τοις εκατό αύξηση μεταξύ άλλων στη Γαλλία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ έκανε ρεκόρ πωλήσεων στη Νορβηγία, εν μέρει λόγω των ηλεκτρικών μοντέλων που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στη χώρα. Αύξηση 32%, από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, η Audi σημείωσε στην Ελλάδα, με 3.564 ταξινομήσεις. Στη χώρα μας, η Audi αναδείχθηκε ως η κορυφαία επιλογή ανάμεσα στις premium μάρκες για τους ιδιώτες. Συνολικά, 31 ευρωπαϊκές αγορές έκλεισαν αυξητικά για την Audi, σε σύγκριση με το 2020.

Στην Κίνα, η Audi ολοκλήρωσε το 2021 με παραδόσεις 701.289 οχημάτων, που αντιπροσωπεύουν μείωση της τάξης του 3,6%, κάτι φυσιολογικό μετά τη χρονιά-ρεκόρ του 2020. Το πρόβλημα των ημιαγωγών έπληξε κυρίως την τοπική παραγωγή της Audi, με τα εισαγόμενα μοντέλα της μάρκας να σημειώνουν εντυπωσιακή αύξηση, της τάξης του 80% κατά μ.ό.. Επιπλέον, οι πωλήσεις των μοντέλων Audi Sport υπερδιπλασιάστηκαν (+113,4%) σε σχέση με το 2020.

Σημαντική η άνοδος της Audi στις ΗΠΑ, με τη μάρκα να καταγράφει αύξηση 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με παραδόσεις 196.038 αυτοκινήτων. Χρονιά-ρεκόρ στη χώρα και για τα ηλεκτρικά της μάρκας, με αύξηση 52,5%, συμπεριλαμβανομένου του Audi e-tron GT, το οποίο κυκλοφορεί στην τοπική αγορά από τον Ιούλιο 2021.

Στις υπόλοιπες αγορές παγκοσμίως, η μάρκα με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια αύξησε τις παραδόσεις κατά 3,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σε 137.347 αυτοκίνητα. Τα ηλεκτρικά μοντέλα παρουσίασαν πολύ θετική τάση και εδώ, με αύξηση 89,6%.