Quantcast

Οι ταξινομήσεις του MINI Electric σχεδόν διπλασιάστηκαν, άνοδος 3,3% στις πωλήσεις της μάρκας MINI το 2021.

Η Βρετανική πολυτελής μάρκα πέτυχε 302.144 νέες ταξινομήσεις σε όλο τον κόσμο και τεράστια άνοδο στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE αναδείχτηκε best-seller. Σχεδόν ένα στα τέσσερα MINI Countryman που κυκλοφορούν στην αγορά διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Η MINI αναπτύσσεται και γίνεται ηλεκτρική. Η Βρετανική μάρκα πολυτελών οχημάτων κατάφερε να αυξήσει κατά 3,3,% τις πωλήσεις οχημάτων της σε όλο τον κόσμο φτάνοντας τις 302.144 μονάδες το 2021. Οι εκδόσεις MINI με αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης γνώρισαν αυξημένη ζήτηση. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 64,3% στα 53.243 οχήματα – περίπου 18% επί των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων το 2021. Νικητής της χρονιάς αναδείχτηκε το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 17,6 – 15,2 kWh/100 km σύμφωνα με το WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 0 g/km). Το MINI Electric κατάφερε ακόμα και να διπλασιάσει τις ταξινομήσεις του (+98,2%). Τώρα είναι ήδη η πιο δημοφιλής έκδοση σε ολόκληρη την προϊοντική γκάμα MINI.

 

34.851 οχήματα MINI Cooper SE πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο την περασμένη χρονιά. Αυτό σημαίνει ότι ο ένας τους τρεις αγοραστές ενός 3θυρου MINI επέλεξε διασκεδαστική οδήγηση μηδενικών ρύπων. Επιπλέον, πωλήθηκαν 18.392 οχήματα MINI Cooper SE Countryman ALL4 (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 2,0 – 1,7 l/100 km, συνδυασμένη  κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 14,0 – 13,1 kWh/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 45 – 40 g/km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Το plug-in υβριδικό μοντέλο αύξησε τις πωλήσεις του κατά 24,2%. Από τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων σχεδόν το ένα στα τέσσερα MINI Countryman ήταν εξοπλισμένο με σύστημα ηλεκτροκίνησης.

 

«Το εξαιρετικό συνολικό αποτέλεσμα και το γεγονός ότι το ένα στα δέκα νέα MINI είναι αμιγώς ηλεκτρικό αποδεικνύουν ότι η στρατηγική μας για το μέλλον θέτει τις κατάλληλες προτεραιότητες», σχολίασε ο Bernd Körber, Επικεφαλής Μάρκας MINI. «Η κοινότητα MINI αυξάνεται και κινείται με αλματώδη βήματα προς την ηλεκτρική κινητικότητα».

 

Σχεδόν το ένα στα τρία νέα MINI στη Γερμανία είναι ηλεκτροκίνητο.

Η πιο σημαντική αγορά στον κόσμο για το MINI Cooper SE το 2021 ήταν και πάλι η Γερμανία, όπου πωλήθηκαν πάνω από 10.000 αντίτυπα της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης. Στον αριθμό αυτό προστέθηκαν 3.473 μονάδες MINI Cooper SE Countryman ALL4, που σημαίνει ότι στη Γερμανία περίπου των 31% των συνολικών ταξινομήσεων νέων MINI το 2021 αφορούσε ηλεκτροκίνητα οχήματα.

 

Υψηλότερο ποσοστό κατέγραψαν μόνο μερικές χώρες ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Νορβηγίας όπου περίπου το 96% όλων των νέων MINI που παραδόθηκαν πέρσι σε πελάτες είχαν αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Η επίδοση της Ισλανδίας ήταν ακόμα υψηλότερη. Εκεί, αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα MINI πωλήθηκαν για πρώτη φορά το 2021. Το MINI Cooper SE συγκέντρωσε το 62% των πωλήσεων και το MINI Cooper SE Countryman ALL4 αντίστοιχα το 38%.

 

Πωλήσεις ρεκόρ για τη μάρκα John Cooper Works .

Η MINI πέτυχε νέα ρεκόρ όχι μόνο στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η μάρκας John Cooper Works σημείωσε επίσης νέες πωλήσεις ρεκόρ το 2021. Σε όλο τον κόσμο, οι πελάτες επέλεξαν τον κορυφαίο αθλητή της αντίστοιχης σειράς μοντέλου σε 21.132 περιπτώσεις. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μία αύξηση της τάξης του 2,4% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Η χαρά της γνήσιας αγωνιστικής αίσθησης έχει τεράστια αξία στην κοινότητα MINI. Το 7,0% των νέων οχημάτων MINI που ταξινομήθηκαν την περασμένη χρονιά έφεραν το λογότυπο John Cooper Works.

 

Σχεδόν το 45% (9.389 μονάδες) των νέων ταξινομήσεων του κορυφαίου σπορ αυτοκινήτου βασίζονται στο 3θυρο MINI. Το MINI John Cooper Works Countryman (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 8,3 – 7,6 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2 188 – 173 g/km σύμφωνα με το WLTP) συγκέντρωσε 4.317 νέα οχήματα, το MINI John Cooper Works Clubman (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 7,9 – 7,4 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 180 – 168 g/km σύμφωνα με το WLTP) αντίστοιχα 3.945 μονάδες και το MINI John Cooper Works Convertible (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 7,4 – 7,1 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 168 – 161 g/km σύμφωνα με το WLTP) κατέγραψε 3.481 νέες ταξινομήσεις.

 

Άνοδος 10,1% για το 3θυρο MINI , ιδιαίτερα δημοφιλές στη Γερμανία το MINI Cabrio .

Συνολικά, το 3θυρο MINI βρέθηκε στην κορυφή των εσωτερικών αποτελεσμάτων πωλήσεων της μάρκας για μία ακόμα φορά το 2021 με 105.511 νέες ταξινομήσεις. Το πολυτελές ‘μικρό’ στην κλασική έκδοση αμαξώματος, κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 10,1%. Για το MINI Countryman, η αντίστοιχη αύξηση ήταν 6,0% με 82.362 μονάδες.

 

Αξιοσημείωτη όμως ήταν και η ζήτηση για ‘open-air’ διασκεδαστική οδήγηση. Ο αριθμός των MINI Cabrio που πωλήθηκαν παγκοσμίως αυξήθηκε σε 25.121 μονάδες πέρσι. Σχεδόν 7.500 εξ αυτών παραδόθηκαν στη Γερμανία, αισθητά περισσότερα συγκριτικά με τη Βρετανία, ήτοι την εγχώρια αγορά της μάρκας (3.580 μονάδες), τις ΗΠΑ (3.380 μονάδες) ή ηλιόλουστες χώρες όπως η Γαλλία, η Ισπανία ή η Ιταλία.

 

Η Βρετανία ήταν η χώρα με τις περισσότερες πωλήσεις MINI το 2021.

Πολυτελή αυτοκίνητα MINI διατίθενται τώρα σε 109 χώρες σε όλο τον κόσμο. Και το 2021, οι περισσότερες πωλήσεις σημειώθηκαν στην εγχώρια αγορά της μάρκας, την Μ. Βρετανία, όπου παραδόθηκαν 46.211 οχήματα. Η δεύτερη σημαντικότερη αγορά πωλήσεων ήταν η Γερμανία με 43.004 μονάδες. Ακολούθησε η Κίνα (30.546 μονάδες, αύξηση 5,2%) και οι ΗΠΑ (29.930 μονάδες, αύξηση 6,3%).

 

Ο αυξανόμενος ενθουσιασμός για διασκεδαστική οδήγηση σε στυλ MINI ήταν παγκόσμιο φαινόμενο και το 2021. Αποτελέσματα ρεκόρ και ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά ανόδου καταγράφηκαν σε ανεξάρτητες αγορές σε όλες τις περιοχές πωλήσεων. Στην Ευρώπη, η Ρουμανία ξεχώρισε με μία αύξηση πωλήσεων 28,9%, η Γαλλία σημείωσε άνοδο 16,3% και ενώ η Ιταλία είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 9,5%. Επιπλέον, η MINI πέτυχε τον υψηλότερο αριθμό νέων ταξινομήσεων σε Ελλάδα, Φινλανδία, Πολωνία, Ουγγαρία και Μάλτα από τότε που η μάρκα λανσαρίστηκε στις αντίστοιχες χώρες.

 

Στο Ισραήλ, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,0% το 2021, στο Ντουμπάι, αντίστοιχα, κατά 27,1%, ενώ στο Μαρόκο το ποσοστό αυτό έφτασε ακόμα και το 50,4%. Εντυπωσιακή όμως ήταν η αύξηση στη Βραζιλία (+14,3%) και την Αυστραλία (+22,9%). Η MINI κατέγραψε επίσης νέα ρεκόρ πωλήσεων στις αγορές της Νέας Ζηλανδίας, της Ταϊλάνδης, του Κατάρ και των νησιωτικών κρατών Μαυρίκιος και Τζαμάικα.