Quantcast

O CEO της FIAT και Global CMO της Stellantis, κ. Olivier Francois, στη λίστα “CMO Hall of Fame” του Forbes

Στη 10η χρονιά της διάσημης λίστας του Forbes που περιλαμβάνει τους σημαντικότερους Chief Marketing Officers, βρίσκεται και ο κ. Olivier Francois, CEO της FIAT και Global CMO της Stellantis

Η φετινή λίστα “Forbes World’s Most Influential CMOs”, ανακοινώθηκε στις Κάνες. Ο κ. Olivier Francois, CEO της FIAT και Global CMO της Stellantis, αποτελεί μια από τις προσωπικότητες που πλέον βρίσκεται στο Forbes CMO Hall of Fame, μια διάκριση που απονέμεται σε όσους έχουν βρεθεί στη λίστα Forbes World’s Most Influential CMOs τουλάχιστον πέντε φορές.

 

«Οι νικητές του αύριο είναι εκείνοι οι οποίοι δεν φοβούνται να πετάξουν την παλιά συνταγή και να δημιουργήσουν μια καινούργια πορεία», ανέφερε ο κ. Olivier Francois. «Οι καταναλωτές δεν γοητεύονται από το marketing, αλλά θέλουν να γοητεύονται από τις Μάρκες. Αγαπούν τα προϊόντα που τους κάνουν καλύτερους και περήφανους που τα έχουν. Γιατί η υπερηφάνεια είναι το νόμισμα της επιτυχίας στο σύγχρονο κόσμο των ‘social media’. Στη Stellantis, με 14 μάρκες σε τέσσερις ηπείρους χρησιμοποιούμε τις πλέον προηγμένες μεθόδους για την επίτευξη των impressions. Αυτό όμως που έχουμε μάθει είναι ότι ένας πιστός φίλος είναι καλύτερος από εκατομμύρια «φίλους».

 

Παράλληλα με την αποκάλυψη των νικητών για το 2022, η δημιουργία της “Forbes CMO Hall of Fame list” τονίζει και τους CMOs, οι οποίοι με τη δουλειά τους βελτίωσαν τις μάρκες τους, αλλά και συνολικά το χώρο του marketing.

Για την επιλογή των προσώπων του “Forbes CMO Hall of Fame list”, το περιοδικό εστίασε στην“World’s Most Influential CMOs list” με τα στελέχη που για 5 χρόνια ή και περισσότερο συνεχίζουν να κάνουν εξαιρετική δουλειά στον τομέα τους. Ο κ. Olivier Francois για πρώτη φορά μπήκε στη λίστα το 2014 στην 15η θέση και συνέχισε το 2015 (4ηθέση), 2020 (5η θέση), 2021 (8η θέση) και πάλι το 2022.

 

Για το Forbes, η επιρροή των CMOs καθορίζεται από το αντίκτυπο των ενεργειών τους, εντός και εκτός των οργανισμών τους οποίους διοικούν. Το σύστημα βαθμολόγησης του Forbes σε συνεργασία με τους Sprinklr, LinkedIn και άλλους συνεργάτες, περιλαμβάνει μετρήσεις ποιοτικών και ποσοτικών κριτηρίων, που αφορούν στο κοινό, τους πελάτες και τους δημοσιογράφους.