Quantcast

Μπαταρίες από τη Stellantis και τη Samsung SDI

Μια κοινοπραξία δημιούργησαν οι δύο εταιρίες για την παραγωγή μπαταριών Li-ion στη Βόρεια Αμερική

Με την υπογραφή μνημονίου από την Stellantis και τη Samsung SDI θα δημιουργηθεί μια νέα κοινοπραξία που θα παράγει μπαταρίες και στοιχεία μπαταριών στη Βόρεια Αμερική. Στόχος είναι η παραγωγή να ξεκινήσει το 2025, αρχικά με ετήσια παραγωγή 23 gWh και τη δυνατότητα να αυξηθεί στις 40 gWh. «Με τα νέα εργοστάσια μπαταριών να μπαίνουν σε λειτουργία, θα είμαστε σε θέση να γίνουμε ανταγωνιστικοί και τελικά να κατακτήσουμε την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Β. Αμερικής», δήλωσε ο κ. Carlos Tavares, CEO της Stellantis.

«Η στρατηγική μας να συνεργαστούμε με κορυφαίες εταιρείες επιταχύνει την ταχύτητα και την ευελιξία που χρειαζόμαστε για τη σχεδίαση ασφαλών, προσιτών και φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων, τα οποία ανταποκρίνονται ακριβώς στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Είμαι ευγνώμων προς όλες τις ομάδες που εργάστηκαν για αυτή την κρίσιμης σημασίας επένδυση».«Είναι τιμή για εμάς να δημιουργήσουμε μια κοινοπραξία με την Stellantis, η οποία επιταχύνει τη στρατηγική εξηλεκτρισμού, σε αυτή την εποχή της πράσινης ενέργειας», σημείωσε ο κ. Young-hyun Jun, Πρόεδρος και CEO της Samsung SDI. «Με αυτή την κοινοπραξία παραγωγής μπαταριών, θα κάνουμε ότι καλύτερο για να καλύψουμε τις υψηλές απαιτήσεις των πελατών μας στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Β. Αμερικής, αξιοποιώντας την τεχνολογία μπαταριών της Samsung SDI, καθώς και τα υψηλής ποιότητας προϊόντα κα μέτρα ασφαλείας μας.»

Η Stellantis βρίσκεται μπροστά από το χρονοδιάγραμμα της  για εξασφάλιση ετήσιας παραγωγής μπαταριών ικανής χωρητικότητας ώστε να πετύχει μέχρι το 2030 το 40% των πωλήσεων της στις Η.Π.Α. να αποτελείται από εξηλεκτρισμένα οχήματα.  Τα εργοστάσια μπαταριών θα καλύψουν τις ανάγκες των μονάδων παραγωγής της Stellantis στις Η.Π.Α., τον Καναδά και το Μεξικό, για τα ηλεκτρικά οχήματα του Ομίλου, από τα Plug-in Υβριδικά, μέχρι τα αμιγώς ηλεκτρικά.

Το πλάνο της Stellantis είναι να επενδύσει περισσότερα από 30εκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2025 σε λύσεις εξηλεκτρισμού και σχετικό λογισμικό, ενώ στόχος είναι ο Όμιλος να συνεχίσει να είναι 30% πιο αποδοτικός  σε σχέση με το μέσο όρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, όσον αφορά στα συνολικά CAPEX και τα έξοδα R&D. Το σημείο όπου θα δημιουργηθεί η νέα εγκατάσταση βρίσκεται υπό έρευνα και περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν στο προσεχές μέλλον. Η συμφωνία υπόκειται στη έγκριση των τελικών εγγράφων και όρων, καθώς και των σχετικών ρυθμιστικών εγκρίσεων.