Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει ήδη την επόμενη ηλεκτρική προσθήκη στην γκάμα της με την μορφή του EQE SUV το οποίο θα αποκαλυφθεί λίαν συντόμως με δεδομένο ότι η Mercedes-Benz έχει ήδη ανακοινώσει ότι το νέο μοντέλο θα διατεθεί εντός του 2023.
Όταν αυτό συμβεί, το EQE SUV θα είναι το πέμπτο κατά σειρά SUV μοντέλο με αμιγώς ηλεκτροκίνητη τεχνολογία μετά τις EQC, EQA, ΕQB και EQS κατά σειρά εμφανίσεως.
Αναμενόμενα το νέο μέλος της ολοένα και πληθωρικότερης ηλεκτρικής γκάμας της γερμανικής φίρμας θα αντλήσει τις επιρροές του σε επίπεδο αισθητικής και τεχνολογίας από τις πρόσφατες EQE και EQS SUV.
Έτσι και το EQE SUV αναμένεται να υιοθετήσει αυτό το μείγμα αεροδυναμικά ενσυνείδητης σχεδίασης και πληθωρικών διαστάσεων που εγγυώνται μια ακόμα πιο πληθωρική ευρυχωρία, όπως άλλωστε μαρτυρούν και οι εικόνες των δοκιμαστικών πρωτοτύπων που έχουν αποτυπωθεί από το κλείστρο του φωτογραφικού φακού.
Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν σε αυτές συγκαταλέγεται η χαρακτηριστική έντονα κεκλιμένη χάραξη του παρμπρίζ, ένα σετ αεροδυναμικών τροχών και φυσικά η κλειστή γρίλια και το ήπιο ανάγλυφο των μεταλλικών επιφανειών που θα διαδραματίσουν το δικό τους ρόλο στην εξασφάλιση λίγων επιπλέον χιλιομέτρων αυτονομίας.
Αν και προς το παρόν δεν έχουν υπάρξει δείγματα από το εσωτερικό, αυτό αναμένεται να μιμηθεί τις προδιαγραφές της τετράθυρης EQE, δίνοντας την επιλογή στους δυνητικούς αγοραστές της να επιλέξουν και την επιβλητική Hyperscreen η οποία περιλαμβάνει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, infotainment με διαγώνιο 17,7 ιντσών και μια ακόμα οθόνη αφής για τον συνοδηγό 12,3 ιντσών, σε ενιαία διαμόρφωση.
Λόγω μεγέθους, αφετηρία για την EQE SUV θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική EVA2 η οποία φιλοξενεί ήδη την τετράθυρη EQE αλλά και τις EQS σε τετράθυρη και SUV παραλλαγή. Σε επίπεδο εκδόσεων όπως θα ισχύσει και για το τετράθυρο ομώνυμο μοντέλο, το EQS SUV αναμένεται να περιλαμβάνει στις επιλογές του εκδόσεις επιδόσεων με την φροντίδα του Affalterbach και τα διακριτικά EQE 43 και EQE 63.
Στη βάση της γκάμας αναμένεται να βρεθεί η πισωκίνητη έκδοση 350+ ισχύος 215 KW (290 ίπποι) και 565 Nm ροπής. Θα συνδυάζεται με μπαταρία 90 kWh η οποία αναμένεται να της εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 650 χλμ.
Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις της AMG, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις, όπως έχει επισημάνει ο επικεφαλής δοκιμών εξέλιξης της γερμανικής φίρμας, Frank Wundrak, δεν πρόκειται να αξιοποιήσουν την μεγαλύτερη μπαταρία των 120 kWh που αξιοποιεί η EQS καθώς δεν υπάρχει χώρος στην πλατφόρμα της EQE SUV.
Όπως και να έχει, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το EQE SUV, θα προσφέρει κύκλωμα φόρτισης που θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας σε ταχυφορτιστή 170 kW, διαδικασία η οποία στην περίπτωση του τετράθυρου ομώνυμου μοντέλου εγγυάται την επαναφόρτιση σε μόλις 32 λεπτά.