Mercedes-AMG One: Ό,τι πιο κοντά σε μονοθέσιο της F1

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG, με τιμή που θα πλησιάζει τα 3 εκατ. ευρώ, είναι ό,τι πιο κοντινό σε μονοθέσιο της Formula 1 με άδεια κυκλοφορίας στους δρόμους

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG, με τιμή που θα πλησιάζει τα 3 εκατ. ευρώ, είναι ό,τι πιο κοντινό σε μονοθέσιο της Formula 1 με άδεια κυκλοφορίας στους δρόμους.

 

 

Η τελική του έκδοση να αναμένεται να αποκαλυφθεί προς τα τέλη του 2021.

Καθώς εταιρίες όπως η Ferrari, η Aston Martin και η McLaren ετοιμάζουν plug-in υβριδικά supercars, η Mercedes-AMG One είναι σχεδόν έτοιμη και από ό,τι φαίνεται θα μπορεί να φτάσει σε λειτουργία 11.000 σ.α.λ. και θα αποδίδει 1.000 ίππους.

Αντίπαλο δέος με την Aston Martin Valkyrie

Το μοντέλο της Mercedes-AMG, αντίπαλο δέος της Aston Martin Valkyrie, χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V6 1,6 λίτρων από την F1 με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ: ένα σε κάθε μπροστινό τροχό, ένα ενσωματωμένο στον θερμικό κινητήρα και ένα για υποστήριξη του υπερσυμπιεστή, ώστε να μην έχει καθυστέρηση (turbo lag).

Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τη Mercedes, είναι ένα τετρακίνητο hypercar που μπορεί να φτάσει την μέγιστη ταχύτητα των 350 χλμ/ώρα και να επιταχύνει από στάση στα 200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα.

Ενώ δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί επίσημος χρόνος για το 0-100 χλμ/ώρα, είναι πιθανό να βρίσκεται κάτω από τα τρία δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με την Mercedes-Benz, η One θα μπορεί να κινηθεί για περίπου 40 χλμ. αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Επίσης θα περιλαμβάνει μια λειτουργία «High Dynamic», η οποία λέγεται ότι χρησιμοποιεί ρυθμίσεις παρόμοιες με αυτές που είναι διαθέσιμες στο μονοθέσιο F1 κατά τις κατατακτήριες δοκιμές.

Στυλιστικά

Από άποψη στυλ, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η One είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο ακόμη και μεταξύ των πιο τρελών supercars που κατασκευάζονται σήμερα. Ωστόσο, αυτά τα έντονα στοιχεία δεν έχουν στόχο μόνο να τραβήξουν τα βλέμματα.

Υπάρχουν τεράστιοι αεραγωγοί στην μπροστινή ποδιά, αεροδυναμικά πτερύγια στα πλάγια και εισαγωγή αέρα στην οροφή.

Όλα αυτά είναι απαραίτητα για να κρατούν τη θερμοκρασία του κινητήρα χαμηλά και να τον τροφοδοτούν με αέρα. Στο πίσω μέρος διαθέτει έναν τεράστιο διαχύτη και μια «ενεργή» αεροτομή, η οποία ηλεκτρονικά ξεπροβάλει μέσα από το αμάξωμα του αυτοκινήτου και μπορεί να πάρει δυο θέσεις, εκ των οποίων η μία είναι «Race Mode» για μέγιστη κάθετη δύναμη.

Το εσωτερικό της Mercedes-AMG One είναι εμπνευσμένο, σε κάποιο βαθμό, από το πιλοτήριο ενός μονοθέσιου της F1 και περιγράφεται ως «Formula 1 για δύο».

Είναι εύκολο να καταλάβουμε το γιατί, με το τιμόνι να μοιάζει πολύ σε αυτά που χρησιμοποιούνται στην F1. Διαθέτει επίσης τα χειριστήρια του οκτατάχυτου κιβωτίου μέσω του οποίου ο βενζινοκινητήρας στέλνει τη δύναμή του στους πίσω τροχούς. Η καμπίνα διαθέτει επίσης δύο βαθιά, πολύ ενισχυμένα μπάκετ καθίσματα για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη.

Το ταμπλό φιλοξενεί δύο οθόνες 10 ιντσών. Η πρώτη βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και η δεύτερη στην κεντρική κονσόλα, με κλίση προς τον οδηγό. Τέλος, υπάρχει μια τρίτη οθόνη συνδεδεμένη με μια κάμερα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου που εκτελεί χρέη μεσαίου καθρέφτη.

Δεν έχουμε ακόμη δει την τελική έκδοση παραγωγής της Mercedes-AMG One, αλλά αναμένουμε ότι το υβριδικό plug-in των σχεδόν 3 εκατομμυρίων ευρώ θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2021.

Η One είναι το πιο πρόσφατο εξηλεκτρισμένο αυτοκίνητο επιδόσεων από την AMG , η οποία πρόσφατα αποκάλυψε το plug-in hybrid GT 63 SE Performance των 843 ίππων και το EQS 53 4MATIC+ των 761 ίππων που σύντομα θα βρεθούν αντιμέτωπα με τα Porsche Taycan Turbo S και Tesla Model S Plaid.

Πηγή: Motorone.gr