Νίκος Μιχαλόπουλος
Μετά από μακρά αναμονή, η Maserati έφερε επιτέλους στην αγορά τη νέα Maserati Grecale που μοιράζεται την πλατφόρμα Giorgio με την ξαδέρφη της Alfa Romeo Stelvio. Η μικρότερη αδελφή της Levante χρησιμοποιήθηκε ως αφετηρία για το τελευταίο ψηφιακό σχέδιο του Theottle.
Γνωρίζουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία από την Μόντενα σχεδιάζει να λανσάρει τη νέα γενιά της Maserati Quattroporte τους επόμενους μήνες, της παλαιότερης Maserati που είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή προς αγορά.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η νέα Quattroporte θα κάνει επίσημα το ντεμπούτο της έως το 2025 και φυσικά θα προσφέρεται και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση με κινητήρα Folgore.
Ο renderer εξηγεί ότι, αν και είναι ένα sedan, αποφάσισε να υποθέσει μια πίσω σχεδίαση παρόμοια με αυτή ενός liftback, ένα στιλιστικό χαρακτηριστικό που είναι κοινό σε πολλά ηλεκτρικά σεντάν. Ωστόσο, η έβδομη γενιά της Quattroporte λέγεται ότι δεν περιλαμβάνει κορυφαία έκδοση Trofeo με κινητήρα twin-turbo V8 προέλευσης Ferrari, ο οποίος αποδίδει 580 ίππους και 730 Nm μέγιστης ροπής.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η «Τρίαινα» έχει επενδύσει πολλά χρήματα στην ανάπτυξη του νέου 3λιτρου V6 twin-turbo Nettuno, που έκανε το ντεμπούτο του στην MC20 και διατίθεται σε μια εξασθενημένη έκδοση στην Grecale, είναι πιθανό να το βρούμε και κάτω από το καπό της νέας Maserati Quattroporte. Στο σούπερ σπορ αυτοκίνητο, ο νέος εξακύλινδρος αποδίδει 630 ίππους και 730 Nm ενώ στην Grecale Trofeo προσφέρει 530 ίππους και 620 Nm.
Όσο για τη Maserati Quattroporte Folgore, δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν έχουμε ακόμα καμία πληροφορία για τις τεχνικές προδιαγραφές. Ωστόσο, η μάρκα πολυτελείας της Stellantis έχει δηλώσει ότι η GranTurismo Folgore θα προσφέρει ισχύ άνω των 1200 ίππων, για επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε εύρος 2 δευτερολέπτων και τελική ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα.
Ο άμεσος αντίπαλος της Mercedes S-Class και της BMW Σειράς 7 προσφέρεται αυτή τη στιγμή στις εκδόσεις GT, Modena, Modena Q4 και Trofeo. Τα τρία πρώτα εφοδιάζονται με κινητήρα V6 3 λίτρων, ικανό να αποδίδει 350 ίππους στο GT και 430 ίππους στις δύο εκδόσεις της Modena (η μία με τετρακίνηση). Η κορυφαία Maserati Quattroporte Trofeo, από την άλλη, προσφέρει τον προαναφερθέντα 3,8 λίτρων twin-turbo V8 προέλευσης Ferrari.