Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, δήλωσε ότι το λανσάρισμα του νέου συμπαγούς ηλεκτρικού αυτοκινήτου Megane E-Tech δείχνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στο σωστό δρόμο για την ανάκαμψή της σε μια εποχή αυξανόμενων προκλήσεων για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Renault πούλησε 25.000 οχήματα Megane E-Tech σε τρεις μήνες, δήλωσε ο de Meo στο Le Journal du Dimanche σε συνέντευξή του που δημοσιεύτηκε στην κυριακάτικη έκδοσή του. Οι συνολικές ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν φέτος στη Γαλλία.
«Ο εκδημοκρατισμός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα γίνει στην Ευρώπη και περιλαμβάνει προϊόντα σε προσιτές τιμές», δήλωσε ο ντε Μέο στην εφημερίδα. Ωστόσο, το κόστος αυξάνεται για τα υλικά που χρειάζονται για τις μπαταρίες EV και αυτό σημαίνει ότι «η εξίσωση είναι δύσκολη», τόνισε.
Το μοντέλο Megane E-Tech, το οποίο διαφημίζεται ευρέως στα γαλλικά μέσα ενημέρωσης, ήταν το EV με τις περισσότερες πωλήσεις της χώρας τον Ιούλιο, σύμφωνα με στοιχεία της Avere-France.
Η Renault υπολογίζει σε μια σειρά νέων μοντέλων EV για να αντιμετωπίσει τους κυριότερους αντιπάλους της όπως η Volkswagen και η Stellantis, καθώς οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν έλλειψη ημιαγωγών και αυξανόμενο πληθωρισμό που θα μπορούσε να επηρεάσει την ικανότητα των καταναλωτών να ξοδεύουν χρήματα σε ακριβότερα ηλεκτρικά οχήματα.
Η Renault, παρόλο που σημείωσε καθαρές απώλειες το πρώτο εξάμηνο του έτους, αύξησε τις προοπτικές της για το μέλλον.
«Η αναδιάρθρωση και το ισχυρό σχέδιο της Renault αποδίδουν», έγραψε ο αναλυτής της Bernstein & Co. Daniel Roeska σε ένα σημείωμα της 4ης Αυγούστου προς τους πελάτες. Ωστόσο, «η τάση αυτή μπορεί να αλλάξει το 2023», καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει πολλαπλούς αντίθετους κινδύνους, επεσήμανε.
Ο De Meo έχει υποσχεθεί ότι θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το σχέδιό του για την ηλεκτροκίνηση και των κινητήρων εσωτερικής καύσης της Renault το φθινόπωρο.