Νίκος Μιχαλόπουλος
Ο Όμιλος Renault εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταφέρει την παραγωγή του διαδόχου του σπορ αυτοκινήτου Alpine A110 στο συνεργαζόμενο εργοστάσιο της Lotus στο Ηνωμένο Βασίλειο από την ιστορική του έδρα στη Dieppe της βόρειας Γαλλίας, ανέφερε μια γαλλική επιχειρηματική εφημερίδα.
Η Renault δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη να σχολιάσει την έκθεση στο La Tribune την Τρίτη.
Η Lotus, που ανήκει στην κινεζική Geely, και η Alpine έχουν δεσμευτεί να αναπτύξουν μαζί μια πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα σπορ αυτοκινήτων μέχρι το 2025. Η πλατφόρμα θα υποστηρίξει τον διάδοχο του A110.
Το A110, το ίδιο σύγχρονος διάδοχος του ελαφρού σπορ μοντέλου Alpine από τις δεκαετίες του 1960 και του 1970, έχει συναρμολογηθεί (σε μεγάλο βαθμό στο χέρι) στο Dieppe από τότε που κυκλοφόρησε το 2017. Η ίδια η Alpine ξεκίνησε ως Renault με έδρα τη Dieppe τη δεκαετία του 1950 .
Το A110 χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο κινητήρα υψηλής απόδοσης που προέρχεται από τη Nissan, αλλά δεν διαθέτει υβριδικές ή ηλεκτρικές επιλογές. Το τρέχον μοντέλο πρόκειται να καταργηθεί σταδιακά έως το 2025 λόγω αυστηρότερων στόχων εκπομπών ρύπων και άλλων κανονισμών, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Λούκα ντε Μέο.
Ο De Meo πιστεύει ότι η μάρκα Alpine, που μέχρι τώρα περιοριζόταν μόνο στο A110, έχει αναξιοποίητες δυνατότητες. Έχει ήδη μετονομάσει την ομάδα της Formula 1 της Renault σε Alpine και σχεδιάζει να επεκτείνει τη σειρά επιβατικών αυτοκινήτων της Alpine ώστε να περιλαμβάνει ένα πλήρως ηλεκτρικό «hot hatch», τον ηλεκτρικό διάδοχο του A110 και ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV.
Το hatchback που θα λειτουργεί με μπαταρίες θα κατασκευαστεί στην πλατφόρμα CMF-BEV της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi και θα είναι μοντέλο αδελφό του ερχόμενου Renault 5. Το SUV θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας.