Quantcast

Η Lancia παρουσίασε το νέο φιλόδοξο δεκαετές πλάνο της

Βιωσιμότητα, εστίαση στον πελάτη και υπευθυνοτητα οι τρεις πυλώνες της αναγέννησης της

Νίκος Μιχαλόπουλος

«Το μέλλον της Lancia είναι ήδη παρόν και μέχρι το τέλος του 2022 θα έχουμε μια πρώτη γεύση από τη νέα πορεία που θα μας οδηγήσει στο να γίνουμε μια αξιόπιστη μάρκα στην premium αγορά, στο όνομα της καινοτόμου, καθαρής και ασφαλούς μετακίνησης», δηλώνει ο Luca Napolitano, Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας Lancia .

Το αύριο μας στηρίζεται σε γερά θεμέλια, καλά ριζωμένο σε ένα ένδοξο παρελθόν και ένα παρόν γεμάτο με τις επιτυχίες της Ypsilon. Το αυτοκίνητο πόλης που εκφράζει την μόδα και είναι ουσιαστικά ο ηγέτης της κατηγορίας Β, καθώς και το δεύτερο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ιταλία.  Μια πρωτοκαθεδρία που εδραίωσε η Ypsilon Alberta Ferretti, η νέα ξεχωριστή σειρά που γεννήθηκε από τη συνεργασία με τον διάσημο Ιταλό σχεδιαστή και παρουσιάστηκε στο Μιλάνο τον περασμένο Φεβρουάριο».

Για τη Lancia, το 2021 ήταν μια αναμφισβήτητα κρίσιμη χρονιά για τον σχεδιασμού του δεκαετούς πλάνου της, με βάση τη βιωσιμότητα, την εστίαση στον πελάτη και την υπευθυνότητα. Αυτοί είναι οι τρεις πυλώνες που θα δώσουν ζωή σε μια γκάμα ικανή να καλύψει το 50% της αγοράς, που θα φέρνει ένα νέο προϊόν κάθε δύο χρόνια.

Το να μιλάς για κομψή βιωσιμότητα για τη Lancia σημαίνει να εστιάζεις στον διαχρονικό σχεδιασμό της, που ερμηνεύεται εκ νέου με μοντέρνο και σύγχρονο τρόπο, δουλεύοντας σε μερικά από τα πιο εμβληματικά στοιχεία της.  Για παράδειγμα, το στυλ του «δισκοπότηρου», που δίνει σχήμα στο μπροστινό μέρος όλων των Lancia, θα επανασχεδιαστεί χάρη στα καινοτόμα στοιχεία φωτισμού.  Ακριβώς όπως οι επιφάνειες του αμαξώματος θα γίνουν βιώσιμες, αλλά πάντα κομψές, μέσα από νέες ελαφρύτερες, κωνικές και έντονες γραμμές.  Η κομψή βιωσιμότητα σημαίνει σαφώς και εξηλεκτρισμό για καινοτόμο και καθαρή μετακίνηση. Από το 2026, η μάρκα θα λανσάρει μόνο 100% ηλεκτρικά μοντέλα και από το 2028 θα πουλά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.  Κομψή βιωσιμότητα σημαίνει επίσης τη χρήση καινοτόμων υλικών που θα επιτρέψουν στη Lancia να γίνει η μάρκα της Stellantis με το υψηλότερο ποσοστό ανακυκλωμένων υλικών. Στα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, το 50% των επιφανειών που αγγίζουν θα είναι κατασκευασμένα με ανακυκλωμένα ή φιλικά προς το περιβάλλον υλικά.

Για τη Lancia, η κεντρική θέση του πελάτη ξεκινά από τη στιγμή που μπαίνει στον χώρο επιβατών.  Αντλώντας έμπνευση από τους ιδιαίτερους εσωτερικούς χώρους των αυτοκινήτων του παρελθόντος της, η επόμενη γενιά της γκάμας θα προσφέρει ένα φιλόξενο και οικείο περιβάλλον, επηρεασμένο από στοιχεία επίπλων μεγάλων Ιταλών σχεδιαστών.

Εάν λάβετε υπόψη την ενσωματωμένη τεχνολογία, θα είναι απλή και διαισθητική, συμβατή με το DNA της μάρκας.  Αυτό επιβεβαιώνεται από την S.A.L.A.  (Sound Air Light Augmented), μια εικονική διεπαφή, ουσιαστική και έξυπνη, με την οποία ο πελάτης θα έχει τον έλεγχο της καμπίνας επιβατών. Από τον ήχο του ηχοσυστήματος μέχρι τον κλιματισμό και τον φωτισμό.  Η ίδια ελκυστική εμπειρία θα επαναληφθεί στις αντιπροσωπείες, τόσο ιταλικές όσο και 100 ξένες, που θα βρίσκονται σε 60 μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπου τουλάχιστον οι μισές από τις πωλήσεις θα γίνονται online.

Υπευθυνότητα σημαίνει δημιουργία ενός δεκαετούς σχεδίου που μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.