Quantcast

Η Ferrari κατοχύρωσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας διαμόρφωσης μπαταρίας για το μελλοντικό ηλεκτρικό της Supercar (Φωτό)

Η διάταξη αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για το αυτοκίνητο που αναμένεται το 2025

Νίκος Μιχαλόπουλος

Η Ferrari έχει ήδη επιβεβαιώσει εδώ και μήνες ότι το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό supercar θα κυκλοφορήσει μέχρι το 2025. Εκτός από αυτό, ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Μαρανέλο δεν έχει αποκαλύψει άλλες λεπτομέρειες.


Τώρα, χάρη στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO), γνωρίζουμε νέες πληροφορίες για το μυστηριώδες αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.  Ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκε τον Ιούνιο του 2019, αλλά δημοσιεύτηκε μόλις στις 26 Ιανουαρίου 2022. Με τίτλο «Electric or Hybrid Sport Car», έτσι η Ferrari έδωσε ακούσια μια μικρή γεύση από το νέο της ηλεκτρικό supercar.

Το νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δείχνει μια διαμόρφωση για ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο

Οι εικόνες που πλαισιώνονται με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δείχνουν ένα χαμηλωμένο διθέσιο με την κλασική διάταξη του μεσαίου κινητήρα της Ferrari, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης τοποθετημένος στο κέντρο.  Επιπλέον, το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Ferrari αναφέρει μια τεράστια κεντρικά τοποθετημένη μπαταρία απροσδιόριστης χωρητικότητας.

Εκτός από την κεντρική μονάδα, υπάρχουν άλλες τρεις μικρότερες μπαταρίες χωρισμένες στο πάτωμα.  Όλοι οι συσσωρευτές, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου, είναι τοποθετημένοι σε ένα είδος πρόσθετου πλαισίου.  Αυτό το σύστημα, όπως υποδηλώνει το ίδιο το πρωτότυπο, θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί για ένα υβριδικό όχημα και όχι μόνο για 100% ηλεκτρικό.

Σύμφωνα με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, «παρόλο που οι εικόνες δεν δείχνουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, μπορεί να τοποθετηθεί στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου ή πίσω από την μπαταρία, ορίζοντας έτσι μια διαμόρφωση στην οποία ο συσσωρευτής παρεμβάλλεται μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και των καθισμάτων».


Και πάλι χάρη στην πατέντα, σημειώνουμε ότι το πίσω μέρος του πρόσθετου πλαισίου, στο οποίο βρίσκεται η μεγαλύτερη μπαταρία, έχει ελαφρά κλίση προς τα πάνω.  Σύμφωνα με τη Ferrari, αυτή η διαμόρφωση χρησιμεύει για την παραγωγή κάθετης δύναμης στο πίσω μέρος του supercar.  Επιπλέον, το γεγονός ότι οι μπαταρίες είναι διατεταγμένες μαζί παράλληλα με την πλατφόρμα επιτρέπει την καλύτερη απαγωγή θερμότητας μέσω της πλατφόρμας.

Οι μπαταρίες μπορεί να έχουν διαφορετικά σχήματα

Συνεχίζοντας, οι μπαταρίες στο πάτωμα έχουν κυλινδρικό σχήμα ενώ η πίσω θα μπορούσε να έχει οποιοδήποτε σχήμα.  Στην πραγματικότητα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλοι οι τύποι κυψελών, ιδιαίτερα κυλινδρικές, πρισματικές ή σαν σακούλες.

Η τεκμηρίωση που συνοδεύει το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δείχνει επίσης ορισμένα πιθανά αισθητικά χαρακτηριστικά που θα μπορούσαμε να βρούμε στο πρώτο supercar της Ferrari με μηδενικές εκπομπές ρύπων.  Για παράδειγμα, στο πίσω μέρος μπορούμε να δούμε απολήξεις εξάτμισης που θυμίζουν αυτές που χρησιμοποιούνται στα τρέχοντα μοντέλα V8.

Φυσικά, θα μάθουμε περισσότερα για τη σχεδίαση μόλις αρχίσουμε να βλέπουμε τα πρώτα πρωτότυπα στο δρόμο.  Απλώς πρέπει να περιμένουμε τους επόμενους μήνες για να δούμε αν προκύψουν νέες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Προς το παρόν, η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να επικεντρωθεί σε υβριδικά μοντέλα όπως το SF90 Stradale και η 296 GTB.  Η εταιρεία εξετάζει επίσης τις λύσεις του υδρογόνου και τα βιοκαύσιμα.