Quantcast

Η επόμενη Mercedes E-Class θα συνεχίσει με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η Mercedes σχεδιάζει να λανσάρει μια νέα E-Class το 2023 με θερμικούς κινητήρες, βενζίνης και πετρελαίου, αλλά και plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Η επόμενη E-Class έρχεται το 2023 και εν μέσω εξηλεκτρισμού θα επιχειρήσει να αποδείξει ότι το αγαπημένο μοντέλο της Mercedes-Benz με κινητήρα εσωτερικής καύσης εξακολουθεί να είναι σημαντικό για τη μάρκα.

Θα κυκλοφορήσει το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους και θα βρεθεί αντιμέτωπη με την BMW Σειρά 5. Ωστόσο, ενώ η BMW θα διατίθεται σε μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που θα συνοδεύεται από εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά σύνολα, η νέα E-Class θα έχει ήπια υβριδικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 48V και Plug-in υβριδική έκδοση. Από την άλλη, η ηλεκτροκίνητη Mercedes EQE θα στέκεται δίπλα στη γκάμα της E-Class ως ανεξάρτητη εκδοχή.

Πρωτότυπα αυτοκίνητα δοκιμών E-Class έχουν εντοπιστεί σε δημόσιους δρόμους στην Ευρώπη, καθώς η Mercedes ετοιμάζεται να αντικαταστήσει ένα από τα πιο δημοφιλή και εμβληματικά μοντέλα της. Το όνομα έχει ιστορία σχεδόν 30 ετών και παρόλο που οι πωλήσεις αυτών των μοντέλων μειώνονται από την αυξανόμενη ζήτηση των SUV, η E-Class εξακολουθεί να είναι η τετράθυρη Mercedes με τις περισσότερες πωλήσεις, αντιπροσωπεύοντας το 16% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας το 2020, με περισσότερες από 300.000 μονάδες, σε ένα έτος τεράστιας παγκόσμιας κρίσης.

Τα αυτοκίνητα δοκιμών που έχουμε εντοπίσει ήταν έντονα καμουφλαρισμένα και αυτό γιατί η  νέα E-Class δεν θα έχει μεγάλες οπτικές διαφορές από τις τελευταίες C-Class και S-Class.

Τα νέα οριζόντια πίσω φωτιστικά σώματα, οι πιο λείες επιφάνειες, το πιο όρθιο εμπρός μέρος και στιλιστικές πινελιές όπως οι χωνευτές, αναδυόμενες λαβές στις πόρτες θα μεταφερθούν στη νέα E-Class. Οι αποκλειστικές εικόνες μας, δίνουν μια ιδέα της εμφάνισης των δύο αμαξωμάτων (sedan και station wagon), ενώ οι Coupe και Convertible εκδόσεις θα καταργηθούν, με την άφιξη της γκάμας της νέας CLE να καλύπτει τις ανάγκες της αγοράς.

Ακόμα οι κατάσκοποι μας δεν έχουν εικόνα από το εσωτερικό της νέας E-Class, αλλά αναμένουμε να έχει μια γενική ανανέωση που θα επικεντρώνεται γύρω από το νέο infotainment με κάθετη οθόνης αφής παρόμοια με της C-Class και της S-Class. Οι ομοιότητες όμως τελειώνουν στο στιλ, αφού οι οθόνες των C-Class και S-Class διαφέρουν σε μέγεθος και  τεχνολογία.

Η E-Class είναι πιθανό να έχει στάνταρ οθόνη 11,9 ιντσών που είναι προαιρετική στην C-Class, με την οθόνη OLED 12,9 ιντσών της S-Class να διαθέτει αναγνώριση κινήσεων. Αναμένουμε ένα στάνταρ πλήρως ψηφιακό ταμπλό με τρισδιάστατη απεικόνιση οργάνων, καθώς και head-up display και ημι-αυτόνομη οδήγηση, αν και αυτά πιθανότατα θα προσφέρονται ως προαιρετικός εξοπλισμός.

Μεγάλο μέρος της νέας τεχνολογίας μέσα στην καμπίνα είναι διαθέσιμο εξ αιτίας της μετάβασης στην πλατφόρμα MRA2 της Mercedes. Αυτή η αρχιτεκτονική θα επιτρέψει στην E-Class να κάνει ένα μεγάλο άλμα όσον αφορά τον εξηλεκτρισμό.

Η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να περιλαμβάνει ήπια υβριδικές εκδόσεις 48V. Κάθε πετρελαιοκίνητη και βενζινοκίνητη έκδοση της νέας E-Class θα υποστηρίζει αυτήν την τεχνολογία. Αλλά θα υπάρχει και μια Plug-in υβριδική έκδοση με σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και βελτιωμένη αποδοτικότητα, που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία μπαταρίας και κινητήρα της S-Class. Η νέα E 300 e θα συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων, με αυτή τη νέα τεχνολογία, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων.

Τα σχέδια της AMG για τη νέα E-Class είναι ακόμα άγνωστα, αν και οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων του επόμενου μοντέλου θα έρθουν λίγο αργότερα. Η επόμενη AMG C 63 θα χρησιμοποιεί ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα με τετρακύλινδρο κινητήρα που θα αποδίδει έως 608 ίππους, αλλά πηγές στη Γερμανία αναφέρουν ότι η επόμενη E 63 θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τον twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων με απόδοση πάνω από 660 ίππους και τετρακίνηση 4MATIC.

Η νέα C-Class δεν έχει την επιλογή της αερανάρτησης, αλλά η E-Class είναι απίθανο να ακολουθήσει το παράδειγμά της. Όπως και η μεγαλύτερη S-Class, θα προσφέρεται με ένα νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης, αλλά με μικρότερη γωνία κλίσης από τη ναυαρχίδα της μάρκας, η οποία μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 10 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς, για μεγαλύτερη ευελιξία.

Η εξέλιξη της Mercedes E-Class

W124 (1993-1995)

Το 1993 η face lift W124 ονομάστηκε E-Class. Στην κορυφή της γκάμας βρισκόταν η E500 με κινητήρα V8, που κατασκευαζόταν από την Porsche.

 

W210 (1995-2003)

Αυτή ήταν η πρώτη γενιά με κινητήρες V6, ενώ έφερε, για πρώτη φορά στη μάρκα, την επιλογή προβολέων xenon. Το  ισχυρότερο μοντέλο ήταν το E55 AMG των 359 ίππων.

 

W211 (2002-2009)

Αυτή η γενιά πούλησε περισσότερες από 1,5 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως. Ο λόγος ήταν η αποδοτικότητα που προερχόταν από μια μεγάλη γκάμα πετρελαιοκινητήρων.

 

W212 (2009-2016)

Είχε πιο έντονες σχεδιαστικά γραμμές, οι οποίες όμως εξομαλύνθηκαν το 2013. Σε αυτή τη γενιά του μοντέλου έκαναν την εμφάνιση τους οι Coupe και Cabrio εκδόσεις.

 

W213 (2016-σήμερα)

Είναι γεμάτη τεχνολογικά στοιχεία που αρχικά είδαμε στην S-Class, συμπεριλαμβανομένων των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Η κορυφαία έκδοση AMG είναι τετρακίνητη ,με ισχύ έως 612 ίππους.

Πηγή: Motorone.gr