Quantcast

Η Cupra μπαίνει… στην πρίζα

Η σπορ μάρκα, θυγατρική της SEAT, φιλοδοξεί να καταστεί πλήρως εξηλεκτρισμένη μέχρι το 2030

Cupra συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου IAA στο Μόναχο, έχοντας ως πλάνο να παρουσιάσει το όραμά της να έχει αμιγώς ηλεκτρική γκάμα ως το 2030. Παράλληλα, το UrbanRebel Concept έκανε την πρώτη του εμφάνιση πριν τα εγκαίνια του νέου της καταστήματος λιανικής πώλησης, City Garage, στο Μόναχο.

Στην εκδήλωση, ο CEO της Cupra, Wayne Griffiths, αναφέρθηκε στην μετάβαση της μάρκας: «Η νέα μας ηλεκτρική εποχή ξεκινά από εδώ. Έχουμε τη φιλοδοξία να γίνουμε μια πλήρως εξηλεκτρισμένη μάρκα μέχρι το 2030. Λανσάρουμε το CUPRA Born φέτος, το Cupra Tavascan ακολουθεί το 2024. Το CUPRA UrbanRebel αμφισβητεί τους κανόνες της ηλεκτρικής εποχής εισάγοντας μία συναισθηματική αντίληψη για το αστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αναμένεται να φτάσει στην αγορά το 2025. Θα λανσάρουμε το αστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο αρχικά ως CUPRA, καθώς αυτή πρόκειται να είναι η μάρκα που θα εστιάσει στην ηλεκτροκίνηση, ενώ η SEAT θα εστιάσει στην υβριδική τεχνολογία και σε υψηλής απόδοσης κινητήρες εσωτερικής καύσης. Θα παρακολουθούμε στενά την αποδοχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τους πελάτες καθώς και την ανάπτυξη των υποδομών στην Ευρώπη». Το πρωτότυπο αυτό αυτοκίνητο θα επηρεάσει την έκδοση δρόμου  του ηλεκτρικού, αστικού αυτοκινήτου και θα είναι ο νέος φάρος για την εταιρεία προς τον εξηλεκτρισμό και την τεχνολογία».

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για την εταιρεία, δήλωσε ο Griffiths. Η Seat S.A. μαζί με τον Όμιλο Volkswagen διαδραματίζουν βασικό ρόλο στην ανάπτυξη του. Η Seat S.A. αναπτύσσει τα νέα αυτοκίνητα της αστικής ηλεκτρικής οικογένειας, ενώ η Volkswagen αναπτύσσει την πλατφόρμα και το σχετικό λογισμικό CARIAD. Η φιλοδοξία είναι να παράγονται περισσότερα από 500.000 οχήματα ετησίως στην Ισπανία για διαφορετικές μάρκες του Ομίλου από το 2025 και μετά.

Στην εκδήλωση πριν από τα εγκαίνια, ο Griffiths εξήγησε πώς η Cupra συνεχίζει να αναπτύσσεται. Από το λανσάρισμα της πριν από τρία χρόνια, έχει πουλήσει περισσότερα από 100.000 αυτοκίνητα. Με γνώμονα την επιτυχία του Formentor, η εταιρία σημείωσε τριψήφια αύξηση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Η μάρκα έχει επίσης ξεπεράσει τον αρχικό στόχο της, φτάνοντας σε  τζίρο το 1 δισεκατομμύριο ευρώ το 2021 και κατάφερε επιτυχώς να δημιουργήσει ένα ισχυρό αποτύπωμα στην Ευρώπη σε αγορές όπως η Γερμανία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία και η Γαλλία ενώ επεκτάθηκε και στο Μεξικό, το Ισραήλ και την Τουρκία.

Ως μέρος της στρατηγικής της για την παγκοσμιοποίηση, η Cupra επέλεξε το Μόναχο για να ανοίξει το νέο City Garage, σε μια μοναδική τοποθεσία στην καρδιά της γερμανικής πόλης. Ο Griffiths εξήγησε το όραμα πίσω από τη δημιουργία αυτού του νέου περιβάλλοντος λιανικής πώλησης σε αστικές περιοχές: «Με τα City Garages θέλουμε να συνδέσουμε τις πόλεις και τον πολιτισμό τους, φιλοξενώντας εκδηλώσεις και εκθέσεις καθώς και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη νέων τοπικών ταλέντων και συνεργασιών. Θα βρίσκονται σε εμβληματικά hotspots και θα εμπνέονται από την πόλη όπου θα δημιουργηθούν».

Τα νέα City Garages θα επιτρέψουν στη μάρκα να προσφέρει μια αντισυμβατική και μοναδική εμπειρία στους πελάτες, θέτοντας τους ανθρώπους στο επίκεντρο της στρατηγικής διανομής της. Μετά το Μεξικό και το Αμβούργο, ο Griffiths ανακοίνωσε τους επερχόμενους νέους χώρους: «Αύριο, θα ανοίξουμε ένα νέο City Garage στο Μιλάνο και πολύ σύντομα θα βρισκόμαστε στη Μαδρίτη, το Ρότερνταμ, τη Λισαβόνα και το Βερολίνο. Σχεδιάζουμε επίσης να ανοίξουμε ένα City Garage στο Σίδνεϊ το 2022. Φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε μια παγκόσμια μάρκα. Ως εκ τούτου, θα δημιουργήσουμε ένα ισχυρό δίκτυο παγκοσμίως και θα εκπαιδεύσουμε περισσότερους από 1.200 CUPRA Masters έως το τέλος του 2022».

Η Cupra ξεκίνησε να παράγει τις πρώτες μονάδες του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, του Born, στο εργοστάσιο Zwickau στη Γερμανία και θέλει να αποδείξει ότι επιδόσεις και ηλεκτροκίνηση μπορούν να συνδυαστούν.

Το Born θα κυκλοφορήσει στις αγορές από τον Νοέμβριο και θα βοηθήσει την εταιρεία να επιτύχει τους Ευρωπαϊκούς στόχους και να συμβάλει στη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών CO2. Ταυτόχρονα, θα ανοίξει πόρτες σε νέες διεθνείς αγορές και θα αυξήσει την παρουσία της μάρκας στις πιο εξηλεκτρισμένες χώρες.

Η εταιρεία παρουσίασε στο Μόναχο το CUPRA UrbanRebel Concept, την πιο ριζοσπαστική αντίληψη του αστικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, που έχει προγραμματιστεί να λανσαριστεί το 2025. Η έκδοση παραγωγής θα συνδυάζει εντυπωσιακή σχεδίαση και εκπληκτική δυναμική και θα βασίζεται στη μικρή πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen.

 

Πηγή: motorone.gr