Quantcast

Honda Civic e:HEV – Συναρπαστικές επιδόσεις, δυναμική συμπεριφορά με εντυπωσιακά μικρή κατανάλωση

Το αποκλειστικά υβριδικό Civic είναι το τελευταίο mainstream μοντέλο της Honda που εξηλεκτρίζεται

Το νέο Honda Civic εξελίχθηκε ώστε το σύστημα μετάδοσης της κίνησης e:HEV (hybrid electric vehicle), το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση να εξασφαλίζουν συναρπαστικά επίπεδα απόδοσης, δυναμικής απόκρισης και πληροφόρησης (feedback) που ανέκαθεν βρίσκονταν στο επίκεντρο της απήχησης του Civic. Το αποτέλεσμα είναι ένααυτοκίνητο που συνδυάζει μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.

NEW CIVIC ENGINEERED TO DELIVER ENGAGING DYNAMICS AND PERFORMANCE WITH IMPRESSIVE ECONOMY AND EFFICIENCY

Η 11η γενιά Civic, που αναμένεται κυκλοφορήσει μέσα στο2022, είναι το τελευταίο mainstream μοντέλο της Honda που εξηλεκτρίζεται ακολουθώντας το CRV, το Honda e, το Jazz,το Jazz Crosstar, και το HRV. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει τηνπιο προηγμένη έκδοση του βραβευμένου, πλήρωςυβριδικού συστήματος e:HEV της μάρκας. Αυτό συνδυάζειμία υψηλής ενεργειακής πυκνότητας μπαταρία ιόντων λιθίουκαι δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο δίλιτρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, ο οποίος επιτυγχάνει 41% θερμοδυναμική απόδοση – η καλύτερη της αυτοκινητοβιομηχανίας – και διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού βελτιστοποιημένου για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική καύση και υψηλότερη ροπή.  Πλέον τουσυστήματος άμεσου ψεκασμού, μία σειρά από τεχνολογίεςόπως ένας καταλύτης ο οποίος είναι ενεργός σε χαμηλέςθερμοκρασίες και η τροποποιημένη σχεδίαση των αυλών εισαγωγής συμβάλλουν στη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και στην επίτευξη αξιοσημείωτης απόδοσης.

Ως αποτέλεσμα αυτών των τεχνολογικών εξελίξεων, οι συνδυασμένες εκπομπές CO2  δεν υπερβαίνουν τα μόλις108g/km (WLTP), ενώ εξίσου εντυπωσιακή είναι η κατανάλωση των 4,7l/100km. Αυτή η εξαιρετικήαποδοτικότητα συνδυάζεται με μέγιστη ισχύ 184PS καιμέγιστη ροπή 315Nm, διασφαλίζοντας ότι το νέο Civic είναι ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο για τον οδηγό στην κατηγορίαC.

Η ανώτερη αποδοτικότητα και διαχείριση ενέργειαςεπιτυγχάνονται με τη χρήση καινοτόμων νέων τεχνολογιών. Για παράδειγμα, η τελευταία έκδοση της Έξυπνης ΜονάδαςΙσχύος της Honda (Intelligent Power UnitIPU) είναι 23χλστ. πιο επίπεδη και 1 κιλό ελαφρύτερη από τις προηγούμενες, αλλά με μεγαλύτερο αριθμό κυψελών, 72 – ο μεγαλύτερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ στην τρέχουσα σειρά μοντέλων e:HEV της Honda. Η λεπτή IPUτοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, μεγιστοποιώντας τον εσωτερικό χώρο και τη χρηστικότητα.

Μία νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (Power Control UnitPCU), που βρίσκεται κάτω από το καπό, επιτρέπει ταχύτερηφόρτιση και εκφόρτιση, συνεισφέροντας σε περαιτέρωαύξηση κατά 12% στην απόδοση ισχύος έναντι προηγούμενων εφαρμογών της τεχνολογίας e:HEV. Αυτή ηαύξηση στην ενεργειακή πυκνότητα και την απόδοση τηςPCU αυξάνει την ηλεκτρική ισχύ, επιτρέποντας στη μονάδαEV να αναλαμβάνει περισσότερο φορτίο. Καθώς ηδιαχείρισή της πραγματοποιείται από μία νέα καλωδίωση αλουμινίου υψηλής τάσης, επιτυγχάνεται μείωση βάρους 40% συγκριτικά με μία συμβατική καλωδίωση χαλκού.

Το προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης εναλλάσσεταιομαλά μεταξύ ηλεκτρικής (EV), υβριδικής και λειτουργίαςθερμικού κινητήρα χωρίς παρέμβαση από τον οδηγό. Τέσσερα προφίλ οδήγησηςEco, Normal, Sport και ένα νέοIndividual μπορούν να επιλέγονται από τον οδηγό ώστε να προσαρμόζουν την απόκριση του οχήματος στους τομείς των συστημάτων μετάδοσης της κίνησης και διεύθυνσης και απεικόνισης.

Αυτή η συναρπαστική ευελιξία υποστηρίζεται με εξαιρετικάεπίπεδα αθόρυβης λειτουργίας, καθώς έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην εξάλειψη ανεπιθύμητων θορύβων και κραδασμών. Ένας δευτερεύων άξονας εξισορρόπησης και οστροφαλοφόρος άξονας υψηλής ακαμψίας στον κινητήραεσωτερικής καύσης, εξασφαλίζουν ομαλή λειτουργία, ενώ ο ανεπιθύμητος θόρυβος από τον κινητήρα αντισταθμίζεται με την εφαρμογή πρόσθετων μέτρων ηχομόνωσης στην πολλαπλή εισαγωγή και το κάλυμμα του κινητήρα. Πλέοναυτών, η έξυπνη χρήση του Active Noise Control (ANC) περιορίζει περαιτέρω τους όποιους θορύβους θα μπορούσαν να  εισέλθουν στην καμπίνα, ενώ το ActiveSound Control (ASC) ενισχύει τη σπορ χροιά της μονάδας εσωτερικής καύσης.

Την εξαιρετική απόδοση ισχύος συμπληρώνει ο σχεδιασμός του πλαισίου. Το Civic e:HEV έχει εξελιχθεί με ιδιαίτερηέμφαση στην απόκριση και πληροφόρηση του τιμονιού, ενισχύοντας την αίσθηση σύνδεσης του οδηγού με τοαυτοκίνητο. Η βελτιωμένη ευστάθεια στην ευθεία και σεδρόμους με ανωμαλίες επιτυγχάνεται χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο των 35 χλστ. και σε ένα φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο 18 χλστ. σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου. Η σταθερότητα στις στροφές και η συνολικήαπόκριση στις εντολές του οδηγού έχουν βελτιωθείπεραιτέρω με την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος και τηχρήση σφαιρικών συνδέσμων χαμηλής τριβής και νέων εμπρός αμορτισέρ. Ο συνδυασμός όλων αυτών ενισχύει τηδυναμική αίσθηση.

Για αύξηση της οδηγικής απόλαυσης και της απόκρισης μίανέα λογική ελέγχου με την ονομασίαwinding control’, εξασφαλίζει ότι η λειτουργία του κινητήρα εσωτερικήςκαύσης διατηρείται όταν το όχημα στρίβει σε δρόμους με στροφές. Ως εκ τούτου, επιτυγχάνεται άμεση επιτάχυνση, προσφέροντας μία πραγματικά δυναμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση. Στον αυτοκινητόδρομο, η πρόσθετη ροπή και ηηλεκτρική ισχύς παρέχουν δυναμική επιτάχυνση στις προσπεράσεις με υψηλή ταχύτητα αλλά με μειωμένο θόρυβο περιστροφής του κινητήρα εσωτερικής καύσης, για πιο ξεκούραστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

«Αυτή είναι η τελευταία γενιά της κορυφαίας στη βιομηχανίατεχνολογίας μας e:HEV, που αποτελεί το αποκορύφωμαμιας εμπειρίας άνω των 20 χρόνων στο σχεδιασμό, την κατασκευή, και τη βελτίωση υβριδικών συστημάτων μετάδοσης της κίνησης» δήλωσε ο Tomoyuki Yamagami, Large Project Leader για το νέο Civic e:HEV. «Αξιολογώντας προσεκτικά ένα ευρύ φάσμα περιπτώσεωνχρήσης και ποικίλα περιβάλλοντα λειτουργίας, μπορέσαμε να υιοθετήσουμε μία ολιστική αυτοκινητιστική προσέγγιση, δημιουργώντας ένα απολαυστικό, άκρως συναρπαστικό και ελκυστικό υβριδικό αυτοκίνητο για τον οδηγό.»