Νίκος Μιχαλόπουλος
Και οι δύο εκδοχές θα επικεντρώνονται στην πρακτικότητα με χαμηλό κόστος, αντλώντας μερικές ιδέες από την ιδέα του Centoventi.
Η επόμενη χρονιά θα είναι γεμάτη ειδήσεις
Για να μάθουμε περισσότερα, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την 1η Μαρτίου 2022, όταν η Fiat θα παρουσιάσει το βιομηχανικό σχέδιο για τα επόμενα πέντε χρόνια, αλλά στο μεταξύ, φήμες και ενδείξεις για το πως θα είναι το νέο Panda θα φτάνουν όλο και πιο γρήγορα. Οι δηλώσεις που έκανε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, Olivier François στην Auto Express δημιουργούν θεωρίες για το μέλλον του best seller της εταιρείας με έδρα το Τορίνο. Η πολυαναμενόμενη νέα γενιά έχει οριστεί για το 2023-24 και αντιπροσωπεύει ένα κρίσιμο βήμα στη νέα επίθεση της Fiat, η οποία για την εφαρμογή της «οικονομικής ηλεκτροκίνησης» θα κινηθεί σε δύο μέτωπα. Το 500 με ένα πιο κομψό και μοντέρνο στυλ και, στα επόμενα οικονομικά μοντέλα εμπνευσμένα από το concept Centoventi που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο γεμάτο ενδιαφέρουσες ιδέες, συμπεριλαμβανομένης της αρθρωτής μπαταρίας.
Διπλή ψυχή με έμφαση στην πρακτικότητα
Δύο, μάλιστα, θα είναι τα αυτοκίνητα που θα κληθούν να πάρουν τη σκυτάλη του Fiat Panda τρίτης γενιάς, που παράγεται από το 2012. Το πρώτο, ουσιαστικά, θα πρέπει να ακολουθεί τη διάταξη του τρέχοντος μοντέλου, που προσφέρει την ίδια πρακτικότητα χρήσης στην πόλη, με τετράγωνα σχήματα για βελτιστοποίηση του χώρου επί της καμπίνας. Σε ποια αρχιτεκτονική θα βασίζεται το νέο Panda, ωστόσο, δεν είναι ακόμη σαφές. Η Fiat θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί, απλοποιώντας την πλατφόρμα CMP της PSA, ίδια με αυτήν που χρησιμοποιούν τα Peugeot 208 και Opel / Vauxhall Corsa, ή να περιορίσει το κόστος επωφελούμενη από τις οικονομίες κλίμακας που εξασφαλίζουν τα μοντέλα που διατίθενται στην αγορά στη Νότια Αμερική και σε άλλες αναδυόμενες αγορές. Από την άλλη, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το δεύτερο μοντέλο της οικογένειας Panda, το οποίο θα πρέπει να είναι ένα crossover μήκους τεσσάρων μέτρων ή λίγο περισσότερο (ένα βήμα κάτω από το 500X στη γκάμα των μοντέλων της Fiat), θα στηρίζεται στο πλαίσιο CMP και του ηλεκτρικού e-CMP. Μια διάταξη που θα μοιράζεται επίσης με τα νέα μικρά SUV της Alfa Romeo, το λεγόμενο Brennero, και της Jeep, ένα ελαφρώς μικρότερο αυτοκίνητο από το Renegade. Και τα τρία θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Stellantis στο Tichy της Πολωνίας.
Ο γρίφος του ονόματος
Ένα αναμφίβολα συναρπαστικό θέμα, μιλώντας για τα Fiat Panda που θα έρθουν, είναι αυτό που σχετίζεται με τα ονόματά τους. Θα πάρουν το όνομά τους από τον ιστορικό πρόγονο; Θα μπορούσε το “Pandona” να αντιπροσωπεύει τη σωστή ευκαιρία για να αναβιώσει το όνομα Punto; Ως έμπειρος άνθρωπος του μάρκετινγκ, ο Φρανσουά έχει πολλές ιδέες για αυτό. «Σίγουρα τώρα έχω την ευκαιρία να επινοήσω ένα νέο όνομα ή να αντλήσω έμπνευση από κάποιον θρύλο. Είμαι περισσότερο προσανατολισμένος στη δεύτερη επιλογή, γιατί έχουμε μοντέλα που έχουν κάνει και κάνουν χαρούμενους πολλούς πελάτες», είπε στο AutoExpress ο νούμερο ένα της μάρκας Fiat, προσθέτοντας ότι προς το παρόν δεν έχει καν νόημα» να μιλάμε για μεγέθη και τμήματα. “και αυτό” η πιο σημαντική πτυχή είναι ότι με την πρώτη ματιά, ακόμη και χωρίς σήμα ή επωνυμία, [το νέο Panda] θα αναγνωριστεί ως Fiat. Διευρύνοντας το πλέγμα του λόγου για το μέλλον της Fiat, ο Φρανσουά κατέληξε λέγοντας ότι στο Τορίνο θα επικεντρωθούν αποκλειστικά σε μοντέλα της κατηγορίας Α και Β, με μήκη μεταξύ 370 και 430 εκατοστών.