Η εκφραστική της σχεδίαση παραμένει ακόμα κρυμμένη κάτω από το καμουφλάζ. Οι αθλητικές αναλογίες της είναι ήδη αντιληπτές, και τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά επιδόσεων της νέας BMW XM καθιστούν το κάθε test drive μία πραγματική εμπειρία, ακόμα και για επαγγελματίες οδηγούς. Στο πλαίσιο των δοκιμών δυναμικής οδήγησης, το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH με ηλεκτροκίνηση ολοκληρώνει αυτή τη στιγμή την τελική φάση της διαδικασίας εξέλιξης για την παραγωγή. Μόλις μερικούς μήνες μετά την παρουσίαση του BMW Concept XM, πρωτότυπα του μοντέλου παραγωγής επιδεικνύουν το υψηλό επίπεδο ωριμότητας της τεχνολογίας μετάδοσης κίνησης και ανάρτησης που διαθέτουν, σε ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών. Η BMW XM είναι έτοιμη να επαναπροσδιορίσει την έννοια της υψηλής απόδοσης, της πολυτέλειας και της κυριαρχίας.
Μετά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων BMW i4 M50 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 22,5 – 18,0 kWh/100 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km, δεδομένα κατά NEDC: – ) και BMW iX M60 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 24,5 –21,9 kWh/100 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, εκπομπές CO2 : 0 g/km, δεδομένα κατά NEDC: – ), η BMW XM παρουσιάζει μία άλλη πτυχή της ηλεκτροκίνησης σε αυτήν την κατηγορία, με το πρώτο υβριδικό σύστημα κίνησης M. Ένας νέος βενζινοκινητήρας V8, σε συνδυασμό με μία ηλεκτρική μονάδα κίνησης, αποδίδουν συνολική ισχύ 480 KW/650 hp. Η συνδυασμένη ροπή ανέρχεται στα 800 Nm. Με πλήρη έλεγχο σε όλες τις περιπτώσεις, η ισχύς μεταφέρεται αποτελεσματικά στο δρόμο, μέσω του πρώτου συστήματος τετρακίνησης M xDrive που έχει εξελιχθεί ειδικά για υβριδικά μοντέλα, και είναι εξαιρετικά άμεσο σε απόκριση.
Η αντίστροφη μέτρηση για την παγκόσμια πρεμιέρα της BMW XM, πλαισιώνει μοναδικά τις επετειακές δραστηριότητες για τα 50ά γενέθλια της BMW M GmbH. Τον Δεκέμβριο του 2022, η μαζική παραγωγή θα ξεκινήσει στο αμερικανικό εργοστάσιο του BMW Group στο Spartanburg. «Με το ντεμπούτο της BMW XM στο τέλος της επετειακής χρονιάς μας, κοιτάμε το μέλλον, όπου η BMW M θα συνεχίσει, αποστασιοποιημένη από τα συμβατικά, να υπερβαίνει τα όρια», δήλωσε ο Franciscus van Meel, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW M GmbH. «Η ηλεκτροκίνηση μας προσφέρει νέες ευκαιρίες να αναδείξουμε την αδιαμφισβήτητη αίσθηση M, με ένα συναρπαστικό τρόπο και να τη μεταφέρουμε στο δρόμο. Ανεξάρτητα από την τεχνολογία μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιούν, τα μοντέλα υψηλών και πολύ υψηλών επιδόσεων θα συνεχίσουν να κατέχουν ένα μοναδικό και αυθεντικό χαρακτήρα Μ στο μέλλον».
Για τα test drives τους σε δημόσιους δρόμους, οι μηχανικοί εξέλιξης και δοκιμών καθιέρωσαν ένα εξαιρετικά απαιτητικό προφίλ διαδρομής με πολλές εναλλαγές. Κατά συνέπεια, η έξυπνα ελεγχόμενη αλληλεπίδραση του νέου, οκτακύλινδρου κινητήρα και του ιδιαίτερα ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, μπορεί να δοκιμάζεται και να βελτιώνεται λεπτομερώς σε μία ευρεία γκάμα συνθηκών: από ενδιάμεσα σπριντ στον αυτοκινητόδρομο, μέχρι επαρχιακούς δρόμους με στροφές και κίνηση σε συνθήκες κυκλοφορίας μέσα σε πόλεις με συχνά stop-and-go. Τα απότομα ορεινά περάσματα και οι στενοί δρόμοι με στροφές προσφέρουν το ιδανικό πεδίο για να επιδείξουν τις δυνατότητες δυναμικής οδήγησης του συστήματος M xDrive, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού στο σύστημα μετάδοσης του πίσω άξονα.
Με ηλεκτρική αυτονομία περίπου 80 χλμ. σύμφωνα με το WLTP, η νέα BMW XM μπορεί να οδηγείται όχι μόνο σε κατοικημένες περιοχές, αλλά και σε μεγαλύτερες αποστάσεις, ταξιδεύοντας σχεδόν αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα σε κάθε πάτημα του γκαζιού είναι έντονα αντιληπτή. Στο Electric mode, η στιγμιαία παροχή ισχύος εξασφαλίζει δυναμική επιτάχυνση, για παράδειγμα κατά την εκκίνηση στα φανάρια ή εκτός πόλης.
Το γεγονός ότι η νέα BMW XM σχεδιάστηκε ως μία γνήσια BMW M, φαίνεται επίσης από τη σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες (50:50) και την τεχνολογία της ανάρτησης. Η νέα BMW XM εφοδιάζεται με ανάρτηση Adaptive M Professional ως στάνταρ. Αυτή περιλαμβάνει επίσης μία ειδική για το μοντέλο έκδοση των ελατηρίων και των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ, καθώς και – για πρώτη φορά σε μία BMW M – ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα σταθεροποίησης των κλίσεων του αμαξώματος με τεχνολογία 48-volt. Με την πρόσθετη λειτουργία Active Roll Comfort, μειώνει την τάση κλίσης εξ αιτίας των ανωμαλιών του οδοστρώματος, στη μία πλευρά. Την ίδια στιγμή, ρυθμίζει ενεργά το ύψος του αμαξώματος στην αντίστοιχη πλευρά του οχήματος. Το Integral Active Steering αποτελεί επίσης μέρος του στάνταρ εξοπλισμού του μοντέλου της BMW M για πρώτη φορά και προάγει την ευελιξία και τη δυναμική συμπεριφορά στις στροφές, καθώς και την ευστάθεια κατά την αλλαγή λωρίδων.
Με αυτό το συνδυασμό, ένα ειδικό για το μοντέλο σύστημα πέδησης Μ και η τελευταία γενιά του ενσωματωμένου συστήματος φρένων, καθώς και οι προαιρετικές ζάντες ελαφρού κράματος Μ, διάστασης έως 23 ιντσών, η νέα BMW XM προσφέρει μία συμπεριφορά που μπορεί να ελέγχεται με ακρίβεια ακόμα και στις πιο δυναμικές συνθήκες οδήγησης. Επίσης, υπερέχει σε επίπεδο άνεσης στις καθημερινές διαδρομές και σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Η βέλτιστη ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οδηγικής άνεσης επιτυγχάνεται στα πλαίσια του εντατικού προγράμματος δοκιμών, που πραγματοποιείται υπό καθημερινές συνθήκες. Οι έμπειροι μηχανικοί εξέλιξης του μοντέλου προ-παραγωγής καταγράφουν με ακρίβεια το πώς αντιδρούν τα συστήματα ανάρτησης σε αυλάκια, ανωμαλίες ή χωμάτινα τμήματα του δρόμου και με πόση σιγουριά ελέγχονται οι αντιδράσεις στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, στις γρήγορες αλλαγές λωρίδων ή στις παρατεταμένες κατηφόρες με υψηλές απαιτήσεις επιβράδυνσης. Στο πλαίσιο της συνδυασμένης εφαρμογής όλων των συστημάτων μετάδοσης κίνησης και ανάρτησης, η ακριβής ρύθμισή τους εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας, καθώς και όλα τα εξαρτήματα ανάρτησης και ελέγχου της BMW XM, αποτελούν ένα τέλεια συντονισμένο συνολικό πακέτο, που θα προσφέρουν ένα νέο, αλλά χαρακτηριστικό για τα μοντέλα M, είδος απόδοσης.