Όταν το 2012 το Mokka πρώτης γενιάς κύλησε τους τροχούς του στους ευρωπαϊκούς δρόμους, στην κατηγορία των B-SUV υπήρχαν λίγες αξιόλογες προτάσεις. Τώρα, σχεδόν μία δεκαετία αργότερα, παρατηρείται συνωστισμός από μοντέλα που διεκδικούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων. Στην Opel κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για να περάσουν με επιτυχία τα εμπόδια χρειάζεται μία νέα… μάσκα. Όχι βέβαια ιατρική, αλλά αυτή που φέρει το Mokka δεύτερης γενιάς και πάνω της καθρεφτίζεται η νέα εποχή της μάρκας από το Russelsheim.
Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr