Οι οικονομικές εκθέσεις τριμήνου της εταιρείας περιλαμβάνουν επίσης τις θετικές επιδράσεις από την πλήρη ενοποίηση της κινεζικής κοινοπραξίας, BMW Brilliance Automotive Ltd( BBA ), που έχει ήδη ανακοινωθεί.
Ακόμα και χωρίς αυτές τις επιδράσεις, τα περιθώρια του BMW Group ήταν ισχυρά – γεγονός το οποίο αποδεικνύει την οικονομική δύναμή του σε ένα ασταθές οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον. Τα κέρδη προ φόρων (περιθώριο EBT ) του Group ήταν 39,3% το πρώτο τρίμηνο (2021: 14,0%). Χωρίς την επανεκτίμηση του υφιστάμενου μεριδίου και τις συνέπειες από την πλήρη ενοποίηση της BBA, η απόδοση επί των πωλήσεων (ROR) του Group ανήλθε στο 18,4%.
Ο αυτοκινητιστικός τομέας παρουσίασε αντίστοιχα ισχυρή απόδοση τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς: Τοπεριθώριο EBIT του Αυτοκινητιστικού τομέα ήταν 8,9% (2021: 9,8%), δηλαδή στα ανώτερα όρια του εύρους πρόβλεψης για το 2022. Εξαιρώντας τις συνέπειες της ενοποίησης, το περιθώριο EBIT ανέρχεται σε 13,2%.
«Η δύναμη και η ανθεκτικότητα του BMW Group επιβεβαιώνονται σε αυτό το περιβάλλον μεγάλων προκλήσεων: Με ένα υψηλό επίπεδο ευελιξίας, λειτουργικής αριστείας και την τεράστια δέσμευση της ομάδας μας, κατευθύνουμε την εταιρεία προς την επιτυχία, σήμερα και στο μέλλον», δήλωσε ο OliverZipse , Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG την Πέμπτη στο Μόναχο.
Αξιοσημείωτη αύξηση στις παραδόσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν σημαντικά – κατά 28% στις 89.669 μονάδες (2021: 70.207 οχήματα/+27,7%). Σύμφωνα με το σχέδιο, οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτωνυπερδιπλασιάστηκαν στις 35.289 μονάδες (2021: 14.161 οχήματα/+149,2%). Η BMW iX3* (2022: 11.200 οχήματα; 2021: 2.330 οχήματα) και το MINI Cooper SE* (2022: 8.925 οχήματα, 2021: 5.852 οχήματα) ήταν τα πιο περιζήτητα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με αισθητά υψηλότερες πωλήσεις συγκριτικά με το ίδιο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα από τότε που κυκλοφόρησαν στην αγορά, οι ναυαρχίδες καινοτομίας, BMW iX και BMW i4, απολαμβάνουν ήδη υψηλή ζήτηση και μεγάλο αριθμό νέων παραγγελιών. Η αμιγώς ηλεκτρική, πολυτελής BMW i7* sedan και η BMW iX1*, καθώς και η αμιγώς ηλεκτρική BMW i3 στην Κίνα, θα επεκτείνουν τη γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας με μπαταρία το 2022.
«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε δύσκολους καιρούς να μην σταματήσουμε να κάνουμε τα σωστά πράγματα. Γι’ αυτό εντείνουμε τους ρυθμούς ενίσχυσης της ηλεκτρικής κινητικότητας και επιταχύνουμε το μετασχηματισμό με τη βιώσιμη κινητικότητα. Με την ολιστική μας προσέγγιση για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα οχήματά μας σε όλη την αξιακή αλυσίδα, συμβάλλουμε αποτελεσματικά στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής», δήλωσε ο CEO Zipse.
Η εταιρεία στοχεύει να έχει πάνω από δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στο δρόμο, μέχρι το τέλος του 2025. Φέτος ήδη, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων προ-παραγωγής, το BMW Group θα έχει 15 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην παραγωγή – καλύπτοντας περίπου το 90% των υφιστάμενων κατηγοριών του – και βρίσκεται στο σωστό δρόμο για να καταφέρει τουλάχιστον το 10% του ετήσιου όγκου πωλήσεων να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Ελαφρώς αυξημένες παραδόσεις στις ΗΠΑ – οι ελλείψεις στην εφοδιαστική αλυσίδα συνεχίζονται.
Συνολικά 596.907 οχήματα παραδόθηκαν σε πελάτες το πρώτο τρίμηνο. Η τιμή αυτή ήταν χαμηλότερη από την υψηλότερη όλων των εποχών της προηγούμενης χρονιάς (2021: 636.606 οχήματα/‑6,2%), λόγω περιορισμένης διαθεσιμότητας εξαρτημάτων και των ευρείας κλίμακας lockdown στην Κίνα. Ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων διέφερε μεταξύ των διαφορετικών περιοχών του κόσμου: Στις Αμερικές και τις Ηνωμένες Πολιτείες, το BMW Group ανέφερε άνοδο παρόμοια με του αντίστοιχου τριμήνου της προηγούμενης χρονιάς. Στις Αμερικές , η εταιρεία παρέδωσε 99.169 οχήματα σε πελάτες (2021: 96.352 οχήματα, +2,9%). Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις του BMW Group ανήλθαν σε 80.974 οχήματα (2021: 78.067 οχήματα, +3,7%), ανεβάζοντάς τον όμιλο στην κορυφή της Αμερικανικής πολυτελούς κατηγορίας.
Οι Ευρωπαϊκές αγορές, από την άλλη, κατέγραψαν μέτρια μείωση κατά 7,8% στις παραδόσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce (2022: 220.393 μονάδες, 2021: 239.018 μονάδες). Οι πωλήσεις στη Γερμανία ήταν ελαφρώς χαμηλότερες από πέρσι, στις 60.098 μονάδες (2021: 62.696 οχήματα /-4,1%).
Η εξέλιξη των πωλήσεων στην Ασία αντικατοπτρίζει κυρίως τους περιορισμούς λόγω COVID και τα νέα lockdown στην Κίνα, που είχε ως αποτέλεσμα μία μέτρια μείωση των παραδόσεων, στις 265.065 μονάδες (2021: 287.697 μονάδες, -7,9%). Στην Κίνα, η εταιρεία παρέδωσε 208.953 οχήματα σε πελάτες (2021: 230.193 οχήματα/-9,2%).
Οι πολυτελείς μάρκες MINI και Rolls – Royce πέτυχαν θετικό πρόσημο στις πωλήσεις.
Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η μάρκα BMW παρέδωσε συνολικά 519.796 οχήματα – μείωση 7,3% συγκριτικά με το ισχυρό αντίστοιχο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς (2021: 560.543 οχήματα). Το 2022 σηματοδοτεί την 50ή επετειακή χρονιά για την BMW M. 39.055 μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M παραδόθηκαν σε πελάτες, αύξηση 3,1% (2021:37.894 οχήματα).
Σε επίπεδο μάρκας, οι πωλήσεις MINI το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν ελαφρώς (75.487 οχήματα, 2021: 74.683 οχήματα, +1,1%) – κυρίως χάρη στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα MINI Cooper SE* και MINI Countryman Plug-in Hybrid*. Μαζί και τα δύο μοντέλα αποτελούν το άνω του 17% των συνολικών πωλήσεων της MINI.
Η Rolls – Royce Motor Cars παρέδωσε πάνω από 1.624 οχήματα σε πελάτες το πρώτο τρίμηνο – αύξηση 17,7% από πέρσι (2021: 1.380 οχήματα). Αυτή η άνοδος οφείλεται κυρίως στα μοντέλα Ghost και Cullinan της Rolls-Royce.
Σημαντική αύξηση εσόδων του Group .
Τα έσοδα πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 16,3% σε 31,14 δισ. € (2021: 26,77 δισ. €). Αυτή η σημαντική αύξηση είναι αποτέλεσμα της πλήρους ενοποίησης της BBA όπως έχει ήδη αναφερθεί: Η κοινοπραξία έχει ενοποιηθεί πλήρως από τις 11 Φεβρουαρίου 2022, μετά την επέκταση της σύμβασης και την αύξηση του μεριδίου της BMW AG, η οποία κατέχει τώρα το 75% των μετοχών της BBA (από 50% που ήταν πρότινος). Από τότε, περίπου 23.000 εργαζόμενοι στην Κίνα έχουν προστεθεί στο ανθρώπινο δυναμικό του BMW Group . Η θυγατρική συνέβαλε κατά 3,28 δισ. € στα έσοδα από τις 11 Φεβρουαρίου 2022 και μετά. Η εταιρεία επωφελήθηκε επίσης από τη θετική τιμολόγηση και το προϊοντικό μίγμα και μπόρεσε να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο aftersales. Η συνεχιζόμενη θετική ανάπτυξη στις αγορές μεταχειρισμένων οχημάτων, κυρίως στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση εσόδων από την μεταπώληση οχημάτων που έχουν ολοκληρώσει το πρόγραμμα leasing. Τα έσοδα ωφελήθηκαν επίσης από τη ευνοϊκή συναλλαγματική ισοτιμία. Η ισχυρή τιμολόγηση βοήθησε να αντισταθμιστούν εν μέρει οι δυσκολίες που προέκυψαν από την αύξηση των τιμών ενέργειας και πρώτων υλών.
Οι δαπάνες του Group για έρευνα και εξέλιξη ανήλθαν σε 1,39 δισ. € (2021: € 1,28 δισ. € /+8,1%) και κατά συνέπεια ήταν υψηλότερες από της προηγούμενης χρονιάς. Οι επενδύσεις επικεντρώθηκαν κυρίως σε νέα μοντέλα, καθώς και στον περαιτέρω εξηλεκτρισμό και ψηφιοποίηση της γκάμας. ‘Προκαταβολικές’ επενδύσεις έγιναν για τη Neue Klasse.
Η αναλογία R & D ratio μειώθηκε στο 4,5% (2021: 4,8%) λόγω της αύξησης των εσόδων.
Οικονομικά αποτελέσματα και κέρδη του Group – ισχυρή αύξηση από την BBA .
Λόγω της πλήρους ενοποίησης της BBA, το οικονομικό αποτέλεσμα του Group, παρουσίασε ισχυρή αύξηση 8,83 δισ. € (2021: 732 εκατ. €). Αυτό οφείλεται σε ένα εισαγωγικό έσοδο 7,7 δισ. € από την επανεκτίμηση του υπάρχοντος μεριδίου που κατείχε στην BBA. Την ίδια στιγμή, το αποτέλεσμα ιδίων κεφαλαίων μειώθηκε (2022: 260 εκατ. €, 2021: 429 εκατ. € /-39,4%), επειδή τα κέρδη από την BBA περιλαμβάνονταν μόνο μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου 2022, λόγω πλήρους ενοποίησης μετά από αυτή την ημερομηνία.
Τα κέρδη του Group προ φόρων ( EBT ) αυξήθηκαν λόγω αυτού, φτάνοντας τα 12,22 δισ. € (2020: 3,75 δισ. €, +225,4%).
Το περιθώριο EBT του Group για το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκε σημαντικά στο 39,3% (2021: 14,0%). Χωρίς την επανεκτίμηση του υπάρχοντος μεριδίου και τις συνέπειες από την πλήρη ενοποίηση της BBA, το περιθώριο EBT του Group έφτασε στο 18,4%.
Το καθαρό κέρδος του Group ανήλθε σε 10,18 δισ. € (2021: € 2,83 δισ. €, +259,5%).
Η πλήρης ενοποίηση αυξάνει τα οικονομικά μεγέθη στον Αυτοκινητιστικό Τομέα.
Ο Αυτοκινητιστικός Τομέας αύξησε σημαντικά τα έσοδά του το πρώτο τρίμηνο, στα 26,72 δισ. € (2021: 22,76 δισ. € /+17,4%), ως αποτέλεσμα της πλήρους ενοποίησης. Η θετική τιμολόγηση και οι επιδράσεις του προϊοντικού μίγματος, σε συνδυασμό με την ευνοϊκή συναλλαγματική ισοτιμία και τις συνεχιζόμενες καλές συνθήκες στις αγορές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων – με την ευμενή εξέλιξη της υπολειμματικής αξίας που προκύπτει από αυτό – υποστήριξαν επίσης τα έσοδα.
Τα κέρδη προ του οικονομικού αποτελέσματος ( EBIT ) για το πρώτο τρίμηνο έφτασαν τα 2,36 δισ. € (2021: 2,23 δισ. €/+5,9%). Το περιθώριο EBIT στον Αυτοκινητιστικό Τομέα για την ίδια περίοδο ανήλθε στο 8,9% (2021: 9,8%).
Η πλήρης ενοποίηση της BBA είχε αντίστοιχο αντίκτυπο στον Αυτοκινητιστικό Τομέα: «Οι αποσβέσεις από την κατανομή της τιμής αγοράς και τις απαλοιφές διατομεακών κερδών ανήλθαν σε περίπου 1,2 δις €. Χωρίς αυτά, το περιθώριο EBIT ήταν 13,2%, κάτι που αντικατοπτρίζει το δύναμη του βασικού μας τομέα το πρώτο τρίμηνο – σε πείσμα των δύσκολων εξωτερικών συνθηκών», δήλωσε ο Nicolas Peter , μέλος Δ.Σ. υπεύθυνος του Οικονομικού Τομέα.
Το οικονομικό αποτέλεσμα του τομέα ανήλθε σε 8,05 δισ. €(2021: 540 εκατ. €). Αυτό επηρεάστηκε θετικά από την επανεκτίμηση του μεριδίου που κατείχε προηγουμένως στην BBA, όπως έχει ήδη αναφερθεί. Λόγω των συνεπειών που προαναφέρθηκαν, τα κέρδη του τομέα προ φόρων ( EBT ) για τους πρώτους τρεις μήνες του 2022 ανήλθαν σε 10,42 δισ. € (2021: 2,77 δισ. €).
Η ταμειακή ροή του Αυτοκινητιστικού Τομέα το πρώτο τρίμηνο του 2022 ανήλθε όπως αναμενόταν στα 4,81 δισ. €(2021: 2,52 δισ. €). Η πλήρης ενοποίηση της BBA συνέβαλε σε αυτό με μία ταμειακή εισροή από δραστηριότητες επενδύσεων ύψους 5,01 δισ. €. Η τιμή αγοράς για το 25% των μετοχών του αποκτήθηκαν, στο ποσό των 3,73 δισ. €, εξοφλήθηκαν σε μετρητά. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, το BMW Group σκοπεύει να πετύχει ρευστότητα τουλάχιστον 12 δισ. € για όλη τη χρονιά.
Ο τομέας Financial Services πέτυχε υψηλή αύξηση EBT .
Ο τομέας Financial Services είχε συνολικά 5.516.021 συμβάσεις χρηματοδότησης και leasing με πελάτες λιανικής στο τέλος του πρώτου τριμήνου (31 Δεκεμβρίου 2021: 5.577.011/-1,1%). Η περιορισμένη διαθεσιμότητα καινούργιων αυτοκινήτων αντικατοπτρίζεται επίσης στον αριθμό νέων συμβάσεων. Το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου 2022, υπογράφηκαν συνολικά 433.429 νέες συμβάσεις με πελάτες λιανικής (2021: 489.066 συμβάσεις/‑11,4%). Η θετική εξέλιξη στις αγορές μεταχειρισμένων οχημάτων οδήγησε στην αύξηση των εσόδων από τη μεταπώληση οχημάτων που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα leasing, με αντίστοιχη θετική επίπτωση στα οικονομικά μεγέθη του τομέα.
Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου παρουσίασαν μία σταθερή αύξηση από 7,90 δισ. €, σε 8,48 δισ . € , (+7,3%). Με σημαντική άνοδο ύψους 28,0%, τα κέρδη προ φόρων ( EBT) του τμήματος Financial Services αυξήθηκαν σε 1 δισ. €(2021: 787 εκατ. € ). Σε αυτό συνετέλεσε κυρίως το αυξημένο εισόδημα από τη μεταπώληση οχημάτων που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα leasing στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Το ποσοστό νέων οχημάτων του BMW Group που μισθώθηκαν ή χρηματοδοτήθηκαν από το τμήμα Financial Services ήταν 46,8% στο τέλος του πρώτου τριμήνου (2021: 50,4%/‑3,6 %-ποσοστιαίες μονάδες).
Αύξηση παραδόσεων και εσόδων για τον τομέα Μοτοσικλετών.
Ο τομέας Μοτοσικλετών για μία φορά ακόμα κατάφερε να αυξήσει τον όγκο πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο, συνεχίζοντας μία πολύ επιτυχημένη περσινή χρονιά. Συνολικά 47.403 BMWμοτοσικλέτες και scooters παραδόθηκαν σε πελάτες – αύξηση 11,3% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο (2021: 42.592 μονάδες). Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,1% και ανήλθαν σε 799 εκατ. € (2021: 753 εκατ. €).
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων του τομέα (EBIT) ανήλθαν σε 108 εκατ . € (2021: 135 εκατ. € /-20,0%), ενώ το περιθώριο EBIT ήταν 13,5%.
Το BMW Group διατηρεί την πρόβλεψή του – το έντονα ασταθές περιβάλλον αναμένεται να συνεχιστεί.
Υποστηριζόμενο από την ισχυρή παγκόσμια ζήτηση για τα ελκυστικά πολυτελή μοντέλα του, το BMW Group διατηρεί την πρόβλεψή του για τη χρονιά. Η εταιρεία παρακολουθεί στενά τη γεωπολιτική κατάσταση, όπου κυριαρχεί ο πόλεμος στην Ουκρανία, καθώς και η συνεχιζόμενη ασταθής εξέλιξη των τιμών στις αγορές βασικών προϊόντων και ενέργειας. Η κατάσταση στις αγορές βασικών προϊόντων αναμένεται να παραμείνει τεταμένη. Οι τιμές ενέργειας επίσης προβλέπεται να παραμείνουν σε υψηλό επίπεδο. Ως εκ τούτου, το BMW Group έχει ήδη λάβει υπόψη τις αρχικές επιπτώσεις από την επικρατούσα κατάσταση στην πρόβλεψή του για το οικονομικό έτος 2022. Ο πόλεμος στην Ουκρανία και η εκτίναξη του πληθωρισμού πιθανότατα θα οξύνουν αυτές τις εξελίξεις. Όπως και το οικονομικό έτος 2021, ο κίνδυνος ελλείψεων ημιαγωγών, που είναι απαραίτητοι για την παραγωγή, επιμένει. Αυτή τη στιγμή η κατάσταση δεν αναμένεται να βελτιωθεί μέχρι το δεύτερο μισό του 2022 το νωρίτερο. Επομένως, οι παραδόσεις τουΑυτοκινητιστικού Τομέα προβλέπεται να είναι αντίστοιχες με της περσινής χρονιάς. Το περιθώριο EBIT αναμένεται να είναι εντός του εύρους πρόβλεψης 7-9%.
Αν και μία μικρή αύξηση των παραδόσεων προβλέπεται για τον τομέα Μοτοσικλετών , το περιθώριο EBIT θα παραμείνει εντός του εύρους στόχου 8-10%. Οι δείκτες απόδοσης για τον τομέα Μοτοσικλετών, οριακά επηρεάζονται μόνο από την πλήρη ενοποίηση της BBA.
Στον τομέα Financial Services, προβλέπεται απόδοση ιδίων κεφαλαίων – RoE (return on equity ) μεταξύ 14-17%. Συγκριτικά με το έτος αναφοράς 2021, οι ισχυρές θετικές επιδράσεις από τη μεταπώληση οχημάτων που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα leasing αναμένεται να ομαλοποιηθούν.
Ως αποτέλεσμα της πλήρους ενοποίησης της BBA, αναμένεται να υπάρξει σημαντική αύξηση των κερδών του Group προ φόρων, παρά τις αρνητικές επιπτώσεις από αναπροσαρμογές στην παραγωγή.
Οι στόχοι που αναφέρονται στην πρόβλεψη της εταιρείας υπολογίζεται να επιτευχθούν με ελαφρώς υψηλότερο αριθμό εργαζομένων, εξαιρουμένων των εργαζομένων από την BBA.
Δεν συνυπολογίζονται σε αυτή την πρόβλεψη: Μία σημαντική αυστηροποίηση των κυρώσεων σε βάρος της Ρωσίας και / ή τα αντίμετρα από τη Ρωσική πλευρά, μία ευρύτερη κλιμάκωση της πολεμικής σύρραξης και πέραν της Ουκρανίας, καθώς και μία μεγάλη παράταση ή επέκταση του lockdown λόγω της πανδημίας στην Κίνα.
Ανεξάρτητα από αυτό το κλίμα αβεβαιότητας ωστόσο, η κατάσταση παραμένει εξαιρετικά ασταθής, κάτι που καθιστά δύσκολες τις ακριβείς προβλέψεις για το οικονομικό έτος 2022.
BMW Group – επισκόπηση |
1ο τρίμηνο2022 | 1ο τρίμηνο2021 | Διαφορά% | |
Παραδόσεις σε πελάτες | ||||
Αυτοκίνητα 1 | μονάδες | 596 . 907 | 636.606 | -6 , 2 |
BMW1 | μονάδες | 519.796 | 560.543 | -7,3 |
MINI1 | μονάδες | 75.487 | 74.683 | 1,1 |
Rolls-Royce1 | μονάδες | 1.624 | 1.380 | 17,7 |
Μοτοσικλέτες | μονάδες | 47 . 403 | 42.592 | 11 , 3 |
Εργαζόμενοι (έως 31 ΔΕΚ 2021) | 118 . 909 | |||
Περιθώριο EBIT τομέα αυτοκινήτων | % | 8,9 | 9,8 | -0,9 %- ποσ. μον. |
Περιθώριο EBIT τομέα μοτοσικλετών | % | 13,5 | 17,9 | -4,4 %- ποσ. μον. |
Περιθώριο EBT2 | % | 39 , 3 | 14,0 | 25 , 3 %-ποσ . μον. |
Έσοδα | δισ. € | 31,14 | 26,77 | 16,3 |
από: Αυτοκίνητα | δισ. € | 26,72 | 22,76 | 17,4 |
Μοτοσικλέτες | εκατ. € | 799 | 753 | 6,1 |
Financial Services | δισ. € | 8,48 | 7,90 | 7,3 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. € | 1 | 1 | – |
Απαλοιφές | δισ. € | -4,87 | -4,64 | 4,9 |
Κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) | δισ. € | 3,39 | 3,02 | 12 , 1 |
από: Αυτοκίνητα | δισ. € | 2,36 | 2,23 | 5,9 |
Μοτοσικλέτες | εκατ. € | 108 | 135 | -20,0 |
Financial Services | εκατ. € | 966 | 767 | 25,9 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. € | -32 | -6 | – |
Απαλοιφές | εκατ. € | -18 | -107 | -83,2 |
Κέρδη προ φόρων (EBT) | δισ. € | 12,22 | 3,75 | 225 , 4 |
από: Αυτοκίνητα | δισ. € | 10,42 | 2,77 | 275,4 |
Μοτοσικλέτες | εκατ. € | 109 | 135 | -19,3 |
Financial Services | 1 δισ. € | 787 εκατ. € | 28,0 | |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. € | 685 | 141 | – |
Απαλοιφές | εκατ. € | 6 | -82 | – |
Φόροι εισοδήματος | -2,04 δισ. € | -924 εκατ. € | – | |
Καθαρό κέρδος | δισ. € | 10,18 | 2,83 | 259 , 5 |
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχο) | € | 15 , 33/15 , 33 | 4,26/4,26 | -/- |
1 Περιλαμβάνει 96.133 οχήματα (2021: 175.838 μονάδες) που παραδόθηκαν στους πελάτες από την κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive Ltd., Shenyang, την περίοδο από 1η Ιανουαρίου μέχρι 10 Φεβρουαρίου 2022 (δηλαδή πριν από την πλήρη ενοποίησή της εταιρείας στις Οικονομικές Εκθέσεις του BMW Group).
2 Αναλογία κερδών προ φόρων του Group προς τα έσοδα του Group.