Quantcast

BIG LOVE για τις νέες εκδόσεις των μοντέλων MINI

Καινοτόμα και 100% ψηφιακή επικοινωνία παρουσιάζει τους ξεχωριστούς χαρακτήρες των μοντέλων στο δικό τους εικονικό κόσμο. Με πλήρως ανανεωμένο οπτικό περιεχόμενο, η MINI γιορτάζει τον ενθουσιασμό για την διασκεδαστική οδήγηση σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Τα νέα μοντέλα MINI Edition αναμένονται στις εκθέσεις των εμπόρων την Άνοιξη του 2022. Για πρώτη φορά, όλα τα τρέχοντα μοντέλα του Βρετανού κατασκευαστή πολυτελών οχημάτων με την πλούσια παράδοση, θα λανσαριστούν ταυτόχρονα, το καθένα με τη δική του ειδική έκδοση. Το λανσάρισμα θα συνοδεύεται από μία επίσης νέα μορφή επικοινωνίας. Μία διεθνής καμπάνια με μότο το “BIG LOVE” παρουσιάζει το 3θυρο MINI με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 17,6 – 15,2 kWh/100 km κατά το πρότυπο WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2 : 0 g/km) ως highlight, μαζί με το 5θυρο MINI και το MINI Cabrio στην έκδοση Resolute Edition, το MINI Clubman στην Untold Edition και το MINI Countryman στην Untamed Edition – το καθένα με το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα σε ένα δικό του εικονικό κόσμο. Το καθένα παρουσιάζεται με εκπληκτικό και εντυπωσιακό στυλ σε 100% ψηφιακή μορφή με τη βοήθεια της πιο σύγχρονης τεχνολογίας animation, γνωστής ως full CGI (Computer Generated Imagery).

 

Η καμπάνια υιοθετεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση κάνοντας χρήση όλων των καναλιών επικοινωνίας της μάρκας MINI παράλληλα με το ταξίδι του πελάτη. Οι πολυάριθμες μορφές οπτικού περιεχομένου οι οποίες στοχεύουν να ωθήσουν τον πελάτη στο επόμενο στάδιο, που σχετίζεται με την αγορά αυτοκινήτου, δημιουργούν μία εντελώς νέα εμφάνιση: χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα, από animation επαυξημένης πραγματικότητας (AR), ιστορίες και διασκεδαστικά βίντεο στο Instagram (Reels) μέχρι διάφορα είδη online διαφήμισης, η MINI προσανατολίζει το περιεχόμενό της με ακρίβεια σε ένα κοινό με γνώσεις στην ψηφιακή τεχνολογία. Η καινοτόμα προσέγγιση της καμπάνιας λανσαρίσματος “BIG LOVE” επιτρέπει στην MINI να απευθυνθεί σε target groups στις διάφορες αγορές ακόμα πιο επιλεκτικά, σε στενή συνάρτηση με τις προτεραιότητες κάθε περιοχής.

 

«Η καμπάνια για τις νέες εκδόσεις MINI είναι το πρώτο μας μεγάλο παγκόσμιο project που παράγεται από την ‘The Marcom Engine’, τη νέα Ευρωπαϊκή διαφημιστική πλατφόρμα του BMW Group. Είναι η πρώτη παραγωγή full CGI που αντανακλά διασκέδαση, στυλ και το θέμα του BIG LOVE αναδεικνύοντας τις προσωπικότητες αυτών των μοναδικών οχημάτων», σχολιάζει ο Sebastian Beuchel, Επικεφαλής MINI Global Brand Management. «Συνεργαζόμενοι με την Anomaly London πάνω στη δημιουργική ιδέα και με την ‘The Marcom Engine’ συμπεριλαμβανομένου του δημιουργικού στούντιο με την CGI εξειδίκευση στην παραγωγή και τη διανομή, επιδιώξαμε να δημιουργήσουμε μία πραγματικά τολμηρή, ψηφιακά εστιασμένη επικοινωνία που θα είχε απήχηση σε όλα τα διαφορετικά μας ακροατήρια ανεξάρτητα σε ποιο στάδιο της διαδικασίας αγοράς βρίσκονται».

 

Τα κεντρικά δομικά στοιχεία της καμπάνιας είναι εικόνες που παράγονται από υπολογιστή και εικονικά κινούμενο φιλμ. Χρησιμοποιώντας τρισδιάστατα γραφικά υπολογιστή, δημιουργούνται εικόνες και φιλμ που απεικονίζουν με λεπτομέρεια οχήματα σε ένα σκηνικό που υπερβαίνει τα όρια της πραγματικότητας.

 

Τα μοντέλα MINI Edition πάντα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στα animated βίντεο μικρού μήκους. Κάθε μοντέλο παρουσιάζεται και γεννιέται σ’ έναν δικό του, ζωηρό κόσμο κινουμένων σχεδίων. Οι πρωταγωνιστές των φιλμ προβάλλονται με τα αποκλειστικά τους στοιχεία σχεδίασης και εξοπλισμού, επιδεικνύοντας τη γνώριμη αίσθηση MINI go-kart με προηγμένα οπτικά εφέ – χωρίς τα αυτοκίνητα να αγγίζουν έναν πραγματικό δρόμο.

 

«Η καμπάνια μας δημιουργεί έναν εικονικό κόσμο για τα νέα MINI Edition μοντέλα πέρα από τη σφαίρα της καθημερινής πραγματικότητας όπου η μοναδική τους προσωπικότητα μπαίνει στο επίκεντρο. Είναι πλήρως ‘animated’ και σχεδιασμένη με το αμίμητο στυλ MINI», λέει χαρακτηριστικά η Anita Skocic, Επικεφαλής Global Marketing Campaigns. «Χρησιμοποιούμε εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία CGI για να ξεφύγουμε από τις τετριμμένες συμβατικές μορφές απεικόνισης ώστε να μεταφέρουμε στο κοινό αυτή τη μοναδική αίσθηση MINI».

 

Στο πλαίσιο της καμπάνιας λανσάρεται επίσης ένας διαδικτυακός εκθεσιακός χώρος από την MINI όπου οι φίλοι της μάρκας μπορούν διαδραστικά να ανακαλύπτουν τα νέα μοντέλα Edition μέσα από φωτογραφίες, βίντεο και προβολές 360 μοιρών. Οι θεατές μπορούν να βλέπουν τα νέα οχήματα σε μία ψηφιακή πλατφόρμα από όλες τις πιθανές προοπτικές, τόσο ως συνολική εικόνα σε ευρυγώνια οπτική όσο και μέσω κοντινών πλάνων που απεικονίζουν με σαφήνεια όλες τις λεπτομέρειες. Η έκθεση με τα νέα μοντέλα MINI Edition θα προβάλλεται online στον ιστότοπο www.MINI.com και στους διαδικτυακούς τόπους των διαφόρων χωρών. Η καμπάνια είναι επίσης διαθέσιμη για χρήση από όλους τους εμπόρους και τα παραρτήματα MINI.