Το Audi A6 E-Tron ετοιμάζεται να πάρει τον δρόμο για την παραγωγή μέσα στο έτος. Ο φωτογραφικός φακός του Motor1.com εντόπισε ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο που πραγματοποιεί δοκιμές στις Αυστριακές Άλπεις.
Σε σύγκριση με το πρωτότυπο, αυτό το καμουφλαρισμένο A6 E-Tron υιοθετεί ένα μπροστινό μέρος με διαιρούμενους προβολείς. Το επάνω τμήμα είναι για τους κύριους και τα φώτα πορείας καταλαμβάνουν την κάτω περιοχή. Οι κάθετες εισαγωγές στις γωνίες είναι πιο στενές από ό,τι στο πρωτότυπο.
Το A6 E-Tron προδιαγραφών παραγωγής έχει ένα προφίλ που μοιάζει πολύ με το πρωτότυπο (βλ. σύγκριση παρακάτω). Οι μπροστινοί και πίσω προβολείς φαίνεται να είναι λίγο μεγαλύτεροι στο όχημα σε αυτές τις κατασκοπευτικές λήψεις. Το βαρύ καμουφλάζ κρύβει τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες κατά μήκος των πλευρών. Οι τροχοί σε αυτό το όχημα έχουν ρετρό εμφάνιση με ακτίνες που φαρδαίνουν στο χείλος.
Όπως είναι φυσικό, σε σύγκριση με το A6 E-Tron Concept, η έκδοση παραγωγής φαίνεται να έχει μερικές μεγάλες αλλαγές. Η πιο ευκρινής αφορά τα πίσω φώτα, τα οποία πλέον είναι χωριστά. Επίσης οι αιχμηρές γραμμές της σιλουέτας του εκθεσιακού αυτοκινήτου απουσιάζουν από το μοντέλο παραγωγής, όπως φαίνεται σε αυτές τις κατασκοπευτικές λήψεις.
Το A6 E-Tron βασίζεται στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), η οποία στηρίζει επίσης την επερχόμενη Porsche Macan EV. Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες του συστήματος μετάδοσης κίνησης για το μοντέλο προδιαγραφών παραγωγής, αλλά το πρωτότυπο έχει ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων που αποδίδουν συνολικά 470 ίππους (350 κιλοβάτ) και 800 Nm ροπή. Η εταιρεία εκτιμά ότι το όχημα μπορεί να φτάσει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.
Το concept χρησιμοποιεί μια μπαταρία 100 κιλοβατώρων που παρέχει εκτιμώμενη αυτονομία άνω 700 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Το σύστημα υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση έως και 270 κιλοβάτ, παρέχοντας 186 300 χιλιόμετρα εύρους αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.
Μετά το φημολογούμενο ντεμπούτο του A6 E-Tron αργότερα αυτό το έτος, η Audi επιβεβαιώνει ότι η έκδοση Avant wagon του EV θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2024. Είναι μηχανικά πανομοιότυπη με την τετράθυρη, αλλά η εκτεταμένη οροφή επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να τοποθετούν περισσότερο φορτίο στο πίσω μέρος.