Οι πωλήσεις της Lexus παρουσίασαν ανοδική τάση τη χρονιά που μας πέρασε και ξεπέρασαν αυτές του 2020. Αναλύοντας τις πωλήσεις ανά αγορά, η Lexus πούλησε στην Ευρώπη περίπου 72.000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 2%, ενώ στη Βόρεια Αμερική οι πωλήσεις άγγιξαν τα 332.000 αυτοκίνητα, με αύξηση 12% σε σύγκριση με το 2020. Στην Κίνα πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων με περίπου 227.000 αυτοκίνητα (+1%), οδηγώντας στην ανάκαμψη των παγκόσμιων πωλήσεων.
Σε επίπεδο μοντέλων, οι πωλήσεις εξηλεκτρισμένων οχημάτων έφτασαν σε επίπεδο ρεκόρ, καθώς πουλήθηκαν περίπου 260.000 αυτοκίνητα (αύξηση 10%), χάρη στις ισχυρές πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων ES, RX και UX. Η σειρά RX πέτυχε πωλήσεις 221.000 μονάδων σημειώνοντας αύξηση 9%, ακολουθούμενη από τη σειρά ES (189.000 μονάδες, αύξηση 3%) και τη σειρά NX (145.000 μονάδες, μείωση 1%).
Το 2022, με το λανσάρισμα του καινούργιου NX, ως το πρώτο μοντέλο της επόμενης γενιάς Lexus και του NX 450h+ plug-in υβριδικού (PHEV) που παρουσιάστηκε πρόσφατα, η εταιρεία αναφέρει ότι συμβάλλει την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης, για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών και της κοινωνίας.
Μέχρι το 2030, η Lexus στοχεύει να προσφέρει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) σε όλες τις κατηγορίες και να φτάσει πωλήσεις ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως. Επίσης, έχει θέσει ως πρόκληση στον εαυτό της όλες οι πωλήσεις στη Δυτική Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Κίνα να αφορούν ηλεκτρικά οχήματα, συμβάλλοντας στην υλοποίηση μιας κοινωνίας με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.
Η Lexus στοχεύει να πετύχει 100% πωλήσεις BEV παγκοσμίως έως το 2035. Η εταιρεία δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να δημιουργεί οχήματα που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες και τον τρόπο ζωής των πελατών της.
Τα αποτελέσματα των πωλήσεων του 2021 ανά περιοχή έχουν ως εξής:
– Βόρεια Αμερική: περίπου 332.000 μονάδες (112% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος)
– Κίνα: περίπου 227.000 μονάδες (101% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος)
– Ευρώπη: περίπου 72.000 μονάδες (102% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος)
– Ιαπωνία: περίπου 51.000 μονάδες (104% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος)
– Μέση Ανατολή: περίπου 28.000 μονάδες (103% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος)
– Ανατολική Ασία: περίπου 30.000 μονάδες (95% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος)
Ο πρόεδρος της Lexus International, Koji Sato, δήλωσε: «Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη σε καθένα από τους πελάτες μας ανά τον κόσμο. Παρά τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις από την εξάπλωση του COVID-19 και τις ελλείψεις στην αλυσίδα προμήθειας ανταλλακτικών, καταφέραμε να επαναφέρουμε τις πωλήσεις σε επίπεδο ρεκόρ το 2021, πουλώντας περίπου 760.000 αυτοκίνητα».
«Το 2022, θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τη μοναδική σχεδίαση της Lexus, που απευθύνεται στις ευαισθησίες των πελατών μας, με βάση το όραμά μας να είμαστε, στο τέλος της ημέρας, η μάρκα που επιλέγουν οι άνθρωποι που γνωρίζουν το πραγματικό αυτοκίνητο. Θα επιταχύνουμε επίσης την εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων, ξεκινώντας με το αποκλειστικό μοντέλο BEV “RZ”, το οποίο θα παρουσιαστεί την άνοιξη, θα κυκλοφορήσουμε μια σειρά νέων μοντέλων που θα συνοδεύουν τον τρόπο ζωής μιας ποικιλίας πελατών».