American muscle: To Jeep® Wrangler Rubicon 392 είναι το “2022 SUV of the Year” του Four Wheeler

Με 470 ίππους από τον V8 κινητήρα των 6,4 λίτρων, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5’’ και κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες, το εντυπωσιακό Jeep Wrangler Rubicon 392, το ισχυρότερο Wrangler όλων των εποχών, δεν δυσκολεύτηκε να εντυπωσιάσει την Αμερική, κατακτώντας με άνεση τον τίτλο “2022 SUV of the Year” του Four Wheeler

Μπορεί το κοινό στην Αμερική να είναι συνηθισμένο στους κινητήρες μεγάλης χωρητικότητας και την αστείρευτη ισχύ, όμως το γρηγορότερο και ισχυρότερο μέχρι σήμερα Jeep® Wrangler, το Rubicon 392, κέρδισε το θαυμασμό των ειδικών και των αγοραστών στην άλλη άκρη του Ατλαντικού χάρη στο μοναδικό συνδυασμό δύναμης και κορυφαίων εκτός δρόμου δυνατοτήτων που διαθέτει. Η -αποκλειστικά για την αγορά της Βορείου Αμερικής- έκδοση παίρνει κίνηση από έναν πανίσχυρο V8 της θρυλικής οικογένειας κινητήρων HEMI®.

Η κατάκτηση του τίτλο στα βραβεία “2022 SUV of the Year” του Four Wheeler, του σημαντικότερου μέσου για οχήματα εκτός δρόμου στη Β. Αμερική, ήρθε να επισφραγίσει με εμφατικό τρόπο τις δυνατότητες του μοντέλου. Το συμπέρασμα των ειδικών του Four Wheeler δίνει το στίγμα της αίσθησης που έχει προκαλέσει το μοντέλο στις Η.ΠΑ.: «Το Wrangler Rubicon 392 βρίσκεται στην κορυφή των εργοστασιακών SUV. Δεν υπήρξε τίποτα παρόμοιο στο παρελθόν και πιθανότατα δεν θα υπάρξει κάτι αντίστοιχα εντυπωσιακό στο μέλλον».

Ο Διευθυντής του Four Wheeler, κ. Sean P. Holman, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το Jeep Wrangler 392 είναι το πρώτο όχημα εδώ και δεκαετίες που προσφέρει ακριβώς ότι θέλουν οι ειδικοί του Four Wheeler σε κάθε επίπεδο. Στιβαρό, με κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης και τον εκπληκτικό V8 κινητήρα, ανεβάζει το θρυλικό μοντέλο της μάρκας σε ένα νέο επίπεδο.»

Για να φτάσει την κατάκτηση του τίτλου, το Wrangler Rubicon 392 πέρασε τις ακραίες δοκιμασίες του Four Wheeler, οι οποίες περιλαμβάνουν μετρήσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και εκτεταμένες δοκιμές στα βουνά και την ερήμους της Νότιας Καλιφόρνιας. Τα οχήματα που δοκιμάζονται δεν πρέπει να έχουν καμία μετατροπή πέρα από τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά τους.

Κάτω από το καπό του Wrangler Rubicon 392 βρίσκεται ένας HEMI® V8 ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 6,4 λίτρων (392 κυβικών ιντσών), απόδοσης 470 ίππων και 637 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, το πανίσχυρο Wrangler επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5’’, μετατρέποντας το απόλυτο off-road όχημα σε ένα πραγματικό αμερικάνικο muscle car. Αντίστοιχα, το ισχυρότερο Wrangler που έχει φτάσει στην Ευρώπη είναι το Wrangler 4xe, το οποίο χάρη στους ηλεκτροκινητήρες αποδίδει αντίστοιχα επίπεδα ροπής με το 392 (637Nm), αλλά τελικά υποκλίνεται στο θηριώδη HEMΙ® σε επίπεδο ιπποδύναμης προτάσσοντας από την πλευρά του κορυφαία αποδοτικότητα και φιλικότητα προς το περιβάλλον, στοιχεία που το έχουν καταστήσει το δημοφιλέστερο Plug-in Hybrid μοντέλο στην κατηγορία του στις Η.Π.Α. Το Plug-in Hybrid Wrangler 4xe, κατέκτησε τη 2η θέση στα φετινά βραβεία του Four Wheeler.

 

Απόδοση παντός καιρού και εδάφους

Οι 470 ίπποι του Wrangler Rubicon 392 κινούν μόνιμα και τους τέσσερις τροχούς, ενώ αυξημένη είναι η απόσταση από το έδαφος που φτάνει πλέον τα 28εκ. (αυξημένη κατά περίπου 5εκ.), βελτιώνοντας περαιτέρω τις ήδη εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής του μοντέλου (46,7, 24,5 και 39,8 μοίρες αντίστοιχα). Σύμμαχος στις εκτός δρόμου εξορμήσεις αποτελεί και το γεγονός ότι η υψηλή ροπή των 637 Nm είναι διαθέσιμη ήδη από το ρελαντί σε ένα ποσοστό 75%. Αυτό το στοιχείο αποτελεί αποτέλεσμα του ευρύτερου σχεδιασμού του κατασκευασμένου από αλουμίνιο V8 κινητήρα του Wrangler Rubicon 392. Αυτός περιλαμβάνει λύσεις όπως μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, δύο μπουζί ανά κύλινδρο, ψεκασμό για τη λίπανση των εμβόλων, αντλία καυσίμου υψηλής απόδοσης, αλλά και δυνατότητα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Παράλληλα, η εισαγωγή αέρα στο καπό επιτρέπει την παροχή ψυχρότερου αέρα στον κινητήρα για μεγαλύτερη απόδοση, ενώ δίνει και τη δυνατότητα διάβασης υδάτινου κολλήματος βάθους 86εκ. χάρη και στην ειδική σχεδίαση τριών επιπέδων που μπορεί να απομακρύνει από την εισαγωγή 15 γαλόνια (56,7 λίτρα) νερού ανά λεπτό. Σε περίπτωση που η εισαγωγή κλείσει από κάποιο ξένο αντικείμενο (λάσπη, χιόνι, κτλ.) υπάρχει και δευτερεύουσα διαδρομή ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί χωρίς καμία πτώση στην απόδοση του.

«Η κατάκτηση του τίτλου SUV of the Year του Four Wheeler με το Wrangler Rubicon 392 επιβεβαιώνει την κορυφαία απόδοση, αλλά και τις αξεπέραστες εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου», σημείωσε ο κ. Jim Morrison, Επικεφαλής της Jeep για τη Β. Αμερική. «Παράλληλα, με την κατάκτηση της 2η θέσης με το Wrangler 4xe, η Jeep δείχνει τη δυναμική που απολαμβάνει το θρυλικό της μοντέλο σε κάθε επίπεδο. Το ότι αυτή η τιμή έρχεται μετά τις εξαντλητικές δοκιμές των ειδικών του Four Wheeler, κάνει αυτή τη διάκριση ακόμα πιο ξεχωριστή.»