Να επιστρέψει τον κλεμμένο πίνακα του Μονέ ώστε να έχει καλύτερη ποινική μεταχείριση ζητεί από τον 49χρονο ελαιοχρωματιστή ο Ολλανδός «ντετέκτιβ της τέχνης», Άρθουρ Μπραντ. Σε διαφορετική περίπτωση η γυναίκα- κλειδί σε αυτή την υπόθεση, που οδήγησε τις Αρχές στα ίχνη του, θα βρίσκεται απέναντί του στο δικαστήριο. Ο άνθρωπος που τις τελευταίες ημέρες έχει προχωρήσει σε πολλές αποκαλύψεις γύρω από την “κλοπή του αιώνα” είχε υποστηρίξει, όπως αναφέρει η “On Time”, ότι ο «φαντομάς» της Εθνικής Πινακοθήκης είχε καταφέρει να πάρει στην κατοχή του και δύο πίνακες (Πικάσο και Μονέ) που είχαν κλαπεί από το Μουσείο Κούνστχαλ στο Ρότερνταμ, την ίδια χρονιά (2012) που έκαναν φτερά από την Εθνική Πινακοθήκη το «Γυναικείο Κεφάλι» του Πικάσο, ο «Ανεμόμυλος Στάμερ» του Μοντριάν καθώς και ένα προσχέδιο του Μονκάλβο.
Ο Άρθουρ Μπραντ βρίσκεται σε επαφή με την άγνωστη γυναίκα από την Ολλανδία που φέρεται να είχε σχέση με τον «artfreak» και ήταν εκείνη που, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο MEGA, ο «Ιντιάνα Τζόουνς της Τέχνης» έδωσε πληροφορίες γύρω από τους πίνακες μέσω δικηγόρου, στην ΕΛ.ΑΣ.
“Έχει πολλά οικογενειακά προβλήματα και είναι λίγο χαμένος. Ταξίδευε, έφτασε στην Ολλανδία, ερωτεύτηκε μια γυναίκα και ήθελε να φτιάξουν μαζί τη ζωή τους. Πιθανότατα αυτός να είναι ο λόγος που της είπε όλη την ιστορία” σημείωσε ο Μπραντ και συμπλήρωσε: «Σε ένα βράδυ της είπε τα πάντα. Της είπε πως είχε κάνει τη ληστεία στην Εθνική Πινακοθήκη, πού είχε κρύψει τους πίνακες και ότι έχει κάνει πολλά περισσότερα». Υπενθυμίζεται ότι στη γυναίκα αυτή φέρεται να είχε εξομολογηθεί ότι είχε τέσσερις πίνακες στην κατοχή του.
Πηγή: enikos.gr