Είναι γεγονός ότι, για πολλές δεκαετίες, ο μόνος τρόπος για να μπει κάποιος στο αυτοκίνητό του, ήταν γυρνώντας το κλειδί στην κλειδαριά της πόρτας του οδηγού. Με την πάροδο του χρόνου και την εξέλιξη της τεχνολογίας, την κλασσική κλειδαριά αντικατέστησε ένα σύστημα απομακρυσμένου ελέγχου. Αρχικά, με δύο κουμπιά για το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα και αργότερα, με ένα ξεχωριστό κουμπί για το άνοιγμα μόνο του χώρου αποσκευών. Πλέον, το κλειδί δεν χρησιμοποιούνταν για να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο, όμως εξακολουθούσε να εισέρχεται στην μίζα ώστε να ξεκινήσει ο κινητήρας να λειτουργεί. Έπειτα ακολούθησαν τα συστήματα χωρίς κλειδί που επέτρεπαν το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου αλλά και την εκκίνηση του κινητήρα χωρίς την χρήση του κλειδιού.
Όπως αναφέρει ο Petr Jirasko από το Τμήμα Ανάπτυξης Μηχανισμών Πλευρικών Θυρών και Πίσω Πόρτας της Skoda “Αυτό που δεν έχει αλλάξει στα κλειδιά είναι ένας άξονας με φρεζαρισμένο περίγραμμα προφίλ, είτε εξωτερικά, είτε πλέον στο εσωτερικό του άξονα, ο οποίος εισάγεται στη μονάδα του κλειδιού ως εφεδρικό στοιχείο σε περίπτωση που η μπαταρία του κλειδιού ή η μπαταρία του αυτοκινήτου εξαντληθεί και το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ξεκλειδωθεί από απόσταση. Παρόλο που δεν είναι πλέον ορατός εξωτερικά, κάθε Skoda διαθέτει επίσης έναν κλασικό μηχανικό κύλινδρο κλειδώματος στην πόρτα του οδηγού”, , προσθέτοντας επίσης, ότι “όμως, δεν είναι μακριά η εποχή που ακόμη και το ξεκλείδωμα έκτακτης ανάγκης θα γίνεται αμιγώς ηλεκτρικά”.