-Θέλεις να αγιάσεις και δεν σε αφήνουν. Η τιμή της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης άρχισαν να υποχωρούν αργά αλλά σταθερά, σε πολλά πρατήρια βρίσκεις καύσιμα σχετικά κοντά με τις τιμές που έπαιζαν πριν ξεσπάσει ο πόλεμος, αλλά οι διεθνείς εξελίξεις μας προϊδεάζουν για φρενάρισμα αυτής της πτωτικής τάσης. Βλέπετε, οι αγορές άρχισαν να αποτιμούν την αναγκαστική στροφή πολλών χωρών- μεταξύ των οποίων και η δική μας- στο πετρέλαιο, προκειμένου να αποφύγουν το σοκ από ενδεχόμενη διακοπή του αερίου και κάπως έτσι το Brent άρχισε να οδεύει εκ νέου προς τα πάνω. Σημειωτέον ότι ήδη αναλυτές το βλέπουν να σκαρφαλώνει με άνεση ως τα 110 δολάρια το αργότερο ως το επόμενο καλοκαίρι…
Απογειώθηκε η κίνηση στα αεροδρόμια
-Τρίβουν τα χέρια τους στη Fraport. Μόνο τέσσερα από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η γερμανική εταιρεία στην Ελλάδα δεν έπιασαν φέτος τον Ιούλιο τα νούμερα της επιβατικής κίνησης του Ιουλίου 2019. Πρόκειται για τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας, της Μυτιλήνης και της Σάμου. Στα υπόλοιπα δέκα αεροδρόμια που διαχειρίζεται, η κίνηση ήταν υψηλότερη, με την επιβατική κίνηση στη Σαντορίνη να «πετά» στο +36% συγκριτικά με τον Ιούλιο του 2019. Συνολικά στο επτάμηνο η κίνηση στα 14 αεροδρόμια διαμορφώθηκε σε 16,21 εκατ. επιβάτες, έναντι 16,25 εκατ. που είχαν διακινηθεί το 2019. Η κίνηση επομένως στο επτάμηνο διαμορφώθηκε στο 99,7% της αντίστοιχης του 2019. Κάποιος θα έλεγε ότι η πανδημία, αλλά και η ενεργειακή κρίση αποτελεί παρελθόν για τα ελληνικά αεροδρόμια.