Τον Απρίλιο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν σημαντική πτώση (-20,6%), καθώς τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας συνέχισαν να επιβαρύνουν σε μεγάλο βαθμό την παραγωγή αυτοκινήτων. Με εξαίρεση το έτος της πανδημίας το 2020, αυτό ήταν το χειρότερο αποτέλεσμα του Απριλίου (684.506 πωλήσεις) όσον αφορά τους όγκους πωλήσεων από την αρχή της δεκαετίας. Όλες οι μεγάλες αγορές συνέβαλαν στην αρνητική απόδοση της περιοχής: Ιταλία (-33,0%), Γαλλία (-22,6%), Γερμανία (-21,5%) και Ισπανία (-12,1%).
Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 14,4% σε ολόκληρη την ΕΕ, φτάνοντας συνολικά τις 2.930.366 μονάδες. Η σημαντική μείωση στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο και τον Απρίλιο παρέσυρε περαιτέρω τη συνολική απόδοση. Μεταξύ των βασικών αγορών της ΕΕ, η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-26,5%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (-18,6%), την Ισπανία (-11,8%) και τη Γερμανία (-9,0%).
Ο πόλεμος στην Ουκρανία καθηλώνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Κρατάει η Ελλάδα
Σε αντίθεση με τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, η πτώση στην ελληνική αγορά ήταν μόλις στο 8,9% με 9.289 ταξινομήσεις έναντι 10.198 που σημειώθηκαν τον περασμένο Απρίλιο. Προφανώς το μικρό μέγεθος της ελληνικής αγοράς είναι ένας παράγοντας που μετρίασε την μείωση των πωλήσεων. Παράλληλα υπάρχει θετικό κλίμα στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό για αγορά νέου αυτοκινήτου, που δυστυχώς ανακόπτεται από τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας.