Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία και Ισραήλ. Αυτές είναι οι χώρες από τις οποίες αυξάνονται οι προκρατήσεις και το ενδιαφέρον για τουρισμό στην Ελλάδα, όχι μόνο κατά την υψηλή περίοδο του φετινού καλοκαιριού, αλλά όλο τον χρόνο ή ακόμη και για ένα σαββατοκύριακο-τριήμερο.
Πρόκειται για τα πρώτα ορατά δείγματα που φέρνει η νέα αλλαγή στρατηγικής marketing του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού, και που βασίστηκε στην ειδική σειρά σύντομων διαφημιστικών σποτ για τα city breaks, στην πλατφόρμα του YouTube.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr