Το BMW Group επιταχύνει την τεχνολογική αλλαγή για ένα βιώσιμο μέλλον

Ενίσχυση της ηλεκτρικής κινητικότητας με 15 μοντέλα BEV στην παραγωγή

Μετά από ένα επιτυχημένο 2021, το BMW Group επιταχύνει την τεχνολογική αλλαγή και προωθεί το μετασχηματισμό του προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Η εταιρία προετοιμάζεται για ένα ολοκληρωμένο τεχνολογικό άλμα με τη NeueKlasse και ανεβάζει σημαντικά το ρυθμό της για μία ακόμα φορά, καθώς συνεχίζει την ενίσχυση της ηλεκτρικής κινητικότητας. Την ίδια στιγμή, το BMW Group εμπλέκει τα ενδιαφερόμενα μέρη του, από τους εργαζόμενους μέχρι την κεφαλαιαγορά και την κοινωνία, στην επιτυχημένη, συνεπή στρατηγική μετασχηματισμού του.

 

«Θεωρούμε ότι το 2021 αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι ο επιτυχής μετασχηματισμός αποδίδει καρπούς. Το ισχυρό αποτέλεσμα που πετύχαμε το οικονομικό έτος 2021, είναι προϊόν της συνεπούς στρατηγικής μας – με μία προσέγγιση ανοιχτής τεχνολογίας και με τα κατάλληλα προϊόντα την κατάλληλη στιγμή», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, την Τετάρτη στο Μόναχο. «Έχουμε θέσει τα θεμέλια πάνω στα οποία θα βασιστεί αυτή η επιτυχία τα προσεχή χρόνια: Με τη Neue Klasse, οδηγούμε τη βιώσιμη κινητικότητα σε μία νέα τεχνολογική διάσταση. Επεκτείνοντας τη σύμβασή μας με την κοινοπραξία μας BBA μέχρι το 2040, το BMW Group προάγει επίσης την ανάπτυξή του στο επόμενο επίπεδο».

 

Το BMW Group παρακολουθεί τις τρέχουσες εξελίξεις στην ανατολική Ευρώπη με μεγάλο προβληματισμό και ανησυχία. Ως μία παγκόσμια εταιρεία, το BMW Group υποστηρίζει την αρμονική συνύπαρξη διαφορετικών πολιτισμών σε όλο τον κόσμο – διαρκώς και σε όλες τις περιοχές. Οι σκέψεις των εργαζομένων του BMW Group είναι με όλους εκείνους οι οποίοι  βιώνουν τα δεινά και τις απώλειες αυτού του πολέμου.

 

«Στην τρέχουσα κατάσταση, τρία πράγματα είναι υψίστης σημασίας για το BMW Group: να βοηθήσουμε τα θύματα και όσους πλήττονται όπου μπορούμε, να διασφαλίσουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο και να συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε συστηματικά την μακροπρόθεσμη στρατηγική μας», δήλωσε ο Zipse. «Σε ό,τι αφορά τις μείζονες προκλήσεις που καλούμαστε να διαχειριστούμε, όπως η μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής και ο μετασχηματισμός προς τη βιώσιμη κινητικότητα, πρέπει να συνεχίσουμε να τις αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο ζήλο. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε περιόδους κρίσης να μη σταματήσουμε να κάνουμε τα σωστά πράγματα».

 

Οι εργαζόμενοι, κύριος παράγοντας επιτυχίας στο μετασχηματισμό.

Όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη στην εταιρεία, επωφελούνται από τον τρόπο με τον οποίο το BMW Group προσεγγίζει το μετασχηματισμό: Ανταποκρινόμενο στην τεχνολογική αλλαγή που συντελείται και στις συνεχείς προοπτικές ανάπτυξης, το BMW Group, φέτος σχεδιάζει να προσθέσει νέες θέσεις εργασίας παγκοσμίως, που θα αυξήσουν το ανθρώπινο δυναμικό του σε ποσοστό έως και πέντε τοις εκατό. Με αυτό τον τρόπο, η εταιρεία συνεισφέρει στην κοινωνική ευημερία στις περιοχές όπου δραστηριοποιείται. Οι υφιστάμενοι εργαζόμενοι της BMW AG θα δουν μία σημαντική αύξηση στο μπόνους διανομής κερδών για το 2021, σύμφωνα με τα καθαρά κέρδη του Group.

 

«Το βασικό μυστικό στην επιτυχία της BMW είναι οι συνεργάτες της: Αυτοί αξίζουν τις ευχαριστίες μας, το σεβασμό μας και την αναγνώρισή μας για τα επιτεύγματά τους το 2021. Όλοι μοιραζόμαστε την ίδια πεποίθηση, ότι εμείς στο BMW Group συγκινούμε τους ανθρώπους, αγγίζουμε τις καρδιές τους και εμπνέουμε το μυαλό τους. Συνεργαζόμαστε προκειμένου να συνεχίσουμε αυτή την επιτυχία στο μέλλον», δήλωσε ο Zipse.

 

Ο Nicolas Peter, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Χρηματοοικονομικών, πρόσθεσε: «Το ανθρώπινο δυναμικό μας ωφελείται επίσης από την επιτυχία της εταιρείας: Το περασμένο φθινόπωρο για παράδειγμα, για μία φορά ακόμα επεκτείναμε το πρόγραμμα προνομιούχων μετοχών που λανσάραμε το 1989, το οποίο επιτρέπει στους εργαζόμενους να αγοράζουν μετοχές της εταιρείας με ευνοϊκούς όρους».

 

Επίσης ωφελημένο και το περιβάλλον: σημαντική μείωση των εκπομπών CO 2 του στόλου οχημάτων για μία ακόμα φορά.

Το περιβάλλον είναι ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας για το Group και ωφελείται από την πορεία που ακολουθεί η εταιρεία: Σύμφωνα με πρώιμους υπολογισμούς, το BMW Group ανέφερε εκπομπές CO2 του Ευρωπαϊκού στόλου του στα 115,9 γραμμάρια το χιλιόμετρο και επομένως για μία ακόμα φορά υπερκάλυψε σημαντικά το στόχο των 126 g/km. Το 2021 ήταν επίσης η πρώτη χρονιά κατά την οποία ολόκληρη η παραγωγή και οι εγκαταστάσεις του BMW Group ανά τον κόσμο, πέτυχαν καθαρό μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα.

 

Το 2021, η εταιρεία έγινε ο πρώτος Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων που προσχώρησε στην καμπάνια BusinessAmbition for 1.5° C που λανσαρίστηκε από την SBTi  (Science-Based Targets Initiative) και ως εκ τούτου δεσμεύεται για το στόχο της πλήρους κλιματικής ουδετερότητας σε ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα, έως το 2050 το αργότερο. Στο πλαίσιο μιας ολιστικής προσέγγισης της βιωσιμότητας, το BMW Group προτίθεται να αυξήσει σημαντικά το ποσοστό χρήσης δευτερογενών υλικών στα οχήματά του. Με την στρατηγική “Secondary First“, σκοπεύει να αυξήσει σταδιακά  το ποσοστό χρήσης  ανακυκλωμένων και επαναχρησιμοποιήσιμων υλικών, από σχεδόν 30% που είναι σήμερα, στο 50% στη Neue Klasse. Το BMW i Vision Circular έχει ήδη δώσει μία πρώτη γεύση από το όραμα της ατομικής, βιώσιμης , πολυτελούς κινητικότητας στο αστικό περιβάλλον για το 2040κατασκευασμένο από 100% δευτερογενή υλικά και ανανεώσιμες πρώτες ύλες – και  100% ανακυκλώσιμο.

 

Όλοι οι μέτοχοι της BMW AG,  έχουν επίσης την ευκαιρία να συμμετάσχουν στην επιτυχία της εταιρείας κατά τη διάρκεια του μετασχηματισμού: το Διοικητικό Συμβούλιο και το Εποπτικό Συμβούλιο θα προτείνουν μέρισμα ύψους 5,80€  ανά κοινή μετοχή (προνομιούχος μετοχή: 5,82 ευρώ) για το οικονομικό έτος 2021, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση. Αυτό αντιπροσωπεύει μία αναλογία πληρωμής μερίσματος 30,7%.

 

«Το υψηλότερο μέρισμα επιτρέπει στους μετόχους μας να επωφεληθούν από την ισχυρή απόδοση που σημείωσε η εταιρεία την περσινή χρονιά. Η δέουσα συμμετοχή στην επιτυχία της εταιρείας είναι σημαντική για εμάς. Θα εξακολουθήσουμε να χρησιμοποιούμε ορθή κρίση, παραμένοντας εξίσου επικεντρωμένοι στην επιτυχή, βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας και στις προσδοκίες των μετόχων μας. Ακόμα και σε περιόδους υψηλής αστάθειας, εν μέσω των προκλήσεων ενός εκτεταμένου μετασχηματισμού, συνεχίζουμε να βελτιστοποιούμε την κερδοφορία της εταιρείας μας και να δίνουμε τη δυνατότητα στους μετόχους μας να επωφελούνται από αυτή στον κατάλληλο βαθμό», δήλωσε ο Peter .

 

Το πλειοψηφικό μερίδιο στην κοινοπραξία BBA θα ενισχύσει την προσφορά ηλεκτρικών μοντέλων στην Κίνα.

Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο στον μελλοντικό προσανατολισμό της εταιρείας, είναι η επέκταση της σύμβασης με την κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive (BBA) στην Κίνα, σε συνδυασμό με την απόκτηση ενός πλειοψηφικού μεριδίου. Από το Φεβρουάριο, το BMW Group κατέχει το 75% των μετοχών στην εταιρία, που έχει ενσωματωθεί πλήρως στις Οικονομικές Καταστάσεις του Ομίλου της BMW AG.

 

«Μία επιτυχημένη παγκόσμια εταιρεία, πρέπει να είναι σε θέση να κατανοεί πλήρως και να εκπληρώνει τις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών και στις τρεις βασικές περιοχές του κόσμου. Με το νέο μας αποτύπωμα στην Κίνα, θα μπορούμε να ανταποκριθούμε σε αυτές τις απαιτήσεις στον ίδιο βαθμό σε όλες τις περιοχές», δήλωσε ο Zipse. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους το BMW Group θα πετύχει κάτι τέτοιο, είναι με την επέκταση της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του, στη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για την ηλεκτρική κινητικότητα και με την έναρξη παραγωγής φέτος της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης της BMW Σειράς 3 στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο ( Long Wheelbase ) που έχει προσαρμοστεί ειδικά για την Κίνα. Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει ότι η γκάμα της BMW X 5 θα επεκταθεί επίσης με την προσθήκη μιας νέας έκδοσης που θα παράγεται τοπικά στην Κίνα.

 

Αναμένονται ισχυρές ελεύθερες ταμειακές ροές – θα προταθεί η εξουσιοδότηση επαναγοράς μετοχών στην Ετήσια Γενική Συνέλευση.

Με βάση τις ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις του κατά τη διάρκεια του μετασχηματισμού και την εμπιστοσύνη στη συνεχή επιτυχία της εταιρείας, το BMW Group θέτει φιλόδοξους στόχους για ελεύθερες ταμειακές ροές: Για το 2022, το BMW Group αναμένει ότι η ρευστότητα στον Τομέα Αυτοκινήτωνθα φτάσει τουλάχιστον τα επτά δισεκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, θα υπάρξει θετική εφάπαξ επίδραση από την αναγνώριση των ρευστοποιημένων περιουσιακών στοιχείων της BBA στον ισολογισμό για πρώτη φορά, ύψους περίπου 5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η καταβολή του τιμήματος εξαγοράς ύψους περίπου 3,7 δισ. ευρώ τον Φεβρουάριο έχει ήδη ληφθεί υπόψη.

 

Χάρη στην επιτυχημένη επιχειρηματική του ανάπτυξη, το BMW Group έχει έναν υγιή ισολογισμό και μια πολύ σταθερή δομή χρηματοδότησης, με τη δυνατότητα να δημιουργήσει βιώσιμα υψηλές ελεύθερες ταμειακές ροές. Ένας λόγος για αυτό, είναι η πρόσφατη πλήρης ενοποίηση της BBA στις Οικονομικές Καταστάσεις του BMW Group. Το Διοικητικό Συμβούλιο και το Εποπτικό Συμβούλιο θα προτείνουν στην Ετήσια Γενική Συνέλευση να εξουσιοδοτηθεί το Διοικητικό Συμβούλιο, μεταξύ άλλων, να αγοράζει και να αποσύρει ίδιες μετοχές. Σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο, το Διοικητικό Συμβούλιο θα εξουσιοδοτείται για περίοδο πέντε ετών να αγοράζει μετοχές στην εταιρία αξίας έως και δέκα τοις εκατό του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου και να τις αποσύρει ή να τις χρησιμοποιεί.

 

Η καινοτομία οδηγεί τη ζήτηση: το BMW Group επιταχύνει σημαντικά την τεχνολογική αλλαγή και την ενίσχυση της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Με την αποδεδειγμένη μέχρι τώρα επιτυχία των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων του, το BMW Group θέτει υψηλότερους στόχους ανάπτυξης της ηλεκτρικής κινητικότητας: Φέτος, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων προ-παραγωγής, η εταιρεία θα έχει ήδη 15 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην παραγωγή – καλύπτοντας περίπου το 90% των υφιστάμενων κατηγοριών του. Εκτός από τα υπάρχοντα μοντέλα όπως η BMW i 4, η BMW iX και το MINI SE *, περιλαμβάνονται επίσης τέσσερα υψηλού όγκου μοντέλα παραγωγής BMW: η BMW Σειρά 3 και η BMW Σειρά 5, η BMW X 1 και η BMW X3. Η νέα BMW Σειρά 7 πρόκειται να διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο το 2022, με το λανσάρισμα της νέας BMW i 7.

 

«Η BMW iX και η BMW i4 είναι πιθανόν τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα  της αγοράς αυτή τη στιγμή  – οι κριτικές από τις δοκιμές και η ισχυρή ζήτηση από τους πελάτες μιλάνε από μόνα τους. Φέτος, η BMW i7 θα φέρει τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο Zipse.

 

Με το λανσάρισμα της BMW iX και της BMW i4, το BMW Group έχει επεκτείνει σημαντικά την ψηφιοποίηση του τρόπου διεπαφής με τους πελάτες. Για παράδειγμα, πέραν της παροχής μιας διαισθητικής διαμόρφωσης για την απλούστευση της διαδικασίας αγοράς, προ-διαμορφωμένα νέα οχήματα και τα νεότερα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε όλη τη γκάμα μοντέλων μπορούν ήδη να αγοράζονται online στην εγχώρια αγορά του BMW Group στη Γερμανία. Μέχρι το 2025, ο όμιλος σχεδιάζει να πουλά το ένα τέταρτο των οχημάτων του αποκλειστικά online.

 

Επιπλέον, η αναγνώριση απαιτήσεων σέρβις βάσει δεδομένων, επιτρέπει την προληπτική εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να γίνεται απευθείας η επικοινωνία με τον πελάτη, ο οποίος λαμβάνει υποστήριξη εξ αποστάσεως, όπου είναι δυνατόν, ή η επίσκεψη στο συνεργείο να διοργανώνεται εύκολα και αποτελεσματικά, εάν κάτι τέτοιο κρίνεται απαραίτητο.

 

Δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ( BEV ) στους δρόμους μέχρι τα τέλη του 2025.

Με μία ταχέως αναπτυσσόμενη γκάμα προϊόντων και την υπάρχουσα ισχυρή ζήτηση για τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που είναι ήδη διαθέσιμα, όπως η BMW iX και η BMW i4, το BMW Group εκτιμά ότι οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων θα αυξηθούν ραγδαία: Μέχρι το τέλος του 2025, η εταιρεία στοχεύει να έχει πάνω από δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους.

 

Με την προσθήκη της BMW i 7,  η BMW Σειρά 7 θα γίνει το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό, πολυτελές sedan της γκάμας μας που θα διατίθεται είτε με κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε με ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Την ίδια στιγμή, η νέα BMW Σειρά 7 διατίθεται επίσης με τη νέα γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικής τεχνολογίας. Αυτή η νέα γενιά κινητήρων diesel και βενζίνης  προσφέρει υψηλότερη αποδοτικότητα. Η εξέλιξή της έχει ήδη διασφαλίσει ότι η τεχνολογία κινητήρων κάνει ένα ακόμα βήμα προς τη μείωση των εκπομπών ρύπων και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα. Επίσης, τεχνικά πληροί τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

 

Η Neue Klasse σηματοδοτεί ένα τεχνολογικό άλμα: νέα γενιά μπαταριών και το μέλλον της συνδεσιμότητας.

Το BMW Group θα αναπροσαρμόσει την προϊοντική γκάμα του από τα μέσα της δεκαετίας με την εισαγωγή της Neue Klasse. Βασισμένη σε μία αρχιτεκτονική οχήματος (BEV-only) που είναι ασυμβίβαστα προσανατολισμένη προς τα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, η Neue Klasse χαρακτηρίζεται από τρεις βασικές πτυχές: ένα πλήρως ανανεωμένο ΙΤ με νέα αρχιτεκτονική λογισμικού, ένα νέο, υψηλής απόδοσης ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία νέας γενιάς, και ένα νέο επίπεδο βιωσιμότητας   σε όλο τον κύκλο ζωής.

 

Αυτή η νέα διάσταση της ουσίας του προϊόντος, είναι σχεδιασμένη για να αποτελέσει πρότυπο ψηφιοποίησης και εξηλεκτρισμού και την ίδια στιγμή να μεταφέρει στο μέλλον τα χαρακτηριστικά μιας τυπικής BMW – δίνοντας επομένως μία περαιτέρω ώθηση στη ταχέως αυξανόμενη ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα του BMW Group.

 

Για να πετύχει κάτι τέτοιο, η εταιρεία πραγματοποιεί ένα μεγάλο τεχνολογικό άλμα: Για παράδειγμα, η Neue Klasse θα χρησιμοποιεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με χαμηλότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη αυτονομία. Το BMW Group εξελίσσει τώρα μία νέα γενιά κυψελών μπαταριών, για το σκοπό αυτό, που σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη χημεία κυψελών, θα μειώσει επίσης σημαντικά το κόστος για τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

 

Η εταιρεία σχεδιάζει να ανακοινώσει λεπτομέρειες γι’ αυτή τη νέα τεχνολογία μπαταρίας – που βρίσκεται ήδη στην έκτη γενιά της και εξελίσσεται ανεξάρτητα από το BMW Group – πριν από τα τέλη του 2022. Μέσα στους επόμενους 12 μήνες, το BMW Group σκοπεύει να δώσει επίσης μία πρώτη ματιά της πιθανής Neue Klasse για την επόμενη γενιά συνδεσιμότητας και αλληλεπίδρασης με τον χρήστη.

 

Η μακρά συνεργασία μεταξύ του BMW Group, της Qualcomm Technologies και της Arriver Software που συμφωνήθηκε στις 10 Μαρτίου, σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για τη δημιουργία της πλατφόρμα επόμενης γενιάς που θα υποστηρίξει την αυτοματοποιημένη οδήγηση. Στόχος είναι η δημιουργία μιας κλιμακούμενης πλατφόρμας για αυτοματοποιημένη οδήγηση, όπου η εξέλιξη βασίζεται σε μια κοινή αρχιτεκτονική αναφοράς, με κοινές προδιαγραφές αισθητήρων και μία κοινή αρχιτεκτονική ασφαλείας. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, περισσότεροι από 1.400 ειδικοί θα συνεργαστούν σε μέρη από όλο τον κόσμο.

 

Μερίδιο 50% για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ( BEV ), πιθανό πριν από το 2030.

Το BMW Group εκτιμά ότι η Neue Klasse έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει περαιτέρω τη διείσδυση της ηλεκτρικής κινητικότητας στην αγορά. Για παράδειγμα, τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μπορεί να συγκεντρώσουν μερίδιο 50% επί των παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρείας, νωρίτερα από το 2030.

 

Μέχρι τότε, οι ετήσιες πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του BMW Group, θα μπορούσαν ήδη να ξεπεράσουν τις 1,5 εκατομ. μονάδες. Ωστόσο, αυτό θα εξαρτηθεί από το αν η επέκταση της υποδομής φόρτισης σε όλο τον κόσμο θα μπορεί να συμβαδίζει με την αύξηση των διαθέσιμων μοντέλων και την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Η εταιρεία προωθεί η ίδια αυτή την επέκταση – για παράδειγμα, μέσω του υψηλής ισχύος δικτύου φόρτισης, Ionity. Μία σταθερή παροχή πρώτων υλών είναι επίσης βασικό στοιχείο.

 

Υπό αυτές τις συνθήκες, το BMW Group στοχεύει να έχει παραδώσει δέκα εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματαστους πελάτες μέχρι το 2030. Μέχρι τότε, η μάρκα Rolls Royce θα έχει μία αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρική προϊοντική γκάμα. Η MINI βαδίζει ήδη προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον από τις αρχές της δεκαετίας του 2030. Αργότερα μέσα στη χρονιά, η μάρκα θα δώσει μία πρώτη γεύση από την εντελώς νέα οικογένεια MINI: πλήρως ψηφιοποιημένη, σύμφωνα με το MINI lifestyle – με ηλεκτρική αίσθηση go-kart, σαφή εστίαση στη βιωσιμότητα και ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

 

Το BMW Group εκτιμά, ότι στις αρχές της δεκαετίας του 2030, δεν θα συγκεντρώνουν όλες οι αγορές ανά τον κόσμο τις αναγκαίες προϋποθέσεις για πλήρη μετάβαση όλων των πελατών στην αμιγή ηλεκτρική κινητικότητα. Γι’ αυτό το λόγο, επιλογές ιδιαίτερα αποδοτικής συμβατικής τεχνολογίας κίνησης θα εξακολουθήσουν να είναι ακόμα απαραίτητες για να ικανοποιούν τις απαιτήσεις ατομικής κινητικότητας των ανθρώπων, συμβάλλοντας την ίδια στιγμή στη μείωση των εκπομπών CO 2στον τομέα μεταφορών.

 

Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου ένας ακόμα πυλώνας της τεχνολογίας μετάδοσης κίνησης.

Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου αναμένεται επίσης να αντιπροσωπεύει ένα αυξανόμενο ποσοστό του μίγματος συστημάτων μετάδοσης κίνησης από το δεύτερο μισό της δεκαετίας και μετά. Το BMW Group προωθεί συστηματικά την εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας ως μια πρόσθετη επιλογή για βιώσιμη ατομική κινητικότητα και έχει ήδη ανακοινώσει ότι ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης βασισμένο σε κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, είναι επίσης δυνατό/εφιτκό για την Neue Klasse.

 

Η iX5 Hydrogen θα κατασκευαστεί σε μικρό αριθμό αντιτύπων, που θα χρησιμοποιηθούν για λόγους επίδειξης της τεχνολογίας αλλά και δοκιμών, για πρώτη φορά φέτος. Οι κυψέλες καυσίμου υψηλής απόδοσης, η μπαταρία βελτιστοποιημένης ισχύος, και το σύστημα μετάδοσης κίνησης της BMW iX5 Hydrogen, το καθιστούν μοναδικό στο είδος του σε ολόκληρο τον κόσμο. Εάν υποτεθεί ότι το υδρογόνο παράγεται με χρήση ανανεώσιμης ενέργειας και είναι διαθέσιμη η απαραίτητη υποδομή, η τεχνολογία αυτή μπορεί να συμπληρώσει την γκάμα συστημάτων μετάδοσης κίνησης του BMW Group και ειδικότερα, να καλύψει τις ανάγκες των πελατών, οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση σε δική τους υποδομή ηλεκτρικής φόρτισης, διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις ή επιθυμούν έναν υψηλό βαθμό ευελιξίας.

 

BMW iFactory :   Λιτό, πράσινο, ψηφιακό – παραγωγή του μέλλοντος για την Neue Klasse .

Η Neue Klasse είναι σχεδιασμένη για να θέσει πρότυπα, όχι μόνο στους δρόμους, αλλά και στην παραγωγή. Το BMW Group θεωρείται επί δεκαετίες σημείο αναφοράς για την τεχνολογία παραγωγής και λειτουργικής αριστείας στην κατασκευή οχημάτων. Βασισμένη σε αυτά τα θεμέλια, η εταιρεία στοχεύει τώρα να επαναπροσδιορίσει το μέλλον της παραγωγής αυτοκινήτων: Το BMW iFACTORY αντιπροσωπεύει αυτό το στρατηγικό όραμα της παραγωγής BMW: ΛΙΤΟ. ΠΡΑΣΙΝΟ. ΨΗΦΙΑΚΟ.

 

Το BMW iFACTORY παρέχει απαντήσεις στις προκλήσεις του μετασχηματισμού του δικτύου παραγωγής για τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα, με μία παγκόσμια, ενσωματωμένη προσέγγιση και θα εφαρμόζεται σε όλα τα εργοστάσια ανά τον κόσμο. Αυτή η προσέγγιση του ψηφιοποιημένουiFactory θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά από το νέο Εργοστάσιο του Debrecen, με την έναρξη να έχει προγραμματιστεί για την 1η Ιουνίου 2022. Ακριβώς 26 μήνες αργότερα, το εργοστάσιο θα κατασκευάζει τα πρώτα πρωτότυπα για τη Neue Klasse. Υφιστάμενες εγκαταστάσεις, όπως το κύριο εργοστάσιο του Μονάχου, που θα γιορτάσει φέτος την επέτειο των εκατό χρόνων του, θα εκσυγχρονιστεί υπό το ίδιο πρίσμα, στο πλαίσιο του τρέχοντος μετασχηματισμού, και θα προετοιμαστεί για μελλοντικές εργασίες.

 

Σύμφωνα με το τρίπτυχο ‘λιτό, πράσινο, ψηφιακό’, το BMW Group θα εξελίσσει συστηματικά έτι περαιτέρω το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής του τα προσεχή χρόνια, προκειμένου να ικανοποιήσει τη φιλοδοξία του να δημιουργήσει την πιο προηγμένη και αποδοτική παραγωγή για τη Neue Klasse.

 

Ο όρος lean (λιτό), σημαίνει αποδοτικότητα, ακρίβεια και υψηλό επίπεδο ευελιξίας, καθώς και ικανότητα ενσωμάτωσης διαφορετικών τεχνολογιών κίνησης και αρχιτεκτονικών οχημάτων στην παραγωγή – που είναι ήδη βασικός παράγοντας για τη διαρκή επιτυχία του μετασχηματισμού.

 

Green (Πράσινο), σημαίνει χρήση τεχνολογιών αιχμής για την καθιέρωση μιας παραγωγής με ελάχιστη χρήση πόρων και το όραμα μιας κυκλικής οικονομίας. Μέχρι το 2030, το BMW Group στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά όχημα από την παραγωγή, κατά 80% από τα επίπεδα του 2019.

 

Digital (Ψηφιακό), σημαίνει χρήση επιστημονικών δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην παραγωγή, καθώς και συνδυασμό του πραγματικού και του εικονικού κόσμου στον προγραμματισμό και την εξέλιξη. Ο στόχος για τους εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο είναι να μπορούν να συνδέονται εικονικά σε πραγματικό χρόνο για να διαμορφώνουν την παραγωγή του μέλλοντος.

 

«Προοδεύουμε σε ό,τι αφορά την ολοκληρωμένη ψηφιοποίηση της εταιρείας και των προϊόντων της, και το σταδιακό εξηλεκτρισμό της γκάμας μας. Είμαστε σε θέση να καλύπτουμε τις υψηλές επενδύσεις που κάνουμε με δικούς μας πόρους, τώρα και στο μέλλον. Διαθέτουμε το σθένος και την οικονομική δύναμη γι’ αυτό το μεγαλεπήβολο μετασχηματισμό», δήλωσε ο Peter .

 

Λειτουργική αριστεία – η βάση για διαρκή επιτυχία.

Το BMW Group ολοκλήρωσε με επιτυχία το οικονομικό έτος 2021 – με σημαντικά υψηλότερα έσοδα, κέρδη προ φόρων και καθαρά κέρδη για το Group.

 

Οι παραδόσεις σημείωσαν αύξηση 8,4%, φτάνοντας τις 2.521.514 μονάδες, με το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων οχημάτων να ανέρχεται στο 13% (328.314 μονάδες/ +70,4% από την προηγούμενη χρονιά).

 

Τα έσοδα του Group ανήλθαν στα  111,23 δισεκ. ευρώ το 2021 (προηγ. χρονιά: 98,99 δισεκ. ευρώ). Με ένα υψηλότερο ποσοστό προσοδοφόρων οχημάτων, το BMW Group επωφελήθηκε από τις θετικές επιδράσεις του προϊοντικού μίγματος και τη βελτιωμένη τιμολόγηση – τόσο από τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων όσο και από τη μεταπώληση οχημάτων που έχουν ολοκληρώσει το πρόγραμμα leasing (μίσθωσης).

 

Για όλη τη χρονιά, το  BMW Group ανέφερε κέρδη προ φόρων ύψους 16,06 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 5,22 δισεκ. ευρώ). Μία θετική επίδραση ύψους περίπου 1 δισεκ. ευρώ προέκυψε από τη μερική αντιστροφή της πρόβλεψης για τις αντιμονοπωλιακές διαδικασίες της Ε.Ε. μετά την ολοκλήρωσή τους το δεύτερο τρίμηνο. Οι υψηλότερες δαπάνες για έρευνα και εξέλιξη αποτελούν ένδειξη ότι το BMW Group βαδίζει σταθερά προς το μετασχηματισμό. Οι συνολικές δαπάνες για έρευνα και εξέλιξη σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (IFRS) αυξήθηκαν σημαντικά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά στα 6,29 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 5,68 δισεκ. ευρώ). Παρόλα αυτά, τα καθαρά κέρδη του Group πέτυχαν νέο ιστορικό ρεκόρ στα 12,46 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 3,85 δισεκ. ευρώ). Ο αριθμός των εργαζομένων ήταν 118.909 στα τέλη Δεκεμβρίου 2021 (προηγ. χρονιά: 120,726).

 

Περιθώρια EBIT του τομέα Αυτοκινήτων για το 2021 στα ανώτερα επίπεδα του εύρους πρόβλεψης.

Στον Αυτοκινητιστικό τομέα, τα κέρδη προ του οικονομικού αποτελέσματος (EBIT) ανήλθαν σε 9,87 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 2,16 δισεκ). Στο 10,3%,  (2020: 2,7%), το περιθώριο EBIT του τμήματος ήταν στα ανώτερα επίπεδα του εύρους πρόβλεψης.

 

Ο τομέας Financial Services ωφελήθηκε επίσης από την ισχυρή ζήτηση για νέα και μεταχειρισμένα πολυτελή οχήματα. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,75 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 1,72 δισεκ. ευρώ) και κατά συνέπεια ήταν αισθητά υψηλότερα από της προηγούμενης χρονιάς. Η ανάγκη για αναπροσαρμογές αξίας για την κάλυψη πιστωτικών κινδύνων παρέμεινε χαμηλή – το οποίο είχε περαιτέρω θετική επίδραση.

 

Η BMW Motorrad παρέδωσε περισσότερες από ποτέ μοτοσικλέτες και scooters σε πελάτες το 2021. Οι πωλήσεις έφτασαν τις 194.261 μονάδες (προηγ. χρονιά: 169.272). Το τμήμα ανέφερε έσοδα  2,74 δισεκ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 2,28 δισεκ. ευρώ) και EBIT  227 εκατ. ευρώ (προηγ. χρονιά: 103 εκατ. ευρώ). Το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 8,3% (προηγ. χρονιά: 4,5%) και επομένως βρίσκεται εντός του εύρους πρόβλεψης 8-10%.

 

«Οι οικονομικές καταστάσεις του BMW Group για μία φορά ακόμα επιβεβαιώνουν την οικονομική δύναμη και ευελιξία του ομίλου. Αποδεικνύουν ότι διαχειριζόμαστε την επιχείρησή μας με σύνεση και με ξεκάθαρους στόχους, και συνεχίζουμε την πορεία μας ακόμα και σε εποχές μεγάλης αστάθειας. Στόχος μας, και φέτος, είναι να διατηρήσουμε μία σταθερά ισχυρή απόδοση. Λειτουργικά, είμαστε σε θέση να πετύχουμε κάτι τέτοιο. Το γεγονός ότι το ανθρώπινο δυναμικό μας είναι εξαιρετικά κινητοποιημένο και ικανό να ανταπεξέλθει σε μία κρίση με κάνει αισιόδοξο για το 2022, παρά τις δύσκολες συνθήκες», δήλωσε ο Peter .

 

Πρόβλεψη για το 2022: Τα κέρδη του Group προ φόρων αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά.

Το BMW Group θα συνεχίσει να βελτιώνει τη λειτουργική αριστεία των καθημερινών δραστηριοτήτων του το 2022, προκειμένου να διατηρήσει την επιτυχία του ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες. Τα προϊόντα της εταιρείας γνωρίζουν υψηλή ζήτηση σε όλο τον κόσμο – τόσο τα μοντέλα με συστήματα ηλεκτροκίνησης όσο και αυτά που υιοθετούν συμβατικές τεχνολογίες. Την ίδια στιγμή, η γεωπολιτική κατάσταση στην ανατολική Ευρώπη οδηγεί σε περιορισμούς στο δίκτυο παραγωγής του BMW Group. Χωρίς αυτές τις αρνητικές επιδράσεις, η πρόβλεψη θα ήταν μία ελαφρά αυξητική τάση στις παραδόσεις του τομέα Αυτοκινήτων. Λόγω των αναμενόμενων προσαρμογών στην παραγωγή, αυτή τη στιγμή εκτιμάται ότι οι παραδόσεις θα κινηθούν στα αντίστοιχα επίπεδα της περσινής χρονιάς.

 

Η πλήρης ενοποίηση της BBA θα επηρεάσει τους βασικούς δείκτες απόδοσης του BMW Group για το οικονομικό έτος 2022: Τα έσοδα του Τομέα Αυτοκινήτου και το EBIT θα αυξηθούν σημαντικά, λόγω της πλήρους ενοποίησης. Ωστόσο, σε συνδυασμό με τις επιπτώσεις της ενοποίησης, αυτό δεν αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση στο περιθώριο EBIT στον Τομέα Αυτοκινήτου για το οικονομικό έτος 2022. Χωρίς τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία, το BMW Group θα είχε στοχεύσει σε ένα περιθώριο ΕΒΙΤ μεταξύ 8-10%. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τις αρνητικές επιπτώσεις από τις προσαρμογές στην παραγωγή, το περιθώριο EBIT προβλέπεται πλέον να είναι μεταξύ 7-9%.

 

Αυτή η προοπτική ήδη προϋποθέτει ότι ο αντίκτυπος της γεωπολιτικής κατάστασης στην Ανατολική Ευρώπη θα οδηγήσει σε περιορισμούς στο δίκτυο παραγωγής του BMW Group τις επόμενες εβδομάδες. Η εταιρεία συμμετέχει σε έντονες και εποικοδομητικές συζητήσεις με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της και αξιοποιεί το υψηλό επίπεδο ευελιξίας στο δίκτυο παραγωγής της για να ελαχιστοποιήσει τους εν λόγω περιορισμούς. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τις τοποθεσίες παραγωγής αυτών των προμηθευτών σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, το BMW Group συνεχίζει να προμηθεύεται ανταλλακτικά από τη Δυτική Ουκρανία, εξασφαλίζοντας έτσι μακροπρόθεσμες προοπτικές για αυτούς τους εργαζόμενους. Ωστόσο, η ασφάλεια των εργαζομένων στη χώρα παραμένει κορυφαία προτεραιότητα σε όλες αυτές τις δραστηριότητες.

 

Μία ελαφρά αύξηση στις παραδόσεις προβλέπεται για τονΤομέα Μοτοσικλετών. Το περιθώριο EBIT θα παραμείνει εντός στόχου μεταξύ 8 – 10%. Οι δείκτες απόδοσης του τμήματος ελάχιστα θα επηρεαστούν από την πλήρη ενοποίηση της BMW Brilliance.

Για τον τομέα Financial Services, ο δείκτης RoE αναμένεται να είναι μεταξύ 14 – 17%. Συγκριτικά με το έτος αναφοράς 2021, οι ισχυρές θετικές επιδράσεις από τη μεταπώληση οχημάτων που έχουν ολοκληρώσει το πρόγραμμα leasing αναμένεται να εξομαλυνθούν το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, καθώς βελτιώνεται η κατάσταση με την προμήθεια ημιαγωγών.

 

Ως αποτέλεσμα της πλήρους ενοποίησης της BMW Brilliance, τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου θα αυξηθούν σημαντικά κατά την προβλεπόμενη περίοδο. Καθοριστικός παράγοντας εδώ θα είναι η ενσωμάτωση του λειτουργικού αποτελέσματος της BMW Brilliance στον Τομέα Αυτοκινήτων και η επανεκτίμηση των συμμετοχών που κατείχαν προηγουμένως, με θετική επίδραση περίπου 7-8 δισ. ευρώ στο οικονομικό αποτέλεσμα. Αυτές οι επιδράσεις θα αντισταθμίσουν με το παραπάνω την εξάλειψη των κερδών της BMW Brilliance στα ίδια κεφάλαια στο οικονομικό αποτέλεσμα και τον αρνητικό αντίκτυπο που προκύπτει από τις επιπτώσεις σε σχέση με την πλήρη ενοποίηση. Ακόμη και αν ληφθούν υπόψη οι αρνητικές επιπτώσεις των προσαρμογών στην παραγωγή, τα κέρδη προ φόρων του Group αναμένεται να σημειώσουν σημαντική αύξηση.

 

Για να μπορέσει να προωθήσει τις τεχνολογικές αλλαγές και να αξιοποιήσει περαιτέρω τις προοπτικές ανάπτυξης, η εταιρεία θα προσλάβει φέτος νέους εργαζόμενους. Το BMW Group σχεδιάζει να αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό του παγκοσμίως έως και πέντε τοις εκατό το 2022 (ημερομηνία αναφοράς: 31 Δεκεμβρίου 2021).

 

Σε αυτή την πρόβλεψη δεν περιλαμβάνονται: η σημαντική αυστηροποίηση των κυρώσεων κατά της Ρωσίας ή/και αλλαγές στον τρόπο ερμηνείας των υφιστάμενων κυρώσεων, η επέκταση της σύγκρουσης εκτός Ουκρανίας ή η περαιτέρω σημαντική αύξηση στις τιμές ενέργειας και πρώτων υλών – λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και/ή ως αποτέλεσμα σχετικών κυρώσεων, μεταξύ άλλων παραγόντων.

 

Ανεξάρτητα από αυτό, η κατάσταση παραμένει εξαιρετικά ρευστή, καθιστώντας δύσκολη την παροχή ακριβών προβλέψεων για το οικονομικό έτος 2022. Με δεδομένο ότι δεν είναι δυνατό να εκτιμηθούν περαιτέρω οι πιθανές, μακροπρόθεσμες επιπτώσεις του πολέμου στην Ουκρανία αυτή τη στιγμή, αυτό δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη στην πρόβλεψή της εταιρείας.

 

Η διεθνής ζήτηση για ημιαγωγούς είναι πιθανό να παραμείνει υψηλή, με μια αντίστοιχα δύσκολη κατάσταση στον τομέα της προσφοράς τους. Όπως και το 2021, εξακολουθεί να υπάρχει κίνδυνος συμφόρησης στον εφοδιασμό των ημιαγωγών που απαιτούνται για εσωτερική παραγωγή. Η κατάσταση δεν αναμένεται επί του παρόντος να βελτιωθεί μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

 

* * *

 

BMW Group – επισκόπηση 2021 2020 Διαφορά %
Παραδόσεις σε πελάτες        
Αυτοκίνητα 1 μονάδες 2.521.514 2.325.179 8,4
BMW2 μονάδες 2.213.790 2.028.841 9,1
MINI2 μονάδες 302.138 292.582 3,3
Rolls-Royce2 μονάδες 5.586 3.756 48,7
Μοτοσικλέτες μονάδες 194.261 169.272 14,8
         
Ανθρώπινο δυναμικό              (συγκριτικά με 31/12/2020) 118.909 120.726 -1,5
         
Περιθώριο EBIT τομέα αυτοκινήτων % 10,3 2,7 +7,6% ποσ. μον.
Περιθώριο EBIT τομέα μοτοσικλετών % 8,3 4,5 +3,8% ποσ. μον.
Περιθώριο EBT BMW Group 3 % 14,4 5,3 +9,1% ποσ . μον.
         
Έσοδα δισεκ. ευρώ 111,23 98,99 12 , 4
από: Αυτοκίνητα δισεκ. ευρώ 95,47 80,85 18,1
Μοτοσικλέτες δισεκ. ευρώ 2,74 2,28 20,3
Financial Services δισεκ. ευρώ 32,86 30,04 9,4
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 5 3 66,7
Διαγραφές δισεκ. ευρώ – 19,85 -14,19 39,9
         
Κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) δισεκ. ευρώ 13,40 4,83 17 7,4
από: Αυτοκίνητα δισεκ. ευρώ 9,87 2,16 356,5
Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 227 103 120,4
Financial Services δισεκ. ευρώ 3,70 1,72 115,0
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ -8 36
Διαγραφές εκατ. ευρώ -390 808
         
Κέρδη προ φόρων (EBT) δισεκ. ευρώ 16,06 5,22 207,5
από: Αυτοκίνητα δισεκ. ευρώ 11,80 2,72 333,7
Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 228 100 128,0
Financial Services δισεκ. ευρώ 3,75 1,72 117,6
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 531 -235
Διαγραφές εκατ. ευρώ -257 910
         
Φόροι εισοδήματος δισεκ. ευρώ – 3,59 – 1,36
Καθαρό κέρδος2 δισεκ. ευρώ 12,46 3,85 223,1
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχο)  € 18,77/18,79 5,73/5,75

 

1 Συμπεριλαμβανομένης της Κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd., Shenyang (2021: 651.236 οχήματα, 2020: 602.247 οχήματα, 2019: 538.612 οχήματα, 2018: 455.581 οχήματα, 2017: 385.705 οχήματα).

2 Τα στοιχεία πωλήσεων οχημάτων λιανικής που αναφέρονται για το 2020 και το 2021 δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα προηγουμένων ετών. Για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία παραδόσεων οχημάτων λιανικής, παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στη Σύγκριση Προβλέψεων με τα Πραγματικά Αποτελέσματα στον Ετήσιο Απολογισμό του BMW Group για το 2021.

3  Κέρδη προ φόρων έναντι των εσόδων του Group

 

BMW Group – επισκόπηση 4ο τρίμηνο 2021 4ο τρίμηνο 2020 Διαφορά %
Παραδόσεις σε πελάτες        
Αυτοκίνητα 1 μονάδες 589.290 687.012 -14,2
BMW2 μονάδες 510.722 601.449 -15,1
MINI2 μονάδες 77.300 84.458

 

-8,5
Rolls-Royce2 μονάδες 1.268 1.105 14,8
Μοτοσικλέτες μονάδες 37.652 39.673 -5,1
         
Ανθρώπινο δυναμικό              (συγκριτικά με 31/12/2020) 118.909 120.726 -1,5
         
Περιθώριο EBIT τομέα αυτοκινήτων % 7,7 7,7
Περιθώριο EBIT τομέα μοτοσικλετών % -19,8 -1,2 -18,6% ποσ. μον.
Περιθώριο EBT BMW Group 3 % 10,2 7,7 +2,5% ποσ. μον.
         
Έσοδα δισεκ. ευρώ 28,40 29,48 -3,6
από: Αυτοκίνητα δισεκ. ευρώ 25,10 26,02 -3,5
Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 486 568 -14,4
Financial Services δισεκ. ευρώ 8,68 7,98 8,7
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 2 2
Διαγραφές δισεκ. ευρώ -5,87 -5,10 15,1
         
Κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) δισεκ. ευρώ 2,48 2,19 13,2
από: Αυτοκίνητα δισεκ. ευρώ 1,92 2,01 -4,2
Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ -96 -7
Financial Services εκατ. ευρώ 832 664 25,3
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ -5 -7
Διαγραφές εκατ. ευρώ -169 -463
         
Κέρδη προ φόρων (EBT) δισεκ. ευρώ 2,90 2,26 28,6
από: Αυτοκίνητα δισεκ. ευρώ 2,14 1,95 9,9
Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ -96 -8
Financial Services εκατ. ευρώ 829 686 20,8
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 153 55 178,2
Διαγραφές εκατ. ευρώ -128 -428
         
Φόροι εισοδήματος εκατ. ευρώ -651 -580 12,2
Καθαρό κέρδος2 εκατ. ευρώ 2,256 1,680 34,3
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχο)  € 3,39/3,40 2,53/2,54

 

1 Συμπεριλαμβανομένης της Κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd., Shenyang (2021: 651.236 οχήματα, 2020: 602.247 οχήματα, 2019: 538.612 οχήματα, 2018: 455.581 οχήματα, 2017: 385.705 οχήματα).

2 Τα στοιχεία πωλήσεων οχημάτων λιανικής που αναφέρονται για το 2020 και το 2021 δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα προηγουμένων ετών. Για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία παραδόσεων οχημάτων λιανικής, παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στη Σύγκριση Προβλέψεων με τα Πραγματικά Αποτελέσματα στον Ετήσιο Απολογισμό του BMW Group για το 2021.

3  Κέρδη προ φόρων έναντι των εσόδων του Group