Το BMW Group για μία ακόμα φορά υπερκάλυψε τους Ευρωπαϊκούς στόχους εκπομπών CO2 το 2021, συνεχίζοντας με συνέπεια την πορεία του για μείωση των εκπομπών ρύπων. Με τις εκπομπές ρύπων να ανέρχονται σε περίπου 115,9 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, η εταιρεία ξεπέρασε το όριο στόχου των 126 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο του στόλου της κατά περίπου δέκα γραμμάρια στην EU27+2 (Ε.Ε., Νορβηγία, Ισλανδία), με βάση τις εσωτερικές μετρήσεις.
Οι εκπομπές CO2 του στόλου οχημάτων του BMW Group μειώθηκαν ακόμα περισσότερο έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Μετατρέποντας τις τιμές στον κύκλο WLTP, η μείωση ήταν περίπου 14%. Βασικοί παράγοντες για την επίτευξη αυτού του στόχου ήταν οι σημαντικά αυξημένες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη και η περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητας των συμβατικών συστημάτων κίνησης.
Το BMW Group ήδη λανσάρισε δύο πολύ επιτυχημένα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά το 2021, τις BMW iX και BMW i4, για τις οποίες η ζήτηση υπερβαίνει ακόμα και τις υψηλότερες προσδοκίες. Στην Ευρωπαϊκή ήπειρο ειδικότερα, παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον για την ηλεκτρική κινητικότητα: Το 2021, πάνω από ένα στα τέσσερα οχήματα στην EU27+2 ήταν είτε αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό. Η επιτυχία της ηλεκτρικής κινητικότητας επιβεβαιώνεται από δύο ακόμα ορόσημα που πέτυχε η εταιρεία το 2021: Για πρώτη φορά, ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το MINI Cooper SE*, έγινε η έκδοση μοντέλου με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων για μία από τις μάρκες του BMW Group. Η εταιρεία παρέδωσε επίσης το 1.000.000ό ηλεκτροκίνητο όχημά της στο νέο ιδιοκτήτη του, το Δεκέμβριο του 2021.
Το BMW Group στοχεύει να πουλήσει πάνω από 200.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το 2022, επιτυγχάνοντας έτσι τουλάχιστον διπλάσιες πωλήσεις από το 2021. Το λανσάρισμα δύο ακόμα σημαντικών, αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, της BMW i7 και της BMW iX1, θα αυξήσει έτσι περαιτέρω το συνολικό αριθμό και το ποσοστό πωλήσεων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Ένα πολύ ευέλικτο, ολοκληρωμένο σύστημα παραγωγής που επιτρέπει την κατασκευή οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικών μοντέλων σε μία γραμμή, θα βοηθήσει σημαντικά σε αυτό. Το 2022, το BMW Group θα κατασκευάζει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα σε κάθε Γερμανικό εργοστάσιό του.
Το 2021, το BMW Group για μία ακόμα φορά κατέστησε αυστηρότερους στόχους για σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 και δεσμεύτηκε επίσης για την επίτευξη στόχου των 1,5 βαθμών Κελσίου με σκοπό τον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Το BMW Group σχεδιάζει να μειώσει τις εκπομπές CO2 στον κύκλο ζωής ανά όχημα κατά τουλάχιστον 40% μέχρι το 2030. Η εταιρεία έγινε ο πρώτος Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων που προσχώρησε στην καμπάνια ‘Business Ambition for 1.5° C’ που λανσαρίστηκε από την πρωτοβουλία SBTi (Science-Based Targets Initiative) και δεσμεύεται για το στόχο της κλιματικής ουδετερότητας σε ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα, το αργότερο μέχρι το 2050.