Quantcast

Σάρωσε σε τηλεθέαση στο «Φως στο Τούνελ» και… κατέκτησε το Twitter

Το «Φως στο Τούνελ» ήταν πρώτο στο σύνολο του κοινού με 26,3%

Την Παρασκευή 4 Μαρτίου, το «Φως στο Τούνελ» εκτοξεύθηκε στην τηλεθέαση, ενώ μπήκε στο Top 5 των παγκόσμιων trends στο Twitter.

Η Αγγελική Νικολούλη έφερε στο φως νέα στοιχεία για το θρίλερ της Πάτρας και καθήλωσε τους τηλεθεατές, οι οποίοι όχι μόνο κράτησαν, για μία ακόμη εβδομάδα, την εκπομπή στην πρώτη θέση, αλλά της χάρισαν την υψηλότερη τηλεθέαση για τη φετινή σεζόν, έως τώρα.

Συγκεκριμένα, το «Φως στο Τούνελ» ήταν πρώτο στο σύνολο του κοινού με 26,3% και κάλυψη που άγγιξε τους 1.537.047 τηλεθεατές , ενώ σε τέταρτο, η τηλεθέαση έφτασε μέχρι το 34,1%. Αντίστοιχα, η εκπομπή έρευνας του MEGA ήταν η πρώτη επιλογή και του δυναμικού κοινού 18-54 με ποσοστό 27,1% και υψηλότερο τέταρτο το 37,1%.

Σε επιμέρους κοινά, ο μέσο όρος τηλεθέασης ξεπέρασε το 34%.

Παγκόσμιο trend
Η επιτυχία της εκπομπής και το ενδιαφέρον του κοινού αποτυπώθηκαν και στα κοινωνικά δίκτυα. Το «Φως στο Τούνελ» ήταν, όπως κάθε εβδομάδα, πρώτο στα ελληνικά trends του Twitter, ενώ κατάφερε να μπει για κάποιες ώρες και στις πρώτες θέσεις των παγκόσμιων trends, φθάνοντας στην 5η δημοφιλέστερη θέση. Τα tweets των τηλεθεατών ήταν πολυάριθμα και μαζικά, και άγγιξαν σε σύντομο χρόνο τις 15.000.

Η Αγγελική Νικολούλη κάθε Παρασκευή στις 23:20 κάνει αποτελεσματική έρευνα σε μυστηριώδεις υποθέσεις.