Η Bentley θα παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2025 και θα ακολουθήσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο κάθε χρόνο έως το 2030. Πέρα από αυτά τα πέντε νέα μοντέλα η βρετανική εταιρεία θα λανσάρει πέντε νέα υβριδικά αυτοκίνητα εφέτος, επιταχύνοντας τη στρατηγική εξηλεκτρισμού της. Κάθε Bentley θα είναι τουλάχιστον plug-in υβριδική έως το 2026 και αμιγώς ηλεκτρική από το 2030.
Εξασφαλίζοντας επενδύσεις ύψους τριών δισεκατομμυρίων ευρώ για αυτά τα πέντε νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Bentley θα ανανεώσει επίσης το εργοστάσιό της στο Crewe ώστε να γίνει μια υπερσύγχρονη εγκατάσταση κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η αποκλειστική μας εικόνα δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Bentley. Μιλώντας σε εκδήλωση για τη στρατηγική «Beyond100» της μάρκας, ο Διευθύνων Σύμβουλος Bentley, Adrian Hallmark είπε: «Όπως η Continental GT το 2003 άλλαξε τις ισορροπίες και διαμόρφωσε μια κατηγορία, δεν στοχεύουμε απλώς να κατασκευάσουμε την πρώτη ηλεκτρική Bentley, αλλά σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε και να διαμορφώσουμε μια κατηγορία. Στόχος μας είναι να αλλάξουμε το παιχνίδι».
Αυτό το μοντέλο πιθανότατα θα είναι ένα ψηλό αυτοκίνητο που ταιριάζει με τις αξίες της Bentley ως σπορ, πολυτελούς μάρκας. Μέσα από τη συνεργασία της με την Audi, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να βασίζεται στην πλατφόρμα PPE που αναπτύσσεται από κοινού από την Audi και την Porsche και να είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονική αρχιτεκτονική 800v. Ωστόσο, πιστεύεται ότι δεν θα χρησιμοποιούν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Bentley την ίδια πλατφόρμα, όμως όλα θα σχεδιαστούν και θα αναπτυχθούν στο Crewe.
Ο Hallmark πρόσθεσε: «Θα επανεφεύρει την εταιρεία. Αυτή είναι αναμφίβολα η πιο τολμηρή στρατηγική που έχουμε αναπτύξει ποτέ, είναι μια ευκαιρία που δίνεται μια φορά σε κάθε γενιά». Είπε επίσης ότι η στρατηγική «Beyond100» αφορά «τον επαναπροσδιορισμό της Bentley ως σημείο αναφοράς, όχι μόνο για τα αυτοκίνητά μας, αλλά για τη βιωσιμότητα σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μας.
Ο επικεφαλής της Bentley υπογράμμισε επίσης ότι η τρέχουσα γκάμα της μάρκας θα αντικατασταθεί από αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα όταν κάθε ένα ολοκληρώνει τον κύκλο ζωής του. Η Bentley υπολογίζει τις Continental GT και GTC της ως ξεχωριστά μοντέλα και με τις αντικαταστάσεις των Bentayga και Flying Spur ο αριθμός των ηλεκτρικών μοντέλων φτάνει τα πέντε, με το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο να ανήκει σε μια νέα, για τη μάρκα, κατηγορία.
Στο μεταξύ, ο επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της Bentley για τη Flying Spur και το Continental GT επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι θα προστεθεί ένα πιο ισχυρό plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης V8 στη σειρά Flying Spur. Όπως είδαμε και στην Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid των 700 ίππων, η οποία μοιράζεται την πλατφόρμα MSB με τις Flying Spur και Continental GT, αυτό θα μπορούσε να συμβεί και στο μεγάλο coupe της Bentley.
Η έδρα της Bentley στο Crewe θα παίξει σημαντικό ρόλο στο αμιγώς ηλεκτρικό όραμα της, με τις ιδιωτικές επενδύσεις ύψους 3ων δισεκατομμυρίων ευρώ, να υποστηρίζουν τη μετατροπή του σε «Dream Factory».
Το εργοστάσιο στο Cheshire έχει ήδη πιστοποιηθεί ως ουδέτερο σε εκπομπές άνθρακα και μεταξύ των μελλοντικών πρωτοβουλιών για περαιτέρω βελτίωση της βιωσιμότητας είναι η επέκταση της παραγωγής ενέργειας στο Crewe, με την αύξηση των ηλιακών συλλεκτών από 30.000 σε 40.000 τα επόμενα δύο χρόνια.
Η μάρκα σκοπεύει επίσης να μειώσει την κατανάλωση νερού, τα απόβλητα που αποστέλλονται σε χώρους υγειονομικής ταφής και πολλές άλλες λειτουργίες που παράγουν CO2 στη διαδικασία κατασκευής κάθε οχήματος στο Crewe. Η Bentley θα επιβάλει επίσης ελάχιστα πρότυπα βιωσιμότητας στους προμηθευτές της. Στο πλαίσιο της εκτεταμένης ανακαίνισης του Crewe, η βρετανική εταιρεία θα αντικαταστήσει τους συμβατικούς ιμάντες μεταφοράς με αυτόνομα ρομπότ.
Ως μέρος της δέσμευσης της εταιρείας για επαναπροσδιορισμό της βιώσιμης πολυτέλειας, η Bentley δεν εξετάζει μόνο τα προϊόντα που προσφέρει, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται και κατασκευάζονται για να μειώνουν το αποτύπωμα άνθρακα σε κάθε στάδιο παραγωγής των αυτοκινήτων της.
Πηγή: Motorone.gr