Ρύθμιση για τον έλεγχο στα social media των ιδιωτών που διαφημίζουν παράνομα υπηρεσίες αισθητικής και κομμωτικής κατ’ οίκον, προανήγγειλε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο υπουργός Ανάπτυξης έκανε γνωστή την επικείμενη κατάθεση ρύθμισης στη Βουλή, η οποία θα δίνει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Εμπορίου τη δυνατότητα διενέργειας ελέγχων στα social media, προκειμένου να εντοπίσει διαφημίσεις γι’ αυτές τις υπηρεσίες και να επιβάλλει τα σχετικά πρόστιμα.
«Θα ετοιμάσουμε διάταξη – ίσως τη φέρουμε και στην ολομέλεια στη συζήτηση περί του δικαίου του ανταγωνισμού που έχουμε την άλλη εβδομάδα, αν προλάβουμε – όπου θα δοθεί η δυνατότητα στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Εμπορίου να κάνει έλεγχο και να βάζει πρόστιμα μέσω των social media και των αναρτήσεων που κάνουν στα social media διάφοροι που πηγαίνουν στα σπίτια και κουρεύουν ή φτιάχνουν νύχια κλπ. και διαφημίζουν “Δείτε τι ωραία που το κάνω. Πηγαίνω και στο σπίτι”» είπε ο κ. Γεωργιάδης.
Και συνέχισε: «Δεν είναι μόνο ζήτημα φορολογικών εσόδων που χάνονται από το κράτος, που είναι και αυτό ένα ζήτημα που μας απασχολεί. Εμένα με απασχολεί περισσότερο ο αθέμιτος ανταγωνισμός που δημιουργείται από αυτούς που πηγαίνουν στα σπίτια, δουλεύουν μαύρα και άρα μπορούν να έχουν λιγότερο κόστος, να παίρνουν λιγότερα χρήματα από αυτούς που τους παρέχουν την υπηρεσία και άρα να ανταγωνίζονται αθέμιτα τους άλλους που έχουν φτιάξει καταστήματα κι έχουν έναν σωρό έξοδα. Πιστεύω όταν έρθει αυτή η διάταξη να την ψηφίσουν και τα υπόλοιπα κόμματα».