Quantcast

Υπ. Παιδείας: Ξεκινά η επιλογή 116 διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας για την επιλογή 58 Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και 58 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπ. Παιδείας

Η διαδικασία θα διαρκέσει από τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2022 έως την Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022 και ώρα 14:00 μέσω της διαδικτυακής πύλης https://teachersapp.it.minedu.gov.gr/, κατ’ εφαρμογή του Νόμου 4823/2021.
Η πιστοποίηση των υποψηφίων για την εισαγωγή στην πλατφόρμα της αίτησης γίνεται με την χρήση των κωδικών TAXIS.

Τα δικαιολογητικά
Με την αίτηση, οι υποψήφιοι δηλώνουν την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ενδιαφέροντός τους και αναρτούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την απόδειξη των τυπικών προσόντων τους, όπως βιογραφικό σημείωμα, πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών, αντίγραφα τίτλων σπουδών, μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσης, αποδεικτικά γνώσης ξένων γλωσσών και γνώσης χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ), βεβαιώσεις για το διδακτικό – επιμορφωτικό – καθοδηγητικό – διοικητικό έργο, αποδεικτικά συγγραφικού και ερευνητικού έργου επιστημονικού περιεχομένου.

Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι εκπαιδευτικοί της δημόσιας πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με δεκαπενταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με διδακτική υπηρεσία οκτώ τουλάχιστον ετών εκ των οποίων τα τέσσερα πρέπει να έχουν διανυθεί στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης, με πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) Α΄ επιπέδου και να έχουν ασκήσει καθήκοντα για δύο τουλάχιστον έτη σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης.

Οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγονται και  τοποθετούνται για τετραετή θητεία, μέχρι την ανάληψη υπηρεσίας των νέων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στόχος της διαδικασίας επιλογής, η πλήρωση των θέσεων με αξιοκρατικά επιλεγμένα στελέχη εκπαίδευσης, υψηλών τυπικών και ουσιαστικών προσόντων, που θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν όλα τα νέα εργαλεία για την αναβάθμιση των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού έργου εν συνόλω.