Συγκλονιστικά στοιχεία: 2.459 κακοποιημένα παιδιά σε 10 μήνες

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» αποτρέπει, μάλιστα, μία αυτοκτονική τάση ενός παιδιού κάθε ημέρα

Μία αυτοκτονική τάση ενός παιδιού κάθε ημέρα αποτρέπει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» χάρη στις γραμμές υποστήριξης που διαθέτει.

 

 

Ο πρόεδρος του εθελοντικού οργανισμού Κώστας Γιαννόπουλος, σε μία συζήτηση για την παιδική κακοποίηση στην εκπομπή «SocialNet» με τον Φώτη Καρύδα, αποκάλυψε ότι μόνο για το πρώτο δεκάμηνο του 2021 «Το Χαμόγελο του Παιδιού» υποστήριξε 2.459 κακοποιημένα παιδιά.

24 ώρες το 24ωρο το 1056

«Έχουμε τη γραμμή 1056 που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο. Επιτέλους τα παιδιά μιλάνε και μέσα από αυτές τις επικοινωνίες έχουν βγει πολλά δράματα. Μέσα σε αυτό το εξάμηνο μπορούμε να πούμε ότι ακούμε για μία αυτοκτονική τάση κάθε ημέρα. Όλα αυτά έχουν να κάνουν με τη βία γενικότερα. Στα 26 χρόνια δράσης στον τομέα της βίας του «Χαμόγελου του Παιδιού» έχουμε υποστηρίξει 1.285.460 παιδιά. Μόνο στο πρώτο δεκάμηνο του 2021 στηρίξαμε 2.459 κακοποιημένα παιδιά», υπογράμμισε ο κ. Γιαννόπουλος

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα και 365 ημέρες τον χρόνο και παρέχει όλες τις υπηρεσίες δωρεάν. Απασχολεί περισσότερους από 500 εξειδικευμένους επιστήμονες, διαθέτει περισσότερους από 3.000 ενεργούς εθελοντές, λειτουργεί 12 Κέντρα Άμεσης Κοινωνικής και Ιατρικής Επέμβασης σε όλη την Ελλάδα, έχει την Εθνική Γραμμή SOS 1056 ενώ λειτουργεί την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000 και την Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116111. Διαθέτει επτά τηλεφωνικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα διασυνδεδεμένα σαν ένα, λειτουργεί 11 Σπίτια που μεγαλώνουν με φροντίδα εκατοντάδες παιδιά θύματα κάθε μορφής βίας, τρία Σπίτια Ημερήσιας Φροντίδας για παιδιά, οι οικογένειες των οποίων αντιμετωπίζουν προβλήματα ενώ διαθέτει το μοναδικό για την Ελλάδα «Σπίτι του Παιδιού», ένα Κέντρο Θεραπείας για παιδιά θύματα κάθε μορφής βίας.

Για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» τα τηλεφωνικά κέντρα αποτελούν τον πυρήνα του, καθώς λειτουργώντας καθημερινά και όλο το 24ωρο παρέχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας με τους πολίτες ανά πάσα στιγμή και την άμεση διασύνδεσή τους με όλες τις υπηρεσίες του Οργανισμού.

Στη διάθεση των Γραμμών και της εξειδικευμένης ομάδας του «Χαμόγελου» για την αντιμετώπιση κάθε θέματος αλλά και την διαχείριση έκτακτων προβλημάτων, βρίσκονται τα οχήματα Άμεσης Επέμβασης και οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και νεογνά και παιδιά, που διαθέτει ο Οργανισμός.