Τη διαδικτυακή πλατφόρμα του ΕΟΤ Greece From Home εκθείασε ο ιδρυτής της Microsoft και πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου Μπιλ Γκέιτς κάνοντας την καλύτερη διαφήμιση για τη χώρα μας.
Μιλώντας για το πώς ο κορωνοϊός θα αλλάξει τη ζωή μας και το πώς μπορούμε να προσαρμοστούμε, ο δισεκατομμυριούχος φιλάνθρωπος απάντησε μέσω LinkedIn σε ερωτήσεις για την πανδημία. Στο πλαίσιο αυτό ο Μπιλ Γκέιτς αναφέρθηκε στην ελληνική πλατφόρμα ως παράδειγμα προς μίμηση σύμφωνα με το inc.com.
«Ας δούμε τον τουρισμό – ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας από τους σκληρότερα πληγέντες από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από τo “Ελλάδα από το σπίτι” (#Greecefromhome), μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με τη Google. Αυτός ο ιστότοπος βασίζεται επίσης στην αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: με τη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες. Μέσω βίντεο του YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους θεατές την ευκαιρία να περιηγηθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα εικονικά, φυσικά», τόνισε ο Γκέιτς.
Αν γίνει σωστά, πρόσθεσε, το περιεχόμενό σας ενδέχεται να είναι σε θέση να φέρει έσοδα μέσω διαφημίσεων ή πωλήσεων προϊόντων. Και τουλάχιστον, είναι ένας τρόπος να διατηρείτε επαφή με το ακροατήριό σας έως ότου είναι πρόθυμοι (και ικανοί) να ταξιδέψουν ξανά.
«Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε μία από αυτές τις βιομηχανίες, ελπίζουμε ότι αυτό θα προκαλέσει κάποιες ιδέες. Το κλειδί είναι να ανακατευθύνετε τις προσπάθειές σας και να χρησιμοποιείτε το χρόνο σας με σύνεση. Επειδή πολύ πιθανόν αυτή η νέα κατάσταση να ήρθε για να μείνει. Και όσο ταχύτερα προσαρμόζεστε σε αυτό το γεγονός, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα της επιχείρησής σας να επιβιώσει και ενδεχομένως να ευδοκιμήσει», κατέληξε.