Ο Ιρλανδός Κρεγκ Μπριν δικαιώθηκε για τα τρία διαδοχικά του βάθρα στους ισάριθμους τελευταίους του αγώνες στο WRC με το πρώτο του συμβόλαιο για δύο πλήρεις σεζόν, οι οποίες θα τον βρουν από το 2022 μαζί με τον συνοδηγό του Πολ Νέιλ στα μπάκετ του νέου Ford Puma Rally1.
Ο Κρεγκ Μπριν, πρώην νικητής του “ευρωπαϊκού” Ράλλυ Ακρόπολις με την εργοστασιακή Peugeot, έκανε μέχρι στιγμής μόνο επιλεγμένους αγώνες με περιορισμένα προγράμματα στο WRC, με τις εργοστασιακές ομάδες αρχικά της Citroen και έπειτα της Hyundai. Τώρα όμως έκανε το μεγαλύτερο βήμα της καριέρας του, εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή του και στους 13 αγώνες την επόμενης σεζόν – της πρώτης στην υβριδική εποχή του σπορ.
Ο ενθουσιασμός ήταν διάχυτος στο πρόσωπο και στις δηλώσεις του Ιρλανδού τον τελευταίο καιρό, καθώς παράλληλα με τα τρία βάθρα που κέρδισε με τη Hyundai στην Εσθονία, στο Βέλγιο και στη Φινλανδία, έκανε και δοκιμές με το πρωτότυπο δοκιμών του νέου Puma Rally1.
Μιλώντας για τη σημαντικότερη συμφωνία της καριέρας του, ο Μπριν είπε: “Δουλεύω για να εξασφαλίσω μια πλήρη σεζόν σε εργοστασιακή ομάδα του WRC από τότε που ήμουν μικρό παιδί. Οπότε, αυτή ήταν μια ευκαιρία που δεν θα μπορούσα να απορρίψω. Κάναμε πολύ δρόμο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με πολλές δυσκολίες, αλλά τώρα μας δόθηκε ένα χρυσό εισιτήριο για να οδηγήσουμε για την πιο διακεκριμένη εταιρεία στο motorsport και να διεκδικήσουμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα”.
Παράλληλα, ο 31χρονος αποχαιρέτισε και τη Hyundai, με την οποία έκανε επιλεγμένους αγώνες τα τελευταία χρόνια: “Με λυπεί ιδιαίτερα ότι δεν μπορώ να συνεχίσω με τη Hyundai Motorsport, αλλά η ιστορία που ζήσαμε μαζί ήταν εκπληκτική: ήρθαμε από το πουθενά, συμμετείχαμε μαζί στο τοπικό μας ιρλανδικό πρωτάθλημα, και γυρίσαμε στο WRC. Η Hyundai μας έδωσε την ευκαιρία να δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε. Χωρίζουμε τους δρόμους μας με τις καλύτερες σχέσεις, μετά από μια εκπληκτική εμπειρία, και κάνοντας πολλούς φίλους στη διαδρομή”.
Οι δεσμοί του Μπριν με την M-Sport πάνε μία δεκαετία πίσω στο παρελθόν. Το 2011 είχε κερδίσει την κατηγορία WRC Academy με ένα Ford Fiesta R2 και την επόμενη χρονιά την κατηγορία Super 2000 με ένα Fiesta S2000.
“Λατρεύω τα ράλι, κάθε πτυχή αυτού του σπορ, αλλά ειδικά την ιστορία του. Είναι λίγο σουρεαλιστικό να βρίσκεται το όνομά μου δίπλα σε οδηγούς της Ford όπως ο Άρι Βάτανεν, ο Χάνου Μίκολα, ο Κόλιν ΜακΡέι και ο Κάρλος Σάινθ. Είναι ένα τεράστιο προνόμιο για μένα να βρίσκομαι δίπλα τους στα βιβλία της ιστορίας”, συμπλήρωσε ο Ιρλανδός.
Ο ιδιοκτήτης και διευθυντής της M-Sport, Μάλκολμ Ουίλσον, είπε πως “οι επιδόσεις του (Μπριν) φέτος δεν πέρασαν απαρατήρητες, καθώς σημείωσε φανταστικά, συνεχόμενα αποτελέσμα παρότι συμμετείχε μόνο περιστασιακά στο WRC. Έχουμε ένα φανταστικό αυτοκίνητο, το Puma, και δεν έχω καμία ότι ο Κρεγκ μπορεί να φέρει επιτυχίες με αυτό τις προσεχείς σεζόν».
Παράλληλα, ο διευθυντής της Hyundai Motorsport Αντρέα Άνταμο προσέφερε τις θερμές ευχές του στον Μπριν, ο οποίος βοήθησε την ομάδα του Alzenau να κατακτήσει τα δύο τελευταία παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών στο WRC – μετά το ντεμπούτο του Ιρλανδού στο μπάκετ του Hyundai i20 WRC στο Ράλι Εσθονίας το 2019. “Θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον Κρεγκ και στον Πολ για τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωσή τους από τότε που μπήκαν στην ομάδα μας, το 2019. Ήταν πολύτιμοι ομαδικοί παίκτες και συνέβαλλαν τα μέγιστα για την κατάκτηση των πρωταθλημάτων μας. Με τα τελευταία τους αποτελέσματα απέδειξαν ότι έχουν την ταχύτητα να βρίσκονται ανάμεσα στους καλύτερους. Ήταν πάντοτε εκεί όταν τους χρειαζόμασταν, και τους ευχόμαστε το καλύτερο για το μέλλον”, είπε ο Ιταλός.
Η M-Sport Ford δεν ανακοίνωσε ποιοί οδηγοί θα βρίσκονται στο δεύτερο ή και σε ένα τρίτο Ford Puma Rally1 του χρόνου, αλλά ο Γάλλος Αντριέν Φουρμό και ο Βρετανός Γκας Γκρίνσμιθ συγκεντρώνουν τις ίδιες, υψηλές πιθανότητες να παραμείνουν στην ομάδα της Cumbria.